Vriend wil anaal

05-02-2019 11:33 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft aan fascinatie met anale stimulatie. Recent heeft hij een vibrator gekocht en wil graag dat ik die bij hem gebruik. Ik heb hier alleen gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant hou ik gewoon van hem en wil ik hem graag bevredigen. Aan de andere kant vind ik het maar vies.
Gisteren hebben we het speeltje voor de eerste keer gebruikt en heb ik het bij hem ingebracht en hem afgetrokken. Voor hem was het een hele fijne avond. Voor mij iets minder.
En nu stuurt hij berichten over het vanavond opnieuw te doen en ik ben wat minder enthusiast.

Ik weet niet goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ben ik te preuts? Hoe ga ik volwassen om met mijn vriend zijn anale fantasie?
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend is biseksueel en hij heeft een dildo
hij heeft een best wel grote ook (en is gebaseerd op black)
ik heb hem tot nu 2x geholpen
een keer was ik behoorlijk aangeschoten en opgewonden en genoot ik van de opwinding die bij hem zag maar vooral de waardering die ik erna kreeg

de tweede keer was ik niet aangeschoten en voelde ik mij toch te ongemakkelijk tijdens en er na

ik heb dat eerlijk aan hem verteld en hij neemt daar genoegen mee
wilt niet dat ik iets doe tegen mijn zin doe


hij gebruikt hem nu zelf, soms zegt hij weleens dat die het heeft gedaan weer en soms weet ik dat gewoon omdat opeens ergens anders ligt

we doen niet echt aan als ik dit doe mag je dat ook wel terug ontvangen

hij is bijvoorbeeld wel gek op beffen maar ik vind dat soms niet nodig
ik ben bijvoorbeeld niet vies van pijpen (nou ja ik vind het gewoon lekker) en ik heb hem gezegd dat ik daar niet altijd perse wat voor terug verlang


als je ergens niet bij prettig voelt moet je dat wel gewoon aangeven
als hij boos of onredelijk doet en dat niet veranderd is het wellicht geen geschikt bedpartner voor je
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
mamsvan schreef:
07-02-2019 12:58
mijn vriend is biseksueel en hij heeft een dildo
hij heeft een best wel grote ook (en is gebaseerd op black)
ik heb hem tot nu 2x geholpen
een keer was ik behoorlijk aangeschoten en opgewonden en genoot ik van de opwinding die bij hem zag maar vooral de waardering die ik erna kreeg

de tweede keer was ik niet aangeschoten en voelde ik mij toch te ongemakkelijk tijdens en er na

ik heb dat eerlijk aan hem verteld en hij neemt daar genoegen mee
wilt niet dat ik iets doe tegen mijn zin doe


hij gebruikt hem nu zelf, soms zegt hij weleens dat die het heeft gedaan weer en soms weet ik dat gewoon omdat opeens ergens anders ligt

we doen niet echt aan als ik dit doe mag je dat ook wel terug ontvangen

hij is bijvoorbeeld wel gek op beffen maar ik vind dat soms niet nodig
ik ben bijvoorbeeld niet vies van pijpen (nou ja ik vind het gewoon lekker) en ik heb hem gezegd dat ik daar niet altijd perse wat voor terug verlang


als je ergens niet bij prettig voelt moet je dat wel gewoon aangeven
als hij boos of onredelijk doet en dat niet veranderd is het wellicht geen geschikt bedpartner voor je
Wist je dat je vriend bi was? Interesse in prostaat stimulatie zonder biseksualiteit komt dit voor?
Alle reacties Link kopieren
FWB gaf aan dat hij wil eens in het midden wil zitten terwijl hij een andere vriendin neemt en ik hem neem. Eerste indruk gay. Hem verwennen met een strapon kan ik nog inkomen i.v.m. omdraaien van de rollen. Weet 't niet of ik met zijn 3e zou doen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouw2019 schreef:
07-02-2019 17:33
Interesse in prostaat stimulatie zonder biseksualiteit komt dit voor?
Ja joh! En veel ook hoor.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
07-02-2019 19:24
Ja joh! En veel ook hoor.
Veel? Vertel? Voor mij is het de eerste keer dat ik een man heb ontmoet die hier van <3
anoniem_382407 wijzigde dit bericht op 07-02-2019 20:41
Reden: verduidelijking
26.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vrouw2019 schreef:
07-02-2019 20:28
Veel? Vertel? Voor mij is het de eerste keer dat ik een man heb ontmoet die hier van <3
Ik weet niet hoeveel mannen je hebt ontmoet, ik weet wel dat niet elke man hier even open over is en dan heb je ook nog de mannen die het niet weten van zichzelf.
Ik persoonlijk denk dat het grote gros van de mannen van anale stimulatie houdt op welke manier dan ook.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
07-02-2019 20:55
Ik weet niet hoeveel mannen je hebt ontmoet, ik weet wel dat niet elke man hier even open over is en dan heb je ook nog de mannen die het niet weten van zichzelf.
Ik persoonlijk denk dat het grote gros van de mannen van anale stimulatie houdt op welke manier dan ook.
Heb een aantal mannen ontmoet. Via gesprekken met vriendinnen hoor ik wel eens wat ook op dit vlak.
Heb meer ervaring dat ik een man vaak wel anaal bij de vrouw wil maar ontvangen was vaak een no-go, alleen een uitgang of gay dat snap ik niet. Gaat bij mij om het genot dat ik hem geef. Hem zien genieten. Wie weet wordt de anale sex hierdoor beter. Omdat hij zelf ervaart wat de aandachtspunten zijn. De dildo er direct erin rammen is...
Mijn FWB gaf aan dat ie zo'n filmpje online tegenkwam 'pegging' als ik me het goed herinner. Veel van die filmpjes zijn BDSM achtig moet hij 't niet van hebben. Hebben meer vrouwen deze afkeer. Bedoel die sensuele video die hij me liet zien vond ik wel fijn.
Leek 'm wel wat om eens te proberen en hij was verbaasd over het resultaat zonder dat hij zijn penis direct stimuleert.
Alleen zo'n fullbody orgasme heeft hij nog niet ervaren. Wie weet.
Benieuwd wat deze nieuwe gevende rol in mij losmaakt.
Rooss4.0 schreef:
07-02-2019 20:55
Ik weet niet hoeveel mannen je hebt ontmoet, ik weet wel dat niet elke man hier even open over is en dan heb je ook nog de mannen die het niet weten van zichzelf.
Ik persoonlijk denk dat het grote gros van de mannen van anale stimulatie houdt op welke manier dan ook.
Dit is ook mijn ervaring inderdaad.
PhoebeBananahammock schreef:
07-02-2019 23:21
Dit is ook mijn ervaring inderdaad.
Dat is mijn ervaring gelukkig niet.
Alle reacties Link kopieren
Vrouw2019 schreef:
07-02-2019 17:33
Wist je dat je vriend bi was? Interesse in prostaat stimulatie zonder biseksualiteit komt dit voor?
Ja ik wist het, hij is daar open een eerlijk over geweest voor we wat met elkaar kregen,

Ik denk dat ook bij hetero,s kan voorkomen,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Vrouw2019 schreef:
07-02-2019 12:38
@fok-it: mijn ervaring dat een man beter anaal neukt als hij zelf ontvangen heeft. Ervaring wat het wel en niet prettig maakt.
Maar ls een man niet wil ontvangen, dan geen anale sex?
Ook al hou je er zelf van?
Alle reacties Link kopieren
Vrouw2019 schreef:
07-02-2019 21:22

Alleen zo'n fullbody orgasme heeft hij nog niet ervaren. Wie weet.
Benieuwd wat deze nieuwe gevende rol in mij losmaakt.
Zo'n fullbody orgasme, het bestaat maar het lukt niet meteen bij iedereen of altijd.
Het is mij één keer gelukt: maar het was niet eenvoudig; Je komt dan in een 'orgasmeroes'. Je krijgt een lekker gevoel in je onderlichaam alsof je klaarkomt maar zonder dat je sperma eruit komt, en het houdt lang aan.
Het is niet te verwarren met 'Milking'. Hierbij kom je klaar enkel door prostaatmassage en spuit je je helemaal leeg en duurt het meerdere dagen voor je ballen weer gevuld zijn.
Alle reacties Link kopieren
rozenbottel... waarom was het voor jou minder? jullie hebben het speeltje gekocht met een reden... wat vind jij heel fijn? als je het van elkaar weet en daar eerlijk over bent dan kun je prima hem verwennen en hij jou... en dat hoeft allemaal niet op dezelfde avond is mijn ervaring.. gewoon genieten en laten genieten.. met respect..
dan is het geen issue maar een plezier ;-)
Ik heb als man meerdere relaties gehad waarin anale seks geen taboe was. Mijn hudige vrouw (waar ik zo'n 15 jaar mee ben) heeft er echter niks mee en knapt er ook op af, zowel bij haar als bij mij en dat geldt voor alle vormen van anale seks (aanraken, likken, vinger naar binnen, neuken). Dat weet ik en het speelt dus ook geen rol in onze relatie. Als ze het niks vind dan houdt het op.

Neemt niet weg dat ik het zelf wel lekker en opwindend vind, dus zo af en toe doe ik daar iets mee tijdens het masturberen. Jammer dat ik dat dan niet kan delen, maar ook geen issue verder.

Ik beschouw mezelf als hetero, ik val echt niet op mannen. Maar ik fantaseer soms wel over seks (alles behalve zoenen) met een man in de vorm van een trio met een vrouw. Dus niet met een of meerdere mannen alleen, maar in combinatie met een vrouw. Zal er wel nooit van komen, en dat is ook ok. Fantasie is soms ook genoeg.

Terug on topic: je hebt het geprobeerd en vind het niks. Einde verhaal. Tenzij je zelf besluit het nog een paar keer te proberen om te kijken of je er misschien aan kunt wennen of jezelf over weerstand heen kunt zetten en het misschien zelfs wel kunt gaan waarderen. Net als meer andere dingen in het leven moet je soms ook gewoon aan dingen wennen. Maar doe dat alleen uit eigen wil en niet omdat je denkt dat te moeten doen voor je partner ofzo.
Alle reacties Link kopieren
!!!
Het leven begint vandaag!
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner betrapt met een speeltje in bed. In eerste instantie ontkenning en een ongemakkelijke situatie. Hij geeft aan dat het eenmalig was.
Maak me wel zorgen omdat onze seks verre van geweldig is na 4 jaar. Moet ik het juist bespreekbaar maken en hier in mee gaan? Het is absoluut niet mijn ding of fantasie. Zit er echt mee want wil hem niet kwetsen.
Alle reacties Link kopieren
GLR: blijkbaar vind jouw vriend net als jij de seks ook niet meer zo geweldig en is dit niet al te bespreekbaar bij jullie?
Het speeltje mocht kennelijk niet door jou ontdekt worden en toen dit wel gebeurde was er ontkenning en ongemak alom, en nu maak jij je zorgen.
Het geeft mij wel de indruk dat jullie weinig openheid aan elkaar geven, in ieder geval op seksueel vlak. Er sudderen wellicht allerlei stille verlangens of gemissen onder het oppervlak, maar jullie maken dit beide niet bespreekbaar. Heel jammer want dit geeft absolute verwijdering van elkaar. Alleen al op dit forum heb ik onderhand genoeg verhalen gelezen van mensen (man en vrouw) die zielsveel van hun partner houden, maar ongelukkig zijn met hun seksleven en er amper ruimte is dit te bespreken of te veranderen.
En dan wordt het plots een stuk lastiger om vast te blijven houden aan dat ideale monogame 'voor altijd samen' plaatje. Hard, maar waar!
Dus werk aan de winkel. De meeste dingen gaan niet vanzelf weg door het er maar gewoon nooit over te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je er nog aan wennen en doe je het na een tijdje wel graag

Probeer het misschien te doen als je heel geil bent

Ik doe het als man vaak bij mezelf , misschien is dat nog een optie voor jouw man

Een vriendin vind het ook heel leuk als ik het bij haar doe
Lover3 schreef:
16-02-2019 11:33
Misschien moet je er nog aan wennen en doe je het na een tijdje wel graag

Probeer het misschien te doen als je heel geil bent

Ik doe het als man vaak bij mezelf , misschien is dat nog een optie voor jouw man

Een vriendin vind het ook heel leuk als ik het bij haar doe
Of je doet gewoon geen dingen tegen je zin. Kan ook hoor.

Je 'moet' helemaal niks.
Stel je voor dat je je hele leven alle dingen die je eerste keer niet zo geweldig vond nooit meer had gedaan...
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
16-02-2019 12:09
Of je doet gewoon geen dingen tegen je zin. Kan ook hoor.

Je 'moet' helemaal niks.

Niemand heeft het over 'moeten' maar over proberen.
Ik vond mijn eerste biertje ook niet lekker.. nu houd ik ervan.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk zijn en probeer er samen uit te komen, misschien is er een tussenweg? Of misschien ook niet
Alle reacties Link kopieren
Rozenbotteltje schreef:
05-02-2019 11:33
Mijn vriend heeft aan fascinatie met anale stimulatie. Recent heeft hij een vibrator gekocht en wil graag dat ik die bij hem gebruik. Ik heb hier alleen gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant hou ik gewoon van hem en wil ik hem graag bevredigen. Aan de andere kant vind ik het maar vies.
Gisteren hebben we het speeltje voor de eerste keer gebruikt en heb ik het bij hem ingebracht en hem afgetrokken. Voor hem was het een hele fijne avond. Voor mij iets minder.
En nu stuurt hij berichten over het vanavond opnieuw te doen en ik ben wat minder enthusiast.

Ik weet niet goed hoe ik hier mee moet omgaan. Ben ik te preuts? Hoe ga ik volwassen om met mijn vriend zijn anale fantasie?
Als jij het niet wilt moet je dat aangeven schat, je hebt je grenzen en die moet je handhaven. Je bent zeker niet te preuts, er zijn genoeg mensen die er ook niks van moeten weten. Je kan het een keer met hem bespreken, dat je verteld dat je het liever niet doet en het maar vies is. Eens zal het er uit moeten komen toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven