Wat is handig?

05-06-2018 15:53 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een issue waar ik best wel mee zit. Het gaat om een nieuwe vrouw die ik heb ontmoet via tinder. Ik ben 41 en zij is 54, dit vind ik op zich geen probleem. We hadden na de eerste date een onwijze klik en belanden daarna in bed. Naarmate ze steeds meer aan me begon te vertellen krijg ik toch wel mijn twijfels. De seks die ik met haar heb is best wel extreem, anaal, stikken, slaan, etc, er ging een wereld voor me open. Maar de keerzijde is dat ze, ze is nu 4 jaar vrijgezel, het liefst jonge mannen meenam van 23 tot een max van 35. Hier schept ze ook over op. Tevens hield ze neukwedstrijdjes met manneljke vrienden, had een slaafje, vind het meest geil om seks te hebben met anonieme seks met mannen op hotelkamers, had de ene naar de andere one night stand en had neukertjes op het moment dat ik haar ontmoette. Dit moesten dan vooral mannen zijn als mariniers, swat gasten, etc ivm uithoudingsvermogen. Ik heb aangegeven dat ik hier nou niet echt vrolijk van wordt, maar ze geeft aan helemaal gek te zijn van mij en met dit alles te willen kappen en heeft ze al gedaan. Tevens heeft ze af en toe een kinderstemmetje waar ze mee praat, dit viel me eerst niet zo op, maar vind ik wel apart. Ook gaf ik aan dus wel twijfels te hebben maar ze werd boos, gaf me een klap en pakte mijn telefoon af zodat ik niet weg kon gaan. Na een tijdje praten belanden we toch in bed, het lijkt wel alsof we elke discussie een soort van sexueel moeten oplossen. Ze is soms heel drammerig maar meestal wel heel erg lief voor me en kruipt dan helemaal tegen me aan. Ik kan wel onwijs met haar lachen, we hebben dezelfde harde humor.
Voor wat ik begrijp, kapte al die kerels met haar omdat ze haar raar vonden, of te geil of te oud. Als man wil je gewoon niet met een afdankertje van anderen over straat, jaja, het madonna-hoer complex, en haar gedrag begint me eigenlijk ook best wel te irriteren. Ze appt of belt de godganse dag over allerlei flauwekul. Toch heb ik zeker wel sterke gevoelens voor haar, ze is heel passioneel, maar ik denk dat ik als later met haar op de bank belandt haar oude gedrag me toch gaat irriteren omdat je niet met een neuksletje van mariniers oud wilt worden. Ze geeft zelf aan gewoon los te willen gaan na een lange relatie maar ik vind het eigenlijk allemaal wat te extreem. Als ik de relatie probeer te breken dan laat ze me niet meer los, gaat schelden, stopt niet meer met appen, probeert telkens langs te komen. Ik word er een beetje moe van allemaal. Ze kan heel goed praten en lult me dan meestal gewoon weer het bed in. Wat is handig om te doen?
Wat handig is? Luisteren naar die enorme alarmbellen die in je hoofd afgaan, als het goed is.
Lijkt wel Fatal Attraction joh. Dat kinderstemmetje, brrr. :-?
haar oude gedrag me toch gaat irriteren omdat je niet met een neuksletje van mariniers oud wilt worden
Als je zo over een vrouw praat verdient ze beter. Doe normaal.

Ze past bij je, of niet. Als jij haar seksuele moraal te afwijkend vindt, laat je haar los en haar eigen ding doen. Oordeelvrij, en zonder dit soort denigrerende teksten.
manoman41 schreef:
05-06-2018 17:12
Zo noemt ze het zelf he, ik ben totaal niet onzeker, heb er gewoon geen zin in, dit kan toch ook? Ik heb al gezegd dat ik het niet trek, maar dit accepteert ze niet. Maar vrouwen vinden dit gedrag andersom geen probleem begrijp ik?
Het aantal bedpartners van mijn vriend is het tienvoudige van mijn aantal.... boeien, hij is nu bij mij, wat kan mij dat verleden nou schelen? Het was veilig en hij is niet al te lang geleden nog getest dus geen risico's op soa's, dat vind ik dan wel weer belangrijk!
En als je een probleem hebt met de term neukslet, zeg dat dan heel duidelijk tegen haar en hang daar de eventuele gevolgen aan!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
manoman41 schreef:
Zo noemt ze het zelf he, ik ben totaal niet onzeker, heb er gewoon geen zin in, dit kan toch ook? Ik heb al gezegd dat ik het niet trek, maar dit accepteert ze niet. Maar vrouwen vinden dit gedrag andersom geen probleem begrijp ik? Als ik het begrijp hebben meerdere mannen voormij hier dus ook al problemen mee gehad, zo gaat ze hem niet vinden ben ik bang.
Je moet gewoon stoppen om hem steeds weer in dat gekke wijf te hangen omdat je geil bent want er komt ellende van. Tenzij je het slaan, het telefoon afpakken en gedram van een kleuter aantrekkelijk vindt dan zou ik er vooral mee door gaan.
Zij doet vast ff lastig maar wanneer de hormonen na 2,3 weken de over hand krijgen vind zij wel weer een nieuw slachtoffer en dan heb je hooguit 1,2 x per maand, 2 maanden een opleving wanneer zij even droog staat. Ff doorzetten en negeren tot haar balboekje weer met anderen is gevuld na een paar maanden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
manoman41 schreef:
Zo noemt ze het zelf he, ik ben totaal niet onzeker, heb er gewoon geen zin in, dit kan toch ook? Ik heb al gezegd dat ik het niet trek, maar dit accepteert ze niet. Maar vrouwen vinden dit gedrag andersom geen probleem begrijp ik? Als ik het begrijp hebben meerdere mannen voormij hier dus ook al problemen mee gehad, zo gaat ze hem niet vinden ben ik bang.
Hoe weet jij dat dan? Vul je dat nu zelf in? En waarom is het jou nogsteeds niet gelukt?
Het lijkt alsof je erg op haar neerkijkt en jezelf nogal een prijs vindt.
Het is 2018.
En vrouwen hebben een seksleven.
Deal with it.
Nou ze vertelt zelf dat mannen haar niet aankunnen en de meeste willen stoppen omdat ze haar raar vinden of te geil of maf. Ze wilt perse met mij aanhouden, zegt ze omdat ze de beste sex tot nu toe met mij heeft gehad, weet ik veel, wellicht zegt ze dat tegen iedereen. Ik kijk helemaal niet op haar neer, maar vind het allemaal een beetje te extreem, mag dit niet dan? Geef ik toch ook aan, misschien ben ik wel te ouderwets, ik krijg namelijk heel snel gevoelens voor iemand als ik er mee naar bed ga.
Hier moet je geen energie in steken joh! Hoe zij praat is al echt niet normaal en dikke kans dat zij je straks zat is en dat je een van de vele neukertjes blijkt...

Hou de eer aan jezelf! En doe een soa test zoals eerder aangegeven.
Onze tijd is nu.
manoman41 schreef:
05-06-2018 17:33
Nou ze vertelt zelf dat mannen haar niet aankunnen en de meeste willen stoppen omdat ze haar raar vinden of te geil of maf. Ze wilt perse met mij aanhouden, zegt ze omdat ze de beste sex tot nu toe met mij heeft gehad, weet ik veel, wellicht zegt ze dat tegen iedereen. Ik kijk helemaal niet op haar neer, maar vind het allemaal een beetje te extreem, mag dit niet dan? Geef ik toch ook aan, misschien ben ik wel te ouderwets, ik krijg namelijk heel snel gevoelens voor iemand als ik er mee naar bed ga.
Dat heet lust en heeft niets met een goede partnerkeuze te maken.
Je hebt dit topic onder seks geplaatst en niet onder relaties.
Wat wil je hier nog mee? Ik bedoel veel meer dan een fuckbuddy gaat het niet worden of wel?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
manoman41 schreef:
05-06-2018 17:33
Ze is toch bereid ermee te stoppen voor jou? Je geeft ook aan gevoelens voor haar te hebben dus waarom probeer je het gewoon niet?
Ze is niet opeens minder waard omdat ze een bruisend seksleven heeft gehad hoor..
Dat slaat echt nergens op.
KyloRen schreef:
05-06-2018 16:10
Is dit echt? :rofl:

Voor wat het waard is: kap er lekker mee. Je zegt zelf al later niet met een “neuksletje van mariniers” op de bank te willen zitten. Blokkeer haar en ga verder met je leven.
Wat zijn dat? Neuksletjes van mariniers??? :thunder:
Ik had dit aan mijn beste vrienden vertelt over haar "avonturen" en die vinden het geen paard om op te wedden en lopen me er eigenlijk mee te jennen. Het is natuurlijk niet echt een lekker binnenkomertje als je naast mij twee andere neukertjes had, dit heb ik wel vertelt. Ze vond het geil om neuksletje te zijn van mariniers, dit vertelt ze me.
Als je zo denigrerend over de seksualiteit van vrouwen praat, verbaast het me dat er nog mensen zijn hier die je willen helpen.

Echt zo een walgelijke eigenschap van mannen. Alsof ze zelf allemaal gods geschenk voor vrouwen zijn zeker.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Nou ja zeg, ik ben serieus hier, ik had me beter op een mannen forum kunnen melden denk ik.
manoman41 schreef:
05-06-2018 17:50
Nou ja zeg, ik ben serieus hier, ik had me beter op een mannen forum kunnen melden denk ik.
www.fok.nl
manoman41 schreef:
05-06-2018 17:50
ik had me beter op een mannen forum kunnen melden denk ik.
Denk ik ook. Daar slaan praatjes zoals dat zij niet teveel bedpartners mag hebben gehad en zeker niet meer dan jij vast in goede aarde.
Je zult het misschien zelf niet door hebben, maar die dubbele moraal is toch niet meer van deze tijd?
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
manoman41 schreef:
05-06-2018 17:46
Ik had dit aan mijn beste vrienden vertelt over haar "avonturen" en die vinden het geen paard om op te wedden en lopen me er eigenlijk mee te jennen. Het is natuurlijk niet echt een lekker binnenkomertje als je naast mij twee andere neukertjes had, dit heb ik wel vertelt. Ze vond het geil om neuksletje te zijn van mariniers, dit vertelt ze me.
Je vrienden verwachten andersom vast dat een vrouw hen wel accepteert met seksverleden en al, hypocriet dus, dus daar hoef je verder geen waarde aan te hechten.
Zij mag zoveel neukertjes hebben al ze wil zolang er nog geen vastigheid is. Twee andere neukertjes naast jou dat valt ook reuze mee hoor.
Jij doet het overkomen alsof een heel leger aan mannen er continu overheen gaat en dat is dus niet zo.
Volgens mij voel jij je een beetje geïntimideerd door haar ervaring op seksueel gebied en ben je erg gevoelig voor de mening van anderen.
Dus toch onzekerheid.
sneeuwvrouw schreef:
05-06-2018 17:44
Wat zijn dat? Neuksletjes van mariniers??? :thunder:
Ik heb geen idee. Dat zijn zijn/haar woorden.
Nou mijn vorige relaties waren eigenlijk met vrouwen die eigenlijk alleen maar lange relaties hadden, prima seks hoor ook, gewoon. Ik weet het nu eigenlijk niet meer misschien ben ik gewoon een zeikerd, maar ik wil toch wel een vrouw waar ik trots op kan zijn ofzo, niet dat ze je uitlachen, ik zie ook wel de relativiteit in van dat, maar ze willen wel het “ beste” voor mij, en dat is natuurlijk dat ik gelukkig ben. Ik krijg er alleen een steeds minder fijn gevoel over. Ook haar claimerige gedrag, en ze is nergens onzeker over zegt ze behalve dan over mij nu omdat ik twijfel. Maar ik ben geen onzekere gast hoor, aan veel heb ik schijt. En ik zelf en al mijn vrienden om heen ook niet hebben zelf dit soort avonturen beleefd met allerlei vrouwen, voor vrouwen is dit toch makkelijker te regelen denk ik eigenlijk, meeste kerels zijn niet te beroerd om met je willen neuken. Maar los daarvan vraag ik me af of dat bij me past, dat mag toch wel?
anoniem_370740 wijzigde dit bericht op 05-06-2018 18:43
23.93% gewijzigd
manoman41 schreef:
05-06-2018 18:28
Nou mijn vorige relaties waren eigenlijk met vrouwen die eigenlijk alleen maar lange relaties hadden, prima seks hoor ook, gewoon. Ik weet het nu eigenlijk niet meer misschien ben ik gewoon een zeikerd, maar ik wil toch wel een vrouw waar ik trots op kan zijn ofzo, niet dat ze je uitlachen, ik zie ook wel de relativiteit in van dat, maar ze willen wel het “ beste” voor mij, en dat is natuurlijk dat ik gelukkig ben. Ik krijg er alleen een steeds minder fijn gevoel over. Ook haar claimerige gedrag, en ze is nergens onzeker over zegt ze behalve dan over mij nu omdat ik twijfel.
Je hebt erg rare ideeen in je hoofd.
Hoe komt dat?
Niemand die jou uitlacht als jij zelfverzekerd naast je vrouw staat en haar met respect behandeld.
Verder vind je inderdaad nogal een zeikerd en een slapjanus.
Denk inderdaad dat jij haar niet aankunt en dus moet je er ook maar gewoon een eind aan breien.
O wacht.
Dat durfde je ookal niet zogoed he?
Onee let op gaat ik straks nog regelen. Bedankt voor je advies.
manoman41 schreef:
05-06-2018 18:45
Onee let op gaat ik straks nog regelen. Bedankt voor je advies.
Kijk je uit voor haar marinier vriendjes?
Ze zullen wel blij zijn dat ze weer langskunnen komen. Whaha ben bang voor niemand dolle mina! Dacht hier serieus te kunnen zijn.
manoman41 schreef:
05-06-2018 18:55
Ze zullen wel blij zijn dat ze weer langskunnen komen. Whaha ben bang voor niemand dolle mina! Dacht hier serieus te kunnen zijn.
Hahaha.
Sure!
Waarom is het je dan nog niet gelukt om haar af te wimpelen?
Je bent voor niemand bang, maar toch neem je haar elke keer terug als ze krijst en jankt :bye:
Dit topic roept heftige emoties op bij bepaalde vrouwen hier zeg. TO mag ik haar nummer als jij niet meer wil? ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven