vrouwelijke ejaculatie
dinsdag 21 juni 2011 om 09:32
Ik kan wel spuiten uit mn an*us
Als ik diarree heb...
Of word je daar niet geil van mooiboy??
Ga naar www.erotischeverhalen.nl als je wil mastuberen!
Als ik diarree heb...
Of word je daar niet geil van mooiboy??
Ga naar www.erotischeverhalen.nl als je wil mastuberen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
dinsdag 21 juni 2011 om 09:42
dinsdag 21 juni 2011 om 10:57
quote:mamabear schreef op 21 juni 2011 @ 09:46:
Als TO de hand aan zichzelf wil slaan zijn daar legio andere sites voor, dan ga je toch niet naar een viva-forum?
Nou je zou ze de kost moeten geven, de mannen die hier langskomen met heel specifieke vragen over hun heel specifieke fetishes. Is echt rukmateriaal. Letterlijk.
De man met de voetenfetish, de man die zijn teennagels wilde laten lakken, de man met de wol-fetish....
Als TO de hand aan zichzelf wil slaan zijn daar legio andere sites voor, dan ga je toch niet naar een viva-forum?
Nou je zou ze de kost moeten geven, de mannen die hier langskomen met heel specifieke vragen over hun heel specifieke fetishes. Is echt rukmateriaal. Letterlijk.
De man met de voetenfetish, de man die zijn teennagels wilde laten lakken, de man met de wol-fetish....
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
dinsdag 21 juni 2011 om 21:24
quote:mooiboy schreef op 21 juni 2011 @ 09:27:
wie kan dit wonderlijke iets??
ik vind dit zo speciaal wanneer een vrouw dit kan!!!!
Oh gut, das niet speciaal hoor
Wij hebben gewoon allemaal ontzettend goeie minnaars...
En die zorgen ervoor dat wij dat kunnen...
Dus als jij het allemaal zo speciaal en spectaculair vindt....goed blijven oefenen!
wie kan dit wonderlijke iets??
ik vind dit zo speciaal wanneer een vrouw dit kan!!!!
Oh gut, das niet speciaal hoor
Wij hebben gewoon allemaal ontzettend goeie minnaars...
En die zorgen ervoor dat wij dat kunnen...
Dus als jij het allemaal zo speciaal en spectaculair vindt....goed blijven oefenen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 juni 2011 om 01:01
Spuitend klaarkomen...? Ik kan het niet (althans, heb het zelf nog nooit meegemaakt.) Ik heb het wel eens gezien in filmpjes op internet, maar ik word daar niet koud of warm van... Vind het net piesen... niet meer en niet minder... Maar goed ik ben een vrouw, geen man... Misschien dat dat het verschil maakt.....?
woensdag 22 juni 2011 om 02:24
@Luckyjane: omdat je het niet kent, (heeft niks te maken met of je man of vrouw bent lijkt me) zal het je waarschijnlijk niks doen. Het is geen piesen iig en lijkt er ook niet op.
Ik ken het wel en kan me voorstellen dat het mannen een fijn gevoel geeft dat ze dat tot stand kunnen brengen bij een vrouw. Ken er 2 die dat bij mij voor elkaar kregen en hoop dat vaker mee te maken!
Het is ook niet automatisch zo dat vrouwen dat eenmaal kunnen en bij volgende partners dus ook gebeurt.
Ik ken het wel en kan me voorstellen dat het mannen een fijn gevoel geeft dat ze dat tot stand kunnen brengen bij een vrouw. Ken er 2 die dat bij mij voor elkaar kregen en hoop dat vaker mee te maken!
Het is ook niet automatisch zo dat vrouwen dat eenmaal kunnen en bij volgende partners dus ook gebeurt.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
woensdag 22 juni 2011 om 05:50
woensdag 22 juni 2011 om 20:11
quote:Chubbyxxl schreef op 21 juni 2011 @ 21:28:
Nou ja, hij is gewoon nieuwsgierig... Dat mag toch.
In ieder geval: Ik kan het en vind het inderdaad wonderlijk.
En zou het ook iedere vrouw kunnen aanraden. En het is iets wat ik pas sinds vorig jaar "geleerd" heb.
En nee, ik ben geen man Geleerd??????Hoe leer je zoiets.
Nou ja, hij is gewoon nieuwsgierig... Dat mag toch.
In ieder geval: Ik kan het en vind het inderdaad wonderlijk.
En zou het ook iedere vrouw kunnen aanraden. En het is iets wat ik pas sinds vorig jaar "geleerd" heb.
En nee, ik ben geen man Geleerd??????Hoe leer je zoiets.
woensdag 22 juni 2011 om 20:21
De eerste keren overkwam het me gewoon. Mijn man was flink met zijn vingers aan het fröbelen, ik kwam heel intens klaar en hij daarna met een errug trotse grijns: "Weet je wel dat je spuitend bent klaargekomen?"
Inderdaad, bed was doorweekt en ik was erg verbaasd maar ook uiterst gefascineerd. Hoe dééd ik dat?
Ben daarna wat gaan experimenteren en zo kwam ik erachter hoe ik dat moest doen.
Heb dus geleerd hoe ik met mijn bekkenbodemspieren al dan niet spuitend kan klaarkomen, tot ons beider vermaeck ende welbevinden.
Inderdaad, bed was doorweekt en ik was erg verbaasd maar ook uiterst gefascineerd. Hoe dééd ik dat?
Ben daarna wat gaan experimenteren en zo kwam ik erachter hoe ik dat moest doen.
Heb dus geleerd hoe ik met mijn bekkenbodemspieren al dan niet spuitend kan klaarkomen, tot ons beider vermaeck ende welbevinden.