vreemdgaan

14-12-2011 10:00 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
tsja
secondlove.nl

Hebben zoveel reclame gemaakt, en nog weten ze de juiste doelgroep niet te vinden. Slechte marketing afdeling denk ik.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Een makkelijke manier van goed praten.

Om vreemd te gaan moet je sex hebben met je partner is klink klare onzin. Heeft dat niet te maken met vertrouwen etc?

Als er inderdaad geen sprake meer is van sex door ziekte etc, zou je dit toch kunnen bespreken met je partner? Zeggen dat je de behoefte hebt en dat jij je opties wil bekijken. Je hoeft zijn of haar vertrouwen ook niet te schaden en het hoeft dan ook niet stiekem.
Het gras aan de overkant is niet groen.
En ik vind je een huillie trouwens dat je begint met een disclaimer over wat voor reacties je wel en niet apprecieert. Je post hier op een openbaar forum.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Zielig voor je partner dat je blijft voor het geld.

En waarom ben je te krenterig om geld uit te geven aan SL?
Je bent een grote huilie idd, sluit ik me helemaal bij aan!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
huilie idd..

succes met zoeken. Er is altijd wel iemand die een huilie troosten wil.

maar even serieus? Wat is jouw reden om vreemd te willen? Geen sex thuis en een fallisement als je gaat scheiden?
..popcorn?
Je hebt waarschijnlijk geen seks omdat je een gierige jankerd bent.

Je klinkt eerlijk gezegd totally unfuckable.
Ik denk dat je de volgende delen (?? deel) zelf even op moet zoeken om gelijkgestemden te vinden.

Minnaar deel 10

Verder ben ik het hier met de rest eens.

Lekker dan, dat je alleen voor het geld blijft.

Lekker dan dat jij je partner zelf geen kans wil geven op nieuw geluk, ivm de centen.
Nope
quote:Mikoshin schreef op 14 december 2011 @ 10:08:

Je hebt waarschijnlijk geen seks omdat je een gierige jankerd bent.

Je klinkt eerlijk gezegd totally unfuckable.
Ha ha Mikoshin! Ik pak de popcorn er even bij....
quote:sportman1964 schreef op 14 december 2011 @ 10:00:

Er zijn evenveel redenen te verzinnen waarom het in sommige situaties legitiem en moreel verantwoord is. Denk aan een autistische partner, iemand die het lichamelijk niet meer zou kunnen. Vaak voldoende liefde maar dat ene mist...

Dit heet dan geen vreemdgaan meer. Om vreemd te gaan moet je

sex hebben met je eigen partner en dat is er niet

.

je zoekt wel een hoop excuses.

als mijn partner lichmalijk niks meer kan zal ik het echt niet in mijn hoofd halen om vreemd te gaan!.

ik zou er heel goed met hem over praten als ik het echt mis, en samen tot een oplossing komen.

maar bedriegen nee dat nooit
Werk eerst aan je eigen persoonlijkheid, ga dan eens werken aan je relatie en misschien krijg je dan ook een fijne, gelukkige relatie zoals alle moraalridders. Denk dat het grote probleem eigenlijk bij jezelf ligt.
Vreemdgaan, tja, ook dat is niet voor iedereen weggelegd.

Je kunt er natuurlijk voor betalen als het niet zo makkelijk gaat.

Agossie...
Waarom post je in godesnaam op een forum als dit als je geen negatieve reacties wilt?

Als je dit forum kunt vinden kun je ook wel vreemdgaanverheelijkingsfora vinden waar ze heerlijk met je meelullen, want dat is het enige wat je wilt.

Sneue huilie.
quote:sportman1964 schreef op 14 december 2011 @ 10:00:

Er zijn evenveel redenen te verzinnen waarom het in sommige situaties legitiem en moreel verantwoord is. Denk aan een autistische partner, iemand die het lichamelijk niet meer zou kunnen. Vaak voldoende liefde maar dat ene mist...

Dit heet dan geen vreemdgaan meer. Om vreemd te gaan moet je

sex hebben met je eigen partner en dat is er niet Uhm. Nee dus. Om vreemd te gaan moet je zoenen of seks hebben met iemand buiten je relatie, zonder dat je partner, met wie je een relatie hebt, het weet of het daar mee eens is.
Daarnaast moet ik meteen denken aan de begrippen in voor- en tegenspoed. Als je daar nu niet achter staat, had je sowieso niet moeten trouwen.
En verder wat Miko en de rest zeggen. Jankieboeboe?
Ik heb een hele fijne relatie thuis, en zelfs als deze minder zou zijn zou ik het nog niet over mijn hart kunnen verkrijgen om m'n vriend te bedonderen. Ik houd namelijk van hem.

Oh, en ik vind jou een hond dat je wel vreemd wil gaan en dit nog probeert te rechtvaardigen ook.

Shit nu heb ik het tóch gezegd
Tjonge, wat een hoop mitsen en maren. We mogen wel; reageren, maar we mogen alleen dingen zeggen die in TO's straatje passen, want anders is het niet leu-heuk.

Wat EvyBlissy al zei: secondlove! Maar daar ben je dus te gierig voor. Tja, dan weet ik het ook niet meer.
@ sportman 1964:

Een gierige huilie wordt je genoemd.

Zo zou ik het niet willen bestempelen. Ik zet wel vraagtekens bij wat je als argumenten aanhaalt.

Èèn argument, die triggert me.

Ik heb zelf een relatie gehad waarin sex nauwelijks meer voorkwam op het laatst. Ik maakte duidelijk wat het met me deed en wat ik graag wilde. Dat kon niet gegeven worden. Die behoeft had hij niet en hij kon het niet. Hij zei tegen me, dat àls ik vreemd ging, ik het op een dusdanige manier moest doen, dat hij het niet gewaar zou worden. Zo wèl was het exit.

Nou zat ik dus niet te wachten op vreemdgaan. Naarmate de jaren verstreken heb ik het wel heel erg moeilijk mee gehad.

Ik ging niet vreemd, het voelde als verraad. Om meerdere redenen dan alleen het gemis aan sex ( intimiteit ) is de relatie al 4 jaar voorbij.

Wat ik ermee wil zeggen is: Maak het wèl bespreekbaar, laat weten hoe je je voelt, wat je graag zou willen van je partner. Ik weet niet hoe je situatie is, dus ik kan nergens over oordelen wat voor jou de reden is dat je deze optie overweegt.

Wees eerlijk, naar je partner, maar ook naar jezelf toe.

Vreemdgaan en als de partner erachter komt, dàt maakt je bankroet, zowel financiëel als mentaal. Vooral dat laatste is het ergste wat je kan overkomen, voor beide partijen.

Sterkte en wijsheid in deze...
Dus eigenlijk zeg jij tegen je vrouw: benen wijd anders hang ik hem bij iemand anders er in?

Hoe zit dat dan? als ik 1 week geen zin heb mag mijn man dan in die week vreemdgaan?

Bizarre redenering.

Je maakt je huwelijk kapot, succes met je vechtscheiding straks.

Andere optie: Praat met je vrouw, misschien staat zij er wel open voor om je wat vrijer te laten, misschien kunnen jullie overeenkomen dat jij eens in de zoveel tijd naar een prostituee gaat.

Ik zou het goed voor kunnen stellen als ik geen libido heb en mijn man wel dat hij toch graag die behoefte wilt bevredigen.
De definitie voor ware liefde is (o.a.) voor mij een zieke partner door dik en dun willen steunen en verzorgen. Daar hoort geen onbevoegd vreemdgaan bij.
quote:poppeding schreef op 14 december 2011 @ 10:28:

misschien kunnen jullie overeenkomen dat jij eens in de zoveel tijd naar een prostituee gaat.

Zou dat niet duurder zijn dan zo'n datingsite?

Mikoshin
quote:Toby_or_not_Toby schreef op 14 december 2011 @ 10:34:

[...]

Zou dat niet duurder zijn dan zo'n datingsite?

Mikoshin Ja duurder wel, maar als je daarmee je huwelijk kan behouden is dat toch meer waard denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven