Vrijgezellen
zaterdag 3 november 2012 om 19:44
zaterdag 3 november 2012 om 19:47
Ik ben vrijgezel en heel erg druk. Ik eb m'n vrijgezelle leven echt nodig om alleen al qua werk te kunnen doen wat ik doe. Ik kan er een vrouw niet aan doen en ben er ook totaal niet aan toe om een relatie anders als een sex relatie te beginnen. Ik kijk wel om me heen maar ben totaal niet actief. Ik zie wel wie m'n pad kruist en ik tegen mag komen. Dus tot zo ver gebruik ik m'n twee handjes. Twee a drie keer per week. De tijd van moeten is al lang voorbij. De tijd van genieten inhoud en geil met stijle sex is aangebroken in tegenstelling tot platte sex.
zaterdag 3 november 2012 om 20:01
zaterdag 3 november 2012 om 20:06
quote:ragweed schreef op 03 november 2012 @ 20:02:
Ik ben een sneue vrijgezelle vrouw ik hang op het forum af en toe zit hang ik in een cafe en af een biertje/jointje en studeer that's pretty much it
What about friends?
Hobby's?
En sneu ben je niet, als jij je hierbij goed voelt, en/of gelukkig bent. Wie ben ik of een ander om te zeggen dat, dat sneu is?
Vind het wel cool als je op zijn tijd alleen naar het café durft te gaan. Zou ik niet snel doen.
Ik ben een sneue vrijgezelle vrouw ik hang op het forum af en toe zit hang ik in een cafe en af een biertje/jointje en studeer that's pretty much it
What about friends?
Hobby's?
En sneu ben je niet, als jij je hierbij goed voelt, en/of gelukkig bent. Wie ben ik of een ander om te zeggen dat, dat sneu is?
Vind het wel cool als je op zijn tijd alleen naar het café durft te gaan. Zou ik niet snel doen.
zaterdag 3 november 2012 om 20:13
quote:DeeDee86 schreef op 03 november 2012 @ 20:05:
Waarom staat dit bij Seks en niet bij relaties?
En ik houd zelf nu heeeel veel tijd over, en doe vooral lekker wat ik zelf wil. Lekker egoistisch dus Misschien wil TO vooral weten hoe singles het zoal doen qua seks? Maar gezien de reacties hebben de meesten dat dan niet helemaal goed opgepikt.
Waarom staat dit bij Seks en niet bij relaties?
En ik houd zelf nu heeeel veel tijd over, en doe vooral lekker wat ik zelf wil. Lekker egoistisch dus Misschien wil TO vooral weten hoe singles het zoal doen qua seks? Maar gezien de reacties hebben de meesten dat dan niet helemaal goed opgepikt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 3 november 2012 om 20:20
quote:tonkje schreef op 03 november 2012 @ 20:13:
[...]
Misschien wil TO vooral weten hoe singles het zoal doen qua seks? Maar gezien de reacties hebben de meesten dat dan niet helemaal goed opgepikt.
hmm zou kunnen.
TO??? gaat het hierbij om de sex of gaat het om allemaal verschillende dingen zoals vele denken (waar onder ik )
??
[...]
Misschien wil TO vooral weten hoe singles het zoal doen qua seks? Maar gezien de reacties hebben de meesten dat dan niet helemaal goed opgepikt.
hmm zou kunnen.
TO??? gaat het hierbij om de sex of gaat het om allemaal verschillende dingen zoals vele denken (waar onder ik )
??
zaterdag 3 november 2012 om 20:23
quote:gurly3 schreef op 03 november 2012 @ 20:20:
[...]
hmm zou kunnen.
??
Oh... Nou in dat geval...
Doe ik niet echt veel op dit moment
Maar doel je dan op het al dan niet hebben van ONS of het hele dategebeuren?
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik
[...]
hmm zou kunnen.
??
Oh... Nou in dat geval...
Doe ik niet echt veel op dit moment
Maar doel je dan op het al dan niet hebben van ONS of het hele dategebeuren?
Ik snap het nog niet helemaal geloof ik
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zaterdag 3 november 2012 om 20:48
quote:gurly3 schreef op 03 november 2012 @ 20:06:
[...]
What about friends? GeenHobby's? Ik chill gewoon een beetjeEn sneu ben je niet, als jij je hierbij goed voelt, en/of gelukkig bent. Wie ben ik of een ander om te zeggen dat, dat sneu is?
Vind het wel cool als je op zijn tijd alleen naar het café durft te gaan. Zou ik niet snel doen.tja..
[...]
What about friends? GeenHobby's? Ik chill gewoon een beetjeEn sneu ben je niet, als jij je hierbij goed voelt, en/of gelukkig bent. Wie ben ik of een ander om te zeggen dat, dat sneu is?
Vind het wel cool als je op zijn tijd alleen naar het café durft te gaan. Zou ik niet snel doen.tja..
zaterdag 3 november 2012 om 21:15
quote:bianca2012 schreef op zaterdag 03 november 2012 21:07 Als je iemand zoekt voor een one night stand, (seks)relatie, whatever.
We zitten hier natuurlijk wel op de seks afdeling...
Ohhj, ik twijfelde al een beetje
Gewoon een sv bellen, maar dat heb ik het afgelopen jaar maar 2x gedaan. Geen behoefte aan denk ik. Ben nog aan het genieten van alles, daar kan geen relatie tegenop voor mij
We zitten hier natuurlijk wel op de seks afdeling...
Ohhj, ik twijfelde al een beetje
Gewoon een sv bellen, maar dat heb ik het afgelopen jaar maar 2x gedaan. Geen behoefte aan denk ik. Ben nog aan het genieten van alles, daar kan geen relatie tegenop voor mij
zaterdag 3 november 2012 om 21:35