Wapzolder / ruimte maken... Tips?!

13-08-2019 05:09 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Wij zijn onlangs verhuisd. De zolder in dit nieuwe huis is nog niet in gebruik en is “over”. Daarom willen we hier onze “speelkamer” van gaan maken...
Het is een behoorlijke ruimte, zo’n 5 meter breed en 8 meter lang en heeft 2 schuine kanten.

Ik heb al wat ideeen in mijn hoofd zitten, maar wat mag er absoluut niet ontbreken, en wat absoluut niet doen??!!
Eidde schreef:
13-08-2019 18:03
Ah zo, overal is een woord voor tegenwoordig.

Ik noem het nog steeds slaapkamer en neuken (heb er geen drugs bij nodig) maar zal wel ouderwets en saai zijn.
Dat woord bestond 15 jaar geleden ook al.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
13-08-2019 19:02
Dat woord bestond 15 jaar geleden ook al.

Compleet langs me heen gegaan.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
13-08-2019 18:04
Laser?
Om een leuke sterrenhemel (of wat dan ook) op het plafond te projecteren.
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
13-08-2019 19:38
Om een leuke sterrenhemel (of wat dan ook) op het plafond te projecteren.

Aha! Ik zag zo'n mission impossible laser labyrinth voor me.

Misschien wel een idee :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat bijzonder. Zo leer ik nog eens wat. Ik ben zelf maar een saaierd denk ik op het gebied van seks. Meestal gewoon in bed en nuchter met mijn eigen man.
Van wappen had ik nog nooit gehoord. En dat men daar dan een hele ruimte voor in gebruik neemt. Fascinerend.

Is dat dan alleen voor jou en je partner of komen er ook andere mensen mee doen? Hebben jullie kinderen? Is er een deur die op slot kan?

Een douche lijkt me wel handig. Verder mooi licht en geluidsinstallatie voor een leuk muziekje.
Eidde schreef:
13-08-2019 19:41
Aha! Ik zag zo'n mission impossible laser labyrinth voor me.

Misschien wel een idee :)
:rofl: :rofl:

Er zijn inderdaad hele leuke te koop.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, wat erg... o_o En ik in al mijn naïviteit nog denken dat het een typefoutje was.
TO bedoelt vast een waszolder.

Wasmachine aansluiting regelen, lijntje spannen en klaar!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een reacties! Bruikbare, flauwe, onnodige en begrijpelijke...
De sterrenhemel staat bovenaan mijn verlanglijstje, en ook de laser gaat er komen. Lang leve Ali :-)
De andere dingen die genoemd worden, staan bijna allemaal op mijn lijstje.

En dan even een reactie op wat opmerkingen / vragen...

Je hebt wappen en wappen heb ik inmiddels wel ontdekt. Tot 4,5 jaar terug had ik ook totaal geen idee wat het woord wappen precies betekende, ik had ook nog nooit van XTC, GHB en allerlei andere geestverruimende middelen gehoord, laat staan dat ik ze had gebruikt. (oww ja ben 41 nu ;-) )
Ruim 4 jaar geleden heb ik mijn huidige partner via Tinder leren kennen (jaja, het kan echt). Samen hebben we langzaam kennis mogen maken met het swingerswereldje en wat voelden we ons hierin thuis. Omdat er in dit wereldje best vaak gebruik wordt gemaakt van geestverruimende middelen om de intensiviteit te begroten, wilde ik dit ook zelf wel eens ervaren, en na een half XTC pilletje was ik verkocht. Wat een belevenis. En inmiddels heb ik vele andere lekkere dingen mogen proberen.

Maar, nu komt de grote MAAR, wel alles gecontroleerd en met mate!! Ik heb idd geen zin om door een zolderraam of in een volle parenclub, in mijn sexy lingerie en mijn kousen op een ambulance afgevoerd te worden. En wil ook alles gewoon meemaken en er echt van genieten en niet helemaal lam van de wereld af zijn. En daar zijn wij dan ook heel duidelijk in.

Iets wat dus zeker in onze speelkamer komt te staan is in een hoekje een kastje dat op slot kan waar alle snuisterijen in staan. In en op dat kastje is goede verlichting aanwezig, staat een kleine duidelijk klok, een notitieblok met pen. En je komt alleen in dat kastje in het bijzijn van iemand anders. Dan wordt er geen overdosis GHB (of iets anders) waardoor een ambulance opgeroepen moet worden.

Een vergunning....??? Waarvoor? voor een speelkamer? dat zou de eerste keer zijn. En de buren? die gaan hier niks van meekrijgen ;-)

Het is dus een ruimte waar we in het weekend ons heerlijk samen kunnen terugtrekken en heerlijk kunnen ontspannen als we bijvoorbeeld thuis komen na een clubbezoek of na afloop van een leuk feestje. En als we een ander leuk stel of een leuke vrouw tegenkomen zijn deze ook van harte welkom. Of we houden een thuisfeestje met een aantal leuke, gelijkgestemde mensen.

Dit doen we trouwens alleen maar als de kinderen niet bij ons zijn. Wij zijn een samengesteld gezin en hebben beide een kind. Om het weekend hebben wij dus niet de zorg en verantwoording over kinderen en kunnen we thuis een leuk feestje vieren en / of organiseren. We horen wel eens verhalen dat mensen wat later werden uitgenodigd voor een feestje, rede hiervoor was dat de kids dan op bed lagen en sliepen. Dat is voor ons een dikke vette no go! Geen kids in huis aanwezig!

En de deur gaat op slot.... Gelukkig komen de kids zelden op zolder! volgens mij zijn ze alleen de dag dat we de sleutel hebben gekregen op zolder geweest, en we wonen er alweer 9 maanden. Maar mochten we vragen krijgen, kunnen wij deze perfect beantwoorden....

Nou nog andere leuke tips zijn zeker welkom, en hopelijk iets meer duidelijkheid voor de mensen die er niks van begrijpen of er nog nooit van gehoord hebben
Simmie0578 schreef:
13-08-2019 21:01
Ik heb idd geen zin om door een zolderraam of in een volle parenclub, in mijn sexy lingerie en mijn kousen op een ambulance afgevoerd te worden.
Ik weet niet waarom, maar ik ging er vanuit dat je een kerel was. Afgaande op je omschrijving denk ik nu dat je een vrouw bent. Niet dat dat terzake doet natuurlijk. En verder heb ik er ook niks over te zeggen geloof ik, behalve dat ik met verbazing kennis neem van dit fenomeen en de voorgenomen zolderinrichting. Is misschien de leeftijd. Nou ja, tot zover mijn nutteloze bijdrage.
Alle reacties Link kopieren
Een beamer? Spiegel(s)?
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef:
13-08-2019 14:12
- koelkastje
-sling
-andreaskruis
-tv
- geluidsisolatie (voor de buren)
-kastje voor handdoeken e.d.
-kastje voor speeltjes
-waterdichte matrasovertrekken (ikea)
-muziekinstallatie
-laserverlichting

Dan kom je al een heel end.
Die waterdichte matrasovertrekken van de IKEA....ik heb ze nu helaas gevisualiseerd.
Alle reacties Link kopieren
Wapzolder klinkt een stuk ongezelliger dan hoe het nu omschreven wordt.

Love shack :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ruimte zat voor zo'n neukmachine. Een bank waar je op ligt. Evt vastgebonden. Waar dan zo'n dildo aan een machine voor staat die je kunt laten pompen. Verschillende standen. Langzaam maar op te voeren tot klopboor. Is leuk speelgoed en geheid ook topper voor je wapfrienden.
Zoek maar eens filmpjes van fucking machines, als je het probeert ben je verkocht
Alle reacties Link kopieren
- Douche/toilet/bidet als er ruimte voor is en een wastafel
- Spiegels
- Airco/verwarming (als het erg warm wordt in de zomer)
- Goed slot op de deur en op de kastjes, eventueel kluisje, je wilt niet dat je kids stiekem gaan snoepen als je niet thuis bent
- Bank om op te zitten
- Kledinghaakjes
- Prullenmand
- Muziekinstallatie
OntdekJePlekjes schreef:
16-08-2019 11:44
- Douche/toilet/bidet als er ruimte voor is en een wastafel
- Spiegels
- Airco/verwarming (als het erg warm wordt in de zomer)
- Goed slot op de deur en op de kastjes, eventueel kluisje, je wilt niet dat je kids stiekem gaan snoepen als je niet thuis bent
- Bank om op te zitten
- Kledinghaakjes
- Prullenmand
- Muziekinstallatie
:rofl: Jouw nick icm met dit topic.
Zijn er echt mensen die daadwerkelijk dit soort volledige uitgeruste, speciaal ingerichte (drugs)seksruimtes in huis hebben?
Alle reacties Link kopieren
ThunderassMan schreef: ↑13-08-2019 14:12
- koelkastje
-sling
-andreaskruis
-tv
- geluidsisolatie (voor de buren)
-kastje voor handdoeken e.d.
-kastje voor speeltjes
-waterdichte matrasovertrekken (ikea)
-muziekinstallatie
-laserverlichting

OntdekJePlekjes schreef: ↑16-08-2019 11:44
- Douche/toilet/bidet als er ruimte voor is en een wastafel
- Spiegels
- Airco/verwarming (als het erg warm wordt in de zomer)
- Goed slot op de deur en op de kastjes, eventueel kluisje, je wilt niet dat je kids stiekem gaan snoepen als je niet thuis bent
- Bank om op te zitten
- Kledinghaakjes
- Prullenmand

Ontbreken alleen nog
- Brandblusser(tje)
- Verbandtrommel
- Schaar om bondagemateriaal snel door te knippen
- Zaklantaren + verse alkalines / waxinelichtjes + lucifers / noodverlichting voor als er een zekering uitknalt
anoniem_388780 wijzigde dit bericht op 16-08-2019 14:29
10.87% gewijzigd
Mein Leben wird zwar lang sein ... aber viel zu kurz, um es mir von anderen schwer machen zu lassen!
JuriaanB schreef:
16-08-2019 13:37
Zijn er echt mensen die daadwerkelijk dit soort volledige uitgeruste, speciaal ingerichte (drugs)seksruimtes in huis hebben?
Vast wel. Maar die kinderen gaan dan toch vragen stellen uiteindelijk. Ben erg benieuwd in hoeverre volwassenen dat kunnen blijven verbergen.
ThunderassMan schreef:
13-08-2019 19:38
Om een leuke sterrenhemel (of wat dan ook) op het plafond te projecteren.
Ik zie ook wel eens sterretjes, maar daar komen geen lasers aan te pas.
Alle reacties Link kopieren
CommonSense schreef:
16-08-2019 13:53
Vast wel. Maar die kinderen gaan dan toch vragen stellen uiteindelijk. Ben erg benieuwd in hoeverre volwassenen dat kunnen blijven verbergen.
Dat dacht ik dus ook, kinderen zijn niet gek/dom.
Voer eendjes, geen oorlog!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven