vroegtijdig klaarkomen

30-03-2016 11:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man van 42 en ben getrouwd met een fantastische vrouw en we zien elkaar heel graag alleen hebben we de laatste jaren minder en minder sex momenteel zelgs geen sex meer omdat ik te vlug klaarkom (minder dan 1 minuut) en zou het graag langer laten duren want het begint echt te wegen op ons huwelijk beide vinden dit niet fijn het voorspel is heel goed maar bij penetratie is het zo voorbij is er iemand die raad weet?
Je schrijft wel lekker puberaal voor een man van 42. Voel je je ook nog jong?
Je eerst aftrekken voor de daad?? Of je eerst klaar laten komen door je vrouw?
Punt. Die mis ik.
En ik denk dat je vrouw het prima vindt als je haar eerst lekker uitgebreid oraal verwent zodat zij is klaargekomen voordat je gaat neuken. Er zijn ook trucjes om voortijdige zaadlozing te voorkomen:

http://www.dokteronline.c ... ige-zaadlozing-voorkomen/

Ga het gesprek aan met je vrouw en ga eens lekker experimenteren zou ik zeggen..
Het komt omdat je het zo weinig doet, vaker doen dus. Of heb je het altijd gehad?
quote:sandra1905 schreef op 30 maart 2016 @ 11:49:

Je schrijft wel lekker puberaal voor een man van 42. Voel je je ook nog jong?Ik denk dat to een zuiderbuur is.
Ik kom meestal ook snel klaar. Maar als ik geil genoeg ben wordt hij na een paar minuten weer stijf en klaar voor een 2e ronde.

De 2e ronde houd ik dan wat langer vol.
quote:tessa44- schreef op 30 maart 2016 @ 12:01:

[...]

Ik denk dat to een zuiderbuur is.Dat weet ik wel zeker.
quote:tessa44- schreef op 30 maart 2016 @ 12:01:

[...]

Ik denk dat to een zuiderbuur is.HEY! Wij leren hier ook normaal schrijven hoor! :p
Condooms met verdovend glijmiddel gebruiken.
Of verdovende spray.
Mijn ex heeft dit 14 jaar volgehouden, na 3 stoten klaar. Condooms met verdovend middel werkten zo goed dat hij helemaal niet meer kwam, ook geen leuke oplossing dus.

Wij deden dus altijd een uur "voorspel" en 3 stoten neuken. Het was niet anders.
quote:Rooss4.0 schreef op 30 maart 2016 @ 13:00:

Mijn ex heeft dit 14 jaar volgehouden, na 3 stoten klaar. Condooms met verdovend middel werkten zo goed dat hij helemaal niet meer kwam, ook geen leuke oplossing dus.

Wij deden dus altijd een uur "voorspel" en 3 stoten neuken. Het was niet anders.Is dit de rede dat hij nu je ex is?
quote:KyloRen schreef op 30 maart 2016 @ 12:04:

Neuk je zoals je typt? Logisch dat je dan vroegtijdig klaarkomt Oplossing: interpunctie!
Kun je na het Klaar komen niet verder?
quote:Greenback schreef op 30 maart 2016 @ 13:06:

[...]

Is dit de rede dat hij nu je ex is?Nee joh!
Ik voel me idd nog jong en ja ik ben een zuiderbuur en het voorspel duurt ongeveer een uur das geen probleem en ja ik heb het altijd al gehad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven