Wat vinden jullie van.......?

24-02-2013 12:45 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een man die geen initiatieven neemt in bed? Die gewoon blijft liggen en helemaal niks doet en alleen maar afwacht? Helemaal niks van voorspel, zoenen enz, meteen je kleren wilt uittrekken enz.

Ik heb dit vorig week meegemaakt bij een jongen. Ik heb dit echt nog nooit bij iemand anders meegemaakt. Moet ik hem daarop aanspreken of hoe zouden jullie dat doen?
tja, als ie nog onervaren is, kun je hem subtiel helpen om er iets van te maken. Anders is het geen klik en is het voor jou: op naar de volgende.
Huu wat? Een man die ging initiatieven nemen in bed?

Jouw verhaal klopt niet echt...
hem erop aanspreken? Ga je nog een keer dit avontuur aan dan?
Ik zou hem gewoon laten liggen en lekker met de kat op de bank kroelen en daar in slaap vallen.

Of ik zou zeggen, bewegen of exit!

Was hij misschien dronken of heel moe?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:megan1983 schreef op 24 februari 2013 @ 12:45:Ik heb dit vorig week meegemaakt bij een jongen.En dat was de eerste keer? Wat is het probleem dan, dat jij deze keer het initiatief moest nemen? Het is 2013 hoor Misschien wilde hij je niet zomaar bespringen maar is hij ècht in je geïnteresseerd? Zomaar een ideetje hoor...
Gevalletje next.
I believe in good
Nee hij was niet dronken en ook niet moe.

Maar ik heb er een hekel aan als jongens meteen alles willen uittrekken en hoppakee. Dus toen ik zei van: nee ik trek niet meteen alles uit, kreeg ik te horen; ja wat moet ik dan doen? Hij heeft meerdere partners gehad, dus het was niet zijn eerste keer.
Jij vraagt je af waarom hij zo deed en hij wachtte af wat jij wilde. Klinkt alsof jullie allebei geen glazen bol hebben en allebei geen gedachten kunnen lezen.

Wat ik daarvan vind? Dat jullie heel normale mensen zijn die vergeten zijn met elkaar te communiceren. Je weet wel, práten
quote:megan1983 schreef op 24 februari 2013 @ 13:01:Maar ik heb er een hekel aan als jongens meteen alles willen uittrekken en hoppakee.

En in je OP zeg je dat je je er juist aan stoort dat hij geen initiatief toont...

Hij neemt toch initiatief? Alleen niet het soort initiatief waar jij op dat moment op zit (ligt) te wachten. Dus maak hem dat duidelijk en doe zelf eens wat.
Je hebt een hekel aan mannen jongens die gelijk van bil willen gaan, en als ze het niet doen is het ook niet goed?

Tsja..
Hij kan je slechts palen met de kleren aan he.
quote:del_speciaal schreef op 24 februari 2013 @ 13:06:

Hij kan je slechts palen met de kleren aan he.
Wat vinden jullie van.... TO's die in hun titel geheimzinnig doen waariover het gaat? Nou, dat vind ik grote sufferds.

Schrijf gewoon kort waar het over gaat, zodat mogelijke lezers weten of het iets is dan hen aanspreekt.
quote:megan1983 schreef op 24 februari 2013 @ 13:01:

Nee hij was niet dronken en ook niet moe.

Maar ik heb er een hekel aan als jongens meteen alles willen uittrekken en hoppakee. Dus toen ik zei van: nee ik trek niet meteen alles uit, kreeg ik te horen; ja wat moet ik dan doen? Hij heeft meerdere partners gehad, dus het was niet zijn eerste keer.

Nou, dan zijn jullie geen match...

En het probleem is???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dit lijkt me een superrelatie. Echt de klik van je leven.
it's a big club and you ain't in it
Als ik met iemand in bed beland, wil ik juist dat een man initiatieven neemt, vooral omdat ik nog niet zoveel ervaring heb.

Maar denk dat het anders ligt als je al met meer mannen hebt liggen rollebollen haha! Dan kun je beter toch zelf initiatief nemen? Vinden mannen ook wel eens fijn lijkt mij!
gewoon zorgen dat je niet meer bij hem in bed beland?
Ik snap heel goed wat je bedoelt en vindt het een fikse afknapper. Vooral omdat je het idee hebt dat je alleen maar bezig bent en een ander alleen maar geniet. Ik zelf heb er wel wat van gezegt, maar na 1 x echt genieten en samenspel lag hij de volgende x weer netjes op zijn rug. Dus ik was er snel klaar mee, had meer oorzaken hoor. Op geen enkel gebied was er initatief.
quote:iriszzi schreef op 24 februari 2013 @ 13:33:Vinden mannen ook wel eens fijn lijkt mij!Zekers
Ik zou er eerst over praten om te kijken of hij niet afwachtend is juist omdat hij niet goed wist wat jij wou.

Maar ik vind het ook raar dat iemand eerst al je kleren uit trekt en dan daar als een zak aardappels gaat liggen.

dat is iig een no go for me ;)
Als het op andere fronten wel klikt dan komt het er in bed ook vanzelf wel een keer van hoop ik voor jullie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven