vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen

19-04-2018 15:38 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 16:08
maar uitmaken zal ik niet doen om deze reden, dat gaat wel heel ver.
sommige mannen vinden idd stimulatie vd anus of prostaat heel fijn.
maar conclusie is dus het gesprek aangaan,vertellen wat ik gezien heb en dan vragen waarom en waarvoor precies en waarom hij het filmt?

Goed dat je het zo nuchter kunt bekijken. Je verwacht het niet meteen maar zo gek is het eigenlijk niet en het heeft niets met jou te maken. Ik zou inderdaad vertellen wat je gezien hebt en hem ook vertellen dat je niet boos bent en bij hem weg wil maar dat je wel wil weten wat hij ermee doet. Persoonlijk zou ik het niet prettig vinden als mijn partner intieme filmpjes van zichzelf deelt en daarop herkenbaar is. Verder is het aan jou of jij hier samen met hem iets mee wil of dat het iets van hem blijft.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 15:51
masturberen dat is inderdaad prima. maar waarom een dildo in je kont? is dat gewoon fijn voor mannen of kan er dan evt iets achterzitten (homo of bi?)
ja die filmpjes dat vind ik ook vreemd. de een duurt bijna 10 minuten eentje duurt zelfs 30 min en sommige duren maar 2-3 minuten..
Over homo of bi hoef je volgens mij niet direct je zorgen te maken. Mannelijke anatomie is simpelweg zo dat er hele gevoelige plekjes zitten daar dus sommigen vinden het lekker om daar gestimuleerd te worden. Daarnaast kan het opwindend zijn omdat het misschien spannend/ongebruikelijk is.

Het filmen op zich kan ook gewoon zijn omdat het opwindend is, zonder dat het voor iemand bedoelt is. Ik denk dat meer mensen dat wel hebben.

Neemt niet weg dat het natuurlijk ook niet uit te sluiten is dat het bij jou vriend anders ligt, dat die filmpjes bijvoorbeeld wel voor iemand bedoelt zijn. ik zou het dus wel bespreekbaar maken, al was het maar omdat het anders in je hoofd blijft spoken. Het kan of onschuldig zijn en dan hebben jullie misschien iets interessants/opwindends om verder te ontdekken samen, of het is minder onschuldig (als er een ander bij is betrokken) en dan kun je beslissen of je dat kan accepteren of niet.

Ik zou het gewoon op neutrale toon bespreken en duidelijk maken dat je het niet bij voorbaat veroordeelt. Je kan inderdaad zeggen dat je het toevallig tegenkwam.
anoniem_362044 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 16:54
1.66% gewijzigd
deamon, dat kan dat het op jou ongeloofwaardig overkomt, maar toch ishet echt zo.
Deamon schreef:
19-04-2018 16:45
To,

Wat een bijzonder verhaal zet je neer. Ik kan er niks aan doen. Maar het komt op mij ongeloofwaardig over.
Verder succes in de forum discussie.
Mijn gedachte ook
Ja joh Jonathan, maak TO nog onrustiger...
Waar zou een man zo'n ding anders moeten stoppen?
In zn neus?
Waarschijnlijk was hij gewoon nieuwsgierig en vond ie het prettig?
En goed voor zn mannelijk ego om het te filmen?
TO: laat hem lekker...
Masturbatie heeft echt niks met he ho bi enz te maken.

Ik zou het er sowieso niet over hebben, waarom zou iemand in godsnaam zich moeten verantwoorden dat ie af en toe aan zichzelf zit.
Heb je liever dat ie dat ding er bij jou van achter in stopt dan?
Dat zou die van mij lekker in zn eigen :cencored:
Madeliefjees schreef:
19-04-2018 15:46
Gewoon de waarheid zeggen? Dat je wat zag, daarvan schrok, en toen verder bent gaan neuzen. Waarom doet hij dit? Wat gebeurd er met die filmpjes? Is hij homo?
Ik zou er iig op afknappen.

:facepalm:
van 1 januari zijn er 3
op 1 ligt hij op bed en doet hij de dildo en het witte ding in zich soms tegelijk soms apart

It’s amaaaaazing.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
phoebe24 schreef:
19-04-2018 17:20

Ik zou het er sowieso niet over hebben, waarom zou iemand in godsnaam zich moeten verantwoorden dat ie af en toe aan zichzelf zit.
Ik denk dat ik het ook zou laten gaan hoor, ik zou er eigenlijk ook niet vanuit gaan dat hij die filmpjes voor iemand anders had gemaakt.
Mij intrigeert dan weer dat 'witte ding'. Wat zou dat voor ding zijn?
spraakwaterval schreef:
19-04-2018 17:28
+1 :wtf:
spraakwaterval schreef:
19-04-2018 17:28

Ik denk een aarsmade, omdat hij er samen met de dildo in moet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
19-04-2018 17:40
Ik denk een aarsmade, omdat hij er samen met de dildo on moet.
Lintworm, die wil er uit ! (ik zal maar geen plaatje plakken, hè ?)
nounou
:rofl: he gedverdegedver, houden jullie op?
Ik ben een beelddenker en ik moet nog koken... ;-D
het witte hoeft er niet met de dildo perse in. het heeft een kleine en grote kant maar ikweet niet hoe het heet.
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 15:44
ik ben er ook van geschrokken. ik had het echt niet bij hem verwacht.
ik weet niet hoe hij op het idee is gekomen en het idee dat hij het filmt vind ik al heel raar.
hij heeft toen ik hem leerde kennen gezegd dat ik m moest beloven nooit naaktfotos of videos te maken en nou doet hij het zelf...
ik weet niet of hij het voor zichzelf doet, of dat hij gechanteerd/bedreigd wordt door iemand..
hoe moet ik het gesprek aanpakken met hem hierover???

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.

Ik zou geen probleem hebben met anale stimulatie tijdens masturbatie, wel over dat hij jou iets verbiedt dat hij zelf wel doet. Ik zou een gesprek hierover aangaan. Persoonlijk zou ik mijn twijfels hebben over of die filmpjes privé zijn gebleven.
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 17:57
het witte hoeft er niet met de dildo perse in. het heeft een kleine en grote kant maar ikweet niet hoe het heet.
Buttplug denk ik .
YouWish schreef:
19-04-2018 17:23
:facepalm:
Echt he ik zat er op te wachten man anaal = homo ongelofelijk he .
Steek tijdens het pijpen voortaan je vinger in zijn kont.
Chocolol, ja inderdaad. hij vertelde me dat ik dat nooit moet doen omdat het strafbaar is en het bijna altijd wel uitlekt en dan vind ik het gekke dat hij het zelf doet (filmpjes maken). en inderdaad heb ik ook twijfels of die filmpjes gewoon prive zijn gebleven of wel zijn gedeeld.
Simitci, nee geen buttplug. het is een wat langwerpiger ding en dan de ene kant is groter dan de andere kant wat je in je kan steken.
Buttplugs heb je in veel vormen, hoor.
Laat hem toch, als hij dat lekker vind.
En als jij zo volwassen bent om in zijn spullen te snuffelen, wees dan ook zo volwassen om het bespreekbaar te maken.
Simitçi schreef:
19-04-2018 18:58
Echt he ik zat er op te wachten man anaal = homo ongelofelijk he .
Inderdaad... triest gedoe...
Dan ben je dus lesbisch als je een vieb hebt/gebruikt :cheer2: XD
Moiren’ schreef:
19-04-2018 18:59
Steek tijdens het pijpen voortaan je vinger in zijn kont.
Ieuw.
Die openingspost had best iets minder gedetailleerd gemogen.
"Mijn vriend masturbeert, ook anaal en ook met speeltjes, filmt zichzelf en bewaart dit op zijn laptop".

Als je dit vervelend vindt, praat erover met hem. Hij is de enige die er iets zinnigs over kan zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven