vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen
donderdag 19 april 2018 om 15:38
Hallo allemaal
mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd

donderdag 19 april 2018 om 20:48
Klinkt als?claudjexoxo123 schreef: ↑19-04-2018 19:01Simitci, nee geen buttplug. het is een wat langwerpiger ding en dan de ene kant is groter dan de andere kant wat je in je kan steken.

donderdag 19 april 2018 om 21:41
Ik zou hier op afknappen. Meteen helemaal.
Ieder zijn voorkeuren toch? Hij mag die van hem hebben en ik ( of TO) mag dat gewoon ongeil vinden en verder leven zonder de vriend die zichzelf filmt en met een dildo in zijn reet. En er weet ik wat er mee doet.
Prima toch?
Ik knap ook af op vieze adem, bepaald soort kleding, slechte verzorging. Bepaalde politieke voorkeur. Strakke gele zwemslip en neushaar..
Waarom mag je hier niet van zeggen dat je het niks vind en daarom hem lekker zijn ding laat doen en jij op zoek gaat ( of niet) naar iemand die wat beter bij je past?
Ieder zijn voorkeuren toch? Hij mag die van hem hebben en ik ( of TO) mag dat gewoon ongeil vinden en verder leven zonder de vriend die zichzelf filmt en met een dildo in zijn reet. En er weet ik wat er mee doet.
Prima toch?
Ik knap ook af op vieze adem, bepaald soort kleding, slechte verzorging. Bepaalde politieke voorkeur. Strakke gele zwemslip en neushaar..
Waarom mag je hier niet van zeggen dat je het niks vind en daarom hem lekker zijn ding laat doen en jij op zoek gaat ( of niet) naar iemand die wat beter bij je past?

donderdag 19 april 2018 om 22:02
Ik zou met hem gaan zitten en zeggen precies hoe het gegaan is en wat ie gezien hebt.
Hij kan dan niet anders dan de waarheid vertellen.
Je moet het als je echt een gesprek wil op een niet veroordelende manier brengen.
Wel zou ik vragen waarom hij dit filmt omdat je dacht dat hij hier zo op tegen was. Als je in zijn geschiedenis kijkt kún je zien of hij dit deelde met iemand.
Maar goed.. denk dat je het net zo goed kunt vragen.
Antwoorden krijg je alleen als je het gesprek aan gaat met hem.
Hij kan dan niet anders dan de waarheid vertellen.
Je moet het als je echt een gesprek wil op een niet veroordelende manier brengen.
Wel zou ik vragen waarom hij dit filmt omdat je dacht dat hij hier zo op tegen was. Als je in zijn geschiedenis kijkt kún je zien of hij dit deelde met iemand.
Maar goed.. denk dat je het net zo goed kunt vragen.
Antwoorden krijg je alleen als je het gesprek aan gaat met hem.

donderdag 19 april 2018 om 22:08
Ik zit er ook een beetje mee idd.spraakwaterval schreef: ↑19-04-2018 17:28Mij intrigeert dan weer dat 'witte ding'. Wat zou dat voor ding zijn?

donderdag 19 april 2018 om 22:46
Niemand zegt dat je het normaal MOET vinden.Madeliefjees schreef: ↑19-04-2018 22:44Je hoort het, volgens de meeste viva dames hoor je dit heel normaal te vinden, en moet je voortaan een vinger in zn reet stoppen.![]()
donderdag 19 april 2018 om 23:04
Nee maar er wordt wel gesproken alsof het vrij normaal is.
Óf je krijgt het eeuwige verwijt dat je niet in je partners spullen mag kijken.
Zou voor mij toch ook een complete afknapper zijn dit.

donderdag 19 april 2018 om 23:06
Je hoort ook niet in andermans spullen te kijken.
Wat je normaal vindt moet je zelf bepalen en waar je op afknapt ook.
Ik denk niet dat ik het beeld van een harige reet met een dildo en een ei in zijn hol naar de cam gedraaid ooit van mijn netvlies zou krijgen. Maar dat ben ik.

donderdag 19 april 2018 om 23:08
Moiren’ schreef: ↑19-04-2018 23:06Je hoort ook niet in andermans spullen te kijken.
Wat je normaal vindt moet je zelf bepalen en waar je op afknapt ook.
Ik denk niet dat ik het beeld van een harige reet met een dildo en een ei in zijn hol naar de cam gedraaid ooit van mijn netvlies zou krijgen. Maar dat ben ik.

donderdag 19 april 2018 om 23:09
Die van mij doet dat niet. En zo wel, ik kijk nooit in zijn pc dus zie ik het iig niet