vriend egoïstisch in bed

30-08-2012 23:21 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zal maar gelijk beginnen met mijn verhaal.

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en hebben over het algemeen een goede, leuke en stabiele relatie. Het enige probleem wat ik nu de laatste paar weken heb is dat hij steeds egoïstischer word in bed.

Hij komt vrij snel klaar, maar probeert het vaak wel uit te stellen zodat we langer kunnen genieten. Ikzelf heb vrij veel moeite met klaarkomen. Ik moet heel erg gestimuleerd worden voordat ik ook maar in de buurt kom van een hoogtepunt.

We hebben het er best vaak over gehad en in het begin deed hij nog moeite om of eerst mij te laten komen, of hij zorgde dat ik kwam nadat hij klaar was met behulp van speeltjes. Zelfs dan wilde het soms niet lukken. Ik voelde me eerst erg schuldig omdat hij zo z'n best deed maar hij liet duidelijk merken dat hij het wel snapte en niet erg vond.

Mijn probleem nu Is dat hij nu totaal geen moeite doet meer om mij te plezieren. Vaak vind het niet eens erg om niet klaar te komen, maar af en toe is het heerlijk om even alles eruit te gooien zeg maar.

Vandaag was hij weer snel klaar. Hij pakte een handdoek om m'n kont af te vegen en ik hij ploft neer en zegt: het heeft voor jou toch geen zin om door te gaan.

Ik voel me daardoor soms gebruikt.

Ik weet ook dat een man even op adem moet komen, maar come on!!!

Ik weet niet zo goed hoe ik dit tegen hem moet zeggen omdat ik weet dat hij ervan baalt snel te komen. Dus mijn vraag is eigenlijk hoe begin ik over mijn onbevredigde gevoel en ben ik de enige die moeite heeft met klaarkomen?
quote:vlinder72 schreef op 31 augustus 2012 @ 07:59:

Vrijen doe je samenNou, zo te lezen is de verdeling niet helemaal gelijk.

Zijn opmerking en houding is natuurlijk onacceptabel maar let's face it, het is geen pretje om steeds 10x meer energie in je partner te steken dan dat je terug krijgt.

Die oplossing van de moeilijkste klaarkomer eerst afwerken is natuurlijk heel praktisch, maar heeft als risico dat het na een tijdje een soort van routine wordt en dus voorspelbaar, saai en niet sexy. Als ik lees dat het hier bij een hoop mensen ALTIJD eerst zij en dan hij is, zet ik daar m'n vraagtekens bij maar het is maar wat werkt voor jullie natuurlijk.

Praten?
Eerst jij en dan hij.

Als hij dat niet wil is het gewoon een egoïst en een botte hork en dan moet je gewoon een andere vent zoeken. Echt hoor!

Vind je het gek trouwens dat je niet kan klaarkomen bij iemand die zo met jou omgaat in bed? Come on!!!

Heb ook zo'n ex, en ik kwam ook nooit klaar, hij dacht alleen aan zichzelf (ik had toen nog wat moeite met aangeven van mijn eigen wensen) en uiteindelijk had ik helemaal geen zin meer. Daar leidt het toe.

Daarna een man waarbij ik mezelf en hem verbaasde door wel 10x in 1 sessie te kunnen klaarkomen en voor het eerst zelfs spuitend dus wie weet wat er allemaal voor je in het verschiet ligt als je maar een kerel hebt die zijn bést doet voor je!
quote:sharon_ schreef op 30 augustus 2012 @ 23:21:

Hoi, ik zal maar gelijk beginnen met mijn verhaal.

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en hebben over het algemeen een goede, leuke en stabiele relatie. Het enige probleem wat ik nu de laatste paar weken heb is dat hij steeds egoïstischer word in bed.

Hij komt vrij snel klaar, maar probeert het vaak wel uit te stellen zodat we langer kunnen genieten. Ikzelf heb vrij veel moeite met klaarkomen. Ik moet heel erg gestimuleerd worden voordat ik ook maar in de buurt kom van een hoogtepunt.

KNIP

Mijn probleem nu Is dat hij nu totaal geen moeite doet meer om mij te plezieren. Vaak vind het niet eens erg om niet klaar te komen, maar af en toe is het heerlijk om even alles eruit te gooien zeg maar.

Vandaag was hij weer snel klaar. Hij pakte een handdoek om m'n kont af te vegen en ik hij ploft neer en zegt: het heeft voor jou toch geen zin om door te gaan.

Ik voel me daardoor soms gebruikt.

Ik weet ook dat een man even op adem moet komen, maar come on!!!

Ik weet niet zo goed hoe ik dit tegen hem moet zeggen omdat ik weet dat hij ervan baalt snel te komen. Dus mijn vraag is eigenlijk hoe begin ik over mijn onbevredigde gevoel en ben ik de enige die moeite heeft met klaarkomen?

Eerst maar eens een goed gesprek, op de bank/aan tafel als je de rust hebt.

Volgens mij gaat het er niet om wie eerst klaarkomt, het gaat om samen seks hebben op een bevredigende manier. Denk dat een orgamse ook niet altijd hoeft.

Nu is het zo dat jij heel veel moeite hebt met klaarkomen, of althans dat het lang duurt en hij komt erg snel.

Wat doet hij er aan om minder snel klaar te komen? Ik heb begrepen dat veel mannen dat leren met masturberen (opwinden-stoppen-verder opwinden-stoppen etc en dan zo lang mogelijk doorgaan)

Evt ondertussen met condoom vrijen totdat hij het onder de knie heeft?

Is het wat om te beginnen met jou op te winden, een heel eind, evt dan neuken en an verder met jou tot jouw orgasme. ZOdat je een lange aanlooptijd hebt dus.

In een goede relatie, waarin ook de seks goed is, loopt het wel. Dan maakt de volgorde niet uit, een vluggertje op zijn tijd met alleen zijn orgasme of alleen haar bevredigen,

Maar daar is bij jullie geen sprake van. Het is een ontzettende lompe opmerking. Kan zijn dat hij ook zelf baalde van zijn snelle orgasme maar idd, kom op zeg.

genoeg werk aan de winkel. Jullie sekspatroon onder de loep nemen. Wat werkt voor jou het beste en laat hem werken aan zijn snelle klaarkomen.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven