vriend wil mij niet beffen

18-08-2019 19:41 233 berichten
Ik heb nu dik 2 jaar een relatie met mijn vriend. Omdat ik op mijzelf woonde en hij tijdelijk weer thuis, is hij vrijwel meteen bij mij ingetrokken. We wilden ook graag veel samen zijn, dus dit voelde goed voor ons. We hebben het nog steeds erg fijn samen en lachen, knuffelen en zoenen veel. We zijn attent en houden rekening met elkaar. Alleen de seks is niet super. Hij heeft een lager libido dan ik en als we het doen dan is het max. 15 minuten en voorspel is er amper vanuit zijn kant. Hij heeft hiervoor 2 lange relaties gehad en in totaal ongeveer 50 bedpartners, ik 1 lange relatie en 12 partners. In het begin ging alles vanzelf en viel het mij niet op dat hij niet zo met mijn belang bezig was, maar het stoort mij steeds meer. Mijn vriend geeft zelf aan altijd al vrij egoistisch in bed te zijn geweest. Ook kwamen meisjes in het verleden (volgens hem..) vaak klaar van seks alleen.

Tegenwoordig heb ik hem wel zover dat hij mij (met enige regelmaat) wil vingeren en ik dus toch geregeld klaar kom. Alleen beffen doet hij nooit. In het begin is dit 2 keer geweest, maar daarna nooit meer. Vandaag heb ik hem gevraagd of ik hier ooit nog op kon rekenen en het antwoord was nee. Hij geeft aan dat de zin om dit te doen er niet is en hij dit niet gaat forceren. Hij vroeg of ik zou willen dat hij het ging doen en dan een slappe kreeg.. dit wil ik uiteraard ook niet, dan kan ik er totaal niet van genieten. Ik heb doorgevraagd of er iets specifieks is, een geur, smaak, uiterlijk of wat dan ook, maar dit was niet zo. Na heel lang doorvragen zei hij dat ik erg nat word, dat dit het misschien onbewust kon zijn, maar eigenlijk wist hij het niet. Ik zei dat ik dan ook geen zin meer heb om hem te pijpen, dit voelt voor mij een beetje vernederend. Dit vond hij niet zo erg, maar het vernederende snapte hij niet. Hij gaf het voorbeeld dat hij in het verleden een meisje vaak befte, maar zij niets terug deed en dat hij dit niet erg vond. Het is dus zo dat hij MIJ niet graag beft. Niet in het algemeen. Dit kwetst mij enorm en ik kan niet begrijpen dat hij niet zijn best wil doen om de vrouw van wie hij houdt tevreden te stellen in bed.

Andere jongens hebben er in het verleden nooit problemen mee gehad om dit te doen en ik zorg er altijd voor dat ik fris en verzorgd ben. Nu is het zo dat ik voorheen best wel zichtbare binnenste schaamlippen had, iets waar mijn vriend moeite mee had en waar ik zelf ook onzeker over was. Ik heb begin dit jaar een schaamlipcorrectie gehad en hoewel ik nog geen ‘perfecte poes’ heb, vind ik het er zelf nu prima uitzien. Ik deed deze ingreep voor mijzelf maar stiekem had ik gehoopt dat mijn vriend daarna toch minder moeite zou hebben met beffen. Helaas niet dus. Mijn vriend zei vandaag dat hij ook van mening is dat onze seks niet denderend is, maar dat hij dit niet erg vindt. Hij vindt het prima om het eens in de 1 a 2 weken te doen. Hij geeft wel aan dat hij het gevoel heeft mij niet te kunnen geven wat ik wil en dat ik dan misschien gelukkiger zou kunnen zijn met een ander. Dit is niet wat ik wil, ik wil gewoon dat HIJ meer moeite doet in bed. Wat kan ik nog meer doen? Erover praten loopt telkens op niets uit...
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:49
1.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
17-10-2019 01:06
Nog steeds niet nee 😂
Maar heb je iets geprobeerd dan om dat te veranderen? Ik bedoel na al de reacties in dit topic.
Omnivore schreef:
17-10-2019 07:39
Maar heb je iets geprobeerd dan om dat te veranderen? Ik bedoel na al de reacties in dit topic.
Ik heb hem heel duidelijk uitgelegd hoe ik mij voel en wat ik ervan vind. Heb wel ook gezegd dat ik me er verder niet meer te druk over ga maken en dat ik het wel zie of hij iets met die informatie gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
17-10-2019 14:56
Ik heb hem heel duidelijk uitgelegd hoe ik mij voel en wat ik ervan vind. Heb wel ook gezegd dat ik me er verder niet meer te druk over ga maken en dat ik het wel zie of hij iets met die informatie gaat doen.
Tja, dan zal het er wel bij blijven denk ik zo. :facepalm:
Flexie73 schreef:
17-10-2019 14:56
Ik heb hem heel duidelijk uitgelegd hoe ik mij voel en wat ik ervan vind. Heb wel ook gezegd dat ik me er verder niet meer te druk over ga maken en dat ik het wel zie of hij iets met die informatie gaat doen.
En ondertussen ben je zo gek geweest om jezelf te laten mismaken van onderen. Ik zou 'm fijntjes te kennen geven dat ik toch aan m'n trekken wil komen en dat je dat op jouw eigen wijze gaat/laat doen. De liefde kan echt niet van één kant komen.
Ik vind het trouwens heel erg raar dat hij wel anderen, maar niet jou wil plezieren.
Je moet echt wel heel weinig eigenwaarde hebben om bij zo'n man te blijven.
Lachattenoir schreef:
19-10-2019 08:06
Je moet echt wel heel weinig eigenwaarde hebben om bij zo'n man te blijven.
+1
Alle reacties Link kopieren
Flexie73 schreef:
17-10-2019 14:56
Ik heb hem heel duidelijk uitgelegd hoe ik mij voel en wat ik ervan vind. Heb wel ook gezegd dat ik me er verder niet meer te druk over ga maken en dat ik het wel zie of hij iets met die informatie gaat doen.
Dan mag je nu wel je conclusies trekken. Je bent open geweest over je gevoelens, maar hij houdt er geen rekening mee aangezien hij er niets aan doet. Kom op, meid. Laat niet over je heen lopen. Hoe langer je je eigen gevoel hierin aan de kant laat liggen/niet respecteert, hoe meer spijt je gaat hebben achteraf dat je niet voor jezelf bent opgekomen.
Omnivore schreef:
22-10-2019 07:16
Dan mag je nu wel je conclusies trekken. Je bent open geweest over je gevoelens, maar hij houdt er geen rekening mee aangezien hij er niets aan doet. Kom op, meid. Laat niet over je heen lopen. Hoe langer je je eigen gevoel hierin aan de kant laat liggen/niet respecteert, hoe meer spijt je gaat hebben achteraf dat je niet voor jezelf bent opgekomen.
+1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven