wat willen vrouwen tussen de lakens
donderdag 21 april 2016 om 15:23
donderdag 21 april 2016 om 15:27
donderdag 21 april 2016 om 15:32
Wat vrouwen in ieder geval niet willen is een man naast zich die snurkt, onverstaanbare verhalen ophangt in zijn slaap, het dekbed wegtrekt, de hele nacht licht te woelen, uren bij een felle lamp blijft lezen, luidruchtige spelletjes speelt op zijn smartphone, om de haverklap uit bed stapt om iets te drinken, de kat buiten te laten of te gaan plassen maar is dit wel het ergste, een man die vette scheten laat tussen de lakens, die moet je meteen doorsturen naar de logeerkamer of de driezitter.
verba volant, scripta manent.
donderdag 21 april 2016 om 15:37
donderdag 21 april 2016 om 15:51
quote:ZsaZsa2015 schreef op 21 april 2016 @ 15:37:
Een man die niet urenlang in de poes stampt, omdat hij denkt dat dat zo hoort. 2 minuten is lang zat.
Een man die een hele fijne motoriek heeft en goed kan strelen ipv over de huid vegen alsof hij een laag stof wegveegt.
Een man die niet bang is om te beffen. Dan wil ik ook best pijpen, namelijk.2 minuten maar??
Een man die niet urenlang in de poes stampt, omdat hij denkt dat dat zo hoort. 2 minuten is lang zat.
Een man die een hele fijne motoriek heeft en goed kan strelen ipv over de huid vegen alsof hij een laag stof wegveegt.
Een man die niet bang is om te beffen. Dan wil ik ook best pijpen, namelijk.2 minuten maar??
donderdag 21 april 2016 om 16:02
quote:turquasi schreef op 21 april 2016 @ 15:58:
Elle, kom je wel eens op deze pijler?
wat willen we.... dat mafkezen ophouden met dit soort vragen neem ik aan?Ik ben Elle niet maar met zo nu en dan een mafkees tussendoor kun je nogeens lachen. Soms zie ik zulke idiote vragen dat ik het bijna in mijn broek doe.
Elle, kom je wel eens op deze pijler?
wat willen we.... dat mafkezen ophouden met dit soort vragen neem ik aan?Ik ben Elle niet maar met zo nu en dan een mafkees tussendoor kun je nogeens lachen. Soms zie ik zulke idiote vragen dat ik het bijna in mijn broek doe.
verba volant, scripta manent.
donderdag 21 april 2016 om 16:04