vriend wil mij niet beffen

18-08-2019 19:41 233 berichten
Ik heb nu dik 2 jaar een relatie met mijn vriend. Omdat ik op mijzelf woonde en hij tijdelijk weer thuis, is hij vrijwel meteen bij mij ingetrokken. We wilden ook graag veel samen zijn, dus dit voelde goed voor ons. We hebben het nog steeds erg fijn samen en lachen, knuffelen en zoenen veel. We zijn attent en houden rekening met elkaar. Alleen de seks is niet super. Hij heeft een lager libido dan ik en als we het doen dan is het max. 15 minuten en voorspel is er amper vanuit zijn kant. Hij heeft hiervoor 2 lange relaties gehad en in totaal ongeveer 50 bedpartners, ik 1 lange relatie en 12 partners. In het begin ging alles vanzelf en viel het mij niet op dat hij niet zo met mijn belang bezig was, maar het stoort mij steeds meer. Mijn vriend geeft zelf aan altijd al vrij egoistisch in bed te zijn geweest. Ook kwamen meisjes in het verleden (volgens hem..) vaak klaar van seks alleen.

Tegenwoordig heb ik hem wel zover dat hij mij (met enige regelmaat) wil vingeren en ik dus toch geregeld klaar kom. Alleen beffen doet hij nooit. In het begin is dit 2 keer geweest, maar daarna nooit meer. Vandaag heb ik hem gevraagd of ik hier ooit nog op kon rekenen en het antwoord was nee. Hij geeft aan dat de zin om dit te doen er niet is en hij dit niet gaat forceren. Hij vroeg of ik zou willen dat hij het ging doen en dan een slappe kreeg.. dit wil ik uiteraard ook niet, dan kan ik er totaal niet van genieten. Ik heb doorgevraagd of er iets specifieks is, een geur, smaak, uiterlijk of wat dan ook, maar dit was niet zo. Na heel lang doorvragen zei hij dat ik erg nat word, dat dit het misschien onbewust kon zijn, maar eigenlijk wist hij het niet. Ik zei dat ik dan ook geen zin meer heb om hem te pijpen, dit voelt voor mij een beetje vernederend. Dit vond hij niet zo erg, maar het vernederende snapte hij niet. Hij gaf het voorbeeld dat hij in het verleden een meisje vaak befte, maar zij niets terug deed en dat hij dit niet erg vond. Het is dus zo dat hij MIJ niet graag beft. Niet in het algemeen. Dit kwetst mij enorm en ik kan niet begrijpen dat hij niet zijn best wil doen om de vrouw van wie hij houdt tevreden te stellen in bed.

Andere jongens hebben er in het verleden nooit problemen mee gehad om dit te doen en ik zorg er altijd voor dat ik fris en verzorgd ben. Nu is het zo dat ik voorheen best wel zichtbare binnenste schaamlippen had, iets waar mijn vriend moeite mee had en waar ik zelf ook onzeker over was. Ik heb begin dit jaar een schaamlipcorrectie gehad en hoewel ik nog geen ‘perfecte poes’ heb, vind ik het er zelf nu prima uitzien. Ik deed deze ingreep voor mijzelf maar stiekem had ik gehoopt dat mijn vriend daarna toch minder moeite zou hebben met beffen. Helaas niet dus. Mijn vriend zei vandaag dat hij ook van mening is dat onze seks niet denderend is, maar dat hij dit niet erg vindt. Hij vindt het prima om het eens in de 1 a 2 weken te doen. Hij geeft wel aan dat hij het gevoel heeft mij niet te kunnen geven wat ik wil en dat ik dan misschien gelukkiger zou kunnen zijn met een ander. Dit is niet wat ik wil, ik wil gewoon dat HIJ meer moeite doet in bed. Wat kan ik nog meer doen? Erover praten loopt telkens op niets uit...
anoniem_64902bd270598 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 23:49
1.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pic or it didn't happen

:loveit:
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
12-09-2019 09:06
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
En dat niet één keer, maar acht keer achter elkaar.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
12-09-2019 10:37
En dat niet één keer, maar acht keer achter elkaar.

:applause:
Alle reacties Link kopieren
Toch niet telkens diezelfde vent he?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
12-09-2019 15:07
Toch niet telkens diezelfde vent he?
Ik hoop het niet voor hem.

FF on topic: Zou TS in het kader van de maand beftember haar vriend inmiddels zo ver hebben gekregen? Of beter nog, een andere vriend hebben?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
12-09-2019 16:02
Ik hoop het niet voor hem.

FF on topic: Zou TS in het kader van de maand beftember haar vriend inmiddels zo ver hebben gekregen? Of beter nog, een andere vriend hebben?

Friends with befandtits?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben even afwezig geweest, maarre: is er al gebeft? :popcorn:
Sofietweepuntnul schreef:
14-09-2019 04:16
Ik ben even afwezig geweest, maarre: is er al gebeft? :popcorn:

Als je moet vragen of er gebeft is dan is dat een vrij duidelijk signaal dat dit niet het geval is :biggrin:
Ik vind dat TO best even kan komen melden of er gebeft is.
Alle reacties Link kopieren
My thoughts exactly
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Befte topic ever :bunny:
kerol schreef:
14-09-2019 20:15
Befte topic ever :bunny:

Niet praten met je mond vol.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
14-09-2019 20:17
Niet praten met je mond vol.
BEFTE TOPIC EFFE!!! :blob:
RikM schreef:
12-09-2019 09:06
Ik spuit een volwassen vent zo van z'n brommer.
Ik ook.

Ik moet er wel even voor gaan liggen, maar dan heb je ook wat.
Lady*Voldemort schreef:
14-09-2019 20:54
Ik ook.

Ik moet er wel even voor gaan liggen, maar dan heb je ook wat.

Als ik het maar niet hoef op te ruimen.
RikM schreef:
14-09-2019 21:03
Als ik het maar niet hoef op te ruimen.
Al die kerels zijn ook hetzelfde he :cry:
Alle reacties Link kopieren
kerol schreef:
14-09-2019 20:15
Befte topic ever :bunny:
:HA:
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
14-09-2019 13:54
Als je moet vragen of er gebeft is dan is dat een vrij duidelijk signaal dat dit niet het geval is :biggrin:
We wachten geduldig af :moon:
Alle reacties Link kopieren
Sofietweepuntnul schreef:
15-09-2019 02:10
We wachten geduldig af :moon:
En nu maar te hopen dat je geduld tonen beloond wordt...😉
Bimzarellio...what else
Ik ben ook benieuwd. Is er al gerimd/gebeft? :popcorn:
Slotje!
Alle reacties Link kopieren
Neeee, we moeten toch de afloop weten :blob:
Sofietweepuntnul schreef:
15-09-2019 22:54
Neeee, we moeten toch de afloop weten :blob:
Nog steeds niet nee 😂
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ! 🙄
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
Alles is te lezen in het nieuwe boek, 'Befgeheimen'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven