Weet niet zo goed wat ik ermee moet

27-01-2020 19:05 51 berichten
Hallo allemaal!

Toen ik 19 was heb ik iets meegemaakt en ik heb hier nu nog regelmatig (nu 26) last van.

Ik leerde een jongen kennen via een site. We gingen veel appen en zo, en gewoon vriendschappelijk bedoelt en misschien uiteindelijk meer. Na een tijdje gingen we afspreken, en dat was gewoon gezellig op een vriendschappelijke manier en klikte goed.

Na een paar keer ging ik mee naar zijn huis om samen een film te kijken/spelletjes te doen. Maar hij wou dus graag seks, en ik bevroor een beetje als het ware. Hij vroeg op een gegeven moment zo van "ben je bang?" Alsof hij daarop kickte of zo. Ik heb dus geen nee gezegd omdat ik dit niet durfde en omdat ik niet echt het idee had dat het iets uit zou halen. Dus dit is mijn eigen fout geweest.

Maar tijdens de seks was ik ook gewoon echt niet enthousiast en ik liet ook niks merken. Ik lag daar gewoon half aangekleed en hij deed ook niks bij mij eigenlijk of zo, het was puur voor zijn genot zeg maar.

Op dit moment heb ik al 6.5 jaar een vriend, en op een of andere manier heb ik tijdens seks ook vaak last hiervan, maar ik heb ook het idee ergens dat ik van mezelf me daar niet rot om "mag" voelen omdat ik erin mee ging en ik dus geen recht heb om hier een trauma aan heb overgehouden of zo. Hij heeft ook geen geweld gebruikt of zo. Maar ik was niet erg enthousiast en ik lag er gewoon zeg maar.

Hij ging tijdens de seks ook zeggen dat ik saai was en niks wou en zo. Ik ga binnenkort ook hulp zoeken hiervoor. Maar ik blijf echt zo erg het gevoel houden dat ik hier geen trauma van kan hebben omdat ik erin mee ging en zo.

Ik wou het graag even van me afschrijven. Hopelijk heeft iemand handige tips om enigzins ermee om te gaan een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van je dat je hulp hebt gezocht om met deze nare ervaring om te leren gaan!
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven