vriend gebruikt dildo en filmt dit, ben erachter gekomen

19-04-2018 15:38 226 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

mijn vriend was iets aan het opslaan op zijn pc en toen kwam hij bij een verkeerde map.
daar zag ik een filmpje met een kont in beeld, zijn kamer en een wit ding wat in de kont ging
ik heb later gekeken wat dit precies was en dit was een filmpje van hem, ook deed hij een dildo in hem (van achter)
ik heb in zijn prullenbak van zijn laptop nog meer filmpjes gevonden, van 1 januari zijn er 3
wat moet ikdoen? moet ik hem confronteren en erover praten waarom hij dit en voor wie of wat?
ik snap het gewoon niet, waarom hij het filmt en alles eromheen
ik heb alle filmpjes gezien, ik heb ook de spullen gevonden die in een doos van een koptelefoon zaten verstopt
hij heeft er nog nooit wat over verteld tegen me, ik heb alleen toen perongeluk dat filmpje gezien en dat klikte hij heel snel weer weg
ik heb later zelf gekeken wat het precies was
help mij aub uit deze situatie want ik vindt dit wel lastig
anoniem_368140 wijzigde dit bericht op 19-04-2018 20:52
21.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lucifermiauww schreef:
19-04-2018 23:45
Ik gok TO.
@(

Zou je denken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
19-04-2018 23:44
Een aars. ;)

Ach hij/zij die in vergetelheid zou geraken
Hij/zij zal toch zijn taak niet verzaken
Het is een groot festijn
Ook al zullen de meningen verdeeld zijn.
En doet het in het begin een beetje pijn.
Dan zou glijmiddel een oplossing zijn.
Maar pas op voor de eieren en hun schillen.
Want als die kapot gaan prikt het zo aan je billen.
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 23:16
Stop maar met die rare verhalen over dat ei. Er is geen ei en er was geen ei.

Weet je zeker dat het 5 filmpjes waren
Alle reacties Link kopieren
Riep iemand ei?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het privacy schending dat je in zijn laptop rondneust en naar bewijs materiaal hebt gezocht en gevonden.
Jezelf filmen kan gewoon een fetish zijn dat hoeft niet te betekenen dat hij die filmpjes ook deelt. Dat hij zichzelf anaalbevredigd zegt ook niet dat hij homoseksueel is. Ik denk dus dat hij gewoon een fetish heeft en niet wil dat andere daar van weten. Maar zijn bloed eigen vriendin gunt hem dat blijkbaar niet en gaat gewoon op onderzoek uit?
Amaqanda schreef:
20-04-2018 00:07
Riep iemand ei?
Ja! Wel één ei is geen ei twee ei is een half ei.. Dus het waren er 3
Amaqanda schreef:
20-04-2018 00:07
Riep iemand ei?
Nu weet ik ook waar je verstopt zat Ei :hihi:

:there:
Ga ik ook eens een keer vroeg naar bed... missin' out on all the fun.

Maar was het nou echt een ei, TO?
Alle reacties Link kopieren
heb je al met je partner gesproken hierover? ik zou het toch ook niet zomaar naast me neer kunnen leggen, en denk vooral omdat hij indd zelf zegt dat je never nooit zulke filmpjes moet maken.
lekker hypocriet??

Het kan natuurlijk zijn dat je er daarom op afgeknapt bent, kan...

let niet teveel op de 'grappige' berichten hierboven, sommige mensen moeten lollig doen als het over konten gaat :P maar je zal het maar zien zo'n filmpje!
Alle reacties Link kopieren
Deed die van mij dat maar... dan zou ik er niks van zeggen en stiekem zelf masturberen op zijn filmpjes als hij weg is :hihi:

Maar ik zie het probleem dus eigenlijk ook niet zo. Als hij maar oppast met waar en bij wie de filmpjes in handen vallen. Voortaan ook minder herkenbaar filmen.. aangezien jij zijn kamer herkende, dan kunnen anderen dat ook.
Dat zou ik eventueel zeggen, mocht je er iets van zeggen. Maar ik zou er voor kiezen om er niks van te zeggen, het zijn eigenlijk jouw zaken niet. Je hoeft niet álles te delen in een relatie; vooral niet de aandacht die je aan jezelf geeft.

Homo wordt je overigens niet van met je anus spelen. Met die logica is elke man homo die aan zijn eigen pik zit en elke vrouw lesbisch :nut:
Bros before hoes
Alle reacties Link kopieren
In een goede relatie heb je geen geheimen voor elkaar.
ik geef mn bek ook maar een douw
StefBros schreef:
20-04-2018 13:55
Deed die van mij dat maar... dan zou ik er niks van zeggen en stiekem zelf masturberen op zijn filmpjes als hij weg is :hihi:
You geil ding!
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
20-04-2018 14:19
In een goede relatie heb je geen geheimen voor elkaar.
Jij vertelt alles aan je partner? Écht alles?
En jij denkt dat jouw partner alles aan jou vertelt?
Alle reacties Link kopieren
Wat een kortzichtige reacties allemaal: omdat iemand iets in zijn kont doet is hij homo?

Wat een onzin. Waarom denk je dat homo's iets in hun kont doen? Omdat ze het lekker vinden en er niet echt de optie is om het vaginaal te doen. En waarom denk je dat hetero's dat minder vaak doen? Omdat eeuwenlang overal is geroepen dat dat zondig is. Niet omdat het niet lekker zou zijn.

Laat mensen toch lekker zelf bedenken waar ze wat in willen stoppen. Kan jou dat schelen.

Hij is waarschijnlijk gewoon slordig geweest. Kwalijker vind ik eigenlijk dat TO vervolgens zijn laptop en spullen gaat doorzoeken. Dát zou voor mij reden zijn om het uit te maken. Je doet immers niets kwaad en je partner vertrouwt je niet.
Alle reacties Link kopieren
KyloRen schreef:
20-04-2018 14:22
Jij vertelt alles aan je partner? Écht alles?
En jij denkt dat jouw partner alles aan jou vertelt?
Ja, en daarom houden wij het ook al 32 jaar vol.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo benieuwd wat er uit het gesprek gekomen is! :popcorn:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
claudjexoxo123 schreef:
19-04-2018 15:51
masturberen dat is inderdaad prima. maar waarom een dildo in je kont? is dat gewoon fijn voor mannen of kan er dan evt iets achterzitten (homo of bi?)
ja die filmpjes dat vind ik ook vreemd. de een duurt bijna 10 minuten eentje duurt zelfs 30 min en sommige duren maar 2-3 minuten..
Ook hetero mannen kunnen genieten van anale seks omdat de prostaat daar zit is het erg opwindend. Heeft niks met bi of hobo te maken. Misschien wil hij met de filmpjes wel zien hoe geil zijn eigen kont is met dildo erin. ;-)
Ga gewoon eerst een gesprek aan over seks wat hem opwind enzovoort voor dat je drama maakt.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Spraakwaterval, nee het was geen ei.
zoetjerminder schreef:
20-04-2018 14:55
Ik ben zo benieuwd wat er uit het gesprek gekomen is! :popcorn:
En wat dat witte ding is!
Alle reacties Link kopieren
Oliebolmetkrenten, ik heb nooit gezegd dat ik het hem niet gun. Ik vraag me alleen af waarom en waarom die filmpjes omdt hij er zo op tegen was tegen naaktvideos
Alle reacties Link kopieren
Azrielle nee ga er vandaag over praten
Alle reacties Link kopieren
TO, het is wel degelijk slim om geen filmpjes te maken waar je herkenbaar op staat.
Uit wat jij schrijft begrijp ik dat je vriend er ook niet met zijn gezicht op staat.
Misschien vind hij het spannend om het te filmen, weet jij veel.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 20-04-2018 15:59
1.06% gewijzigd
nounou
edda8 schreef:
19-04-2018 15:43
:woa: Ik zou hier erg over schrikken en uitmaken.
Dit of zeggen schat ik heb een filmpje van een malloot gevonden kom eens kijken.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-04-2018 15:55
Dit of zeggen schat ik heb een filmpje van een malloot gevonden kom eens kijken.
Als je dapper genoeg bent om te neuzen in de spullen van een ander, en je geeft om iemand, vind ik dat je ook het lef moet hebben om dit 'op te biechten', hoe vreemd of akelig ook wat je gevonden hebt. Smoezen maken alles alleen maar ingewikkelder.
Voor mannen kan het erg lekker zijn, anale stimulatie. Eén ding weet je wel, TO : je vriend is geen bekrompen type !
nounou
zazamaenade schreef:
20-04-2018 16:05
Als je dapper genoeg bent om te neuzen in de spullen van een ander, en je geeft om iemand, vind ik dat je ook het lef moet hebben om dit 'op te biechten', hoe vreemd of akelig ook wat je gevonden hebt. Smoezen maken alles alleen maar ingewikkelder.
Ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven