vreemdgaan

14-12-2011 10:00 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
tsja
Geloof dat ik liever zag dat mijn man een leuke SV heeft dan dat ie naar de hoeren gaat...
Ik kan alleen maar zeggen: maak het bespreekbaar met je partner. Ik denk echt niet dat je gelukkig wordt van zoiets armoedigs als een sexvriendinnetje erbij. Wat gebeurt er als er gevoelens in het spel komen bijvoorbeeld? Al dat geheimhouderij wordt dan ineens wel erg moeilijk. En stel dat je vrouw erachter komt, dan wordt een scheiding pas echt een vechtscheiding. Als je niet meer gelukkig bent, ga er dan helemaal voor, dus scheiden en gaan voor een relatie waarin je wel alles vindt. Dan kun je in elk geval jezelf recht in de ogen blijven kijken.
http://www.victoriamilan. ... PeghJ2sga0CFQKEDgod4WL35A
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:labello2010 schreef op 14 december 2011 @ 10:15:

[...]

je zoekt wel een hoop excuses.

als mijn partner lichmalijk niks meer kan zal ik het echt niet in mijn hoofd halen om vreemd te gaan!.

ik zou er heel goed met hem over praten als ik het echt mis, en samen tot een oplossing komen.

maar bedriegen nee dat nooitIk ben het ook niet eens met to maar dit weet je natuurlijk nooit 100 % zeker
Ach, hij heeft de OP al verwijderd.

Misschien toch maar de knip trekken en investeren in Second Love.
Inderdaad TO, tsja, wat een moraalridders zijn we hier toch. Vreselijk. Ik voel me schuldig. Principes zijn ook zooooo 1950.
Jammer Sportman, er zijn hier mensen die wel serieus met je een gesprek aangaan.... jammer dat je de uitgestoken hand wegslaat....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven