Weinig seks

01-01-2014 21:28 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Stel je hebt weinig seks met je partner, vanwege ruzies ook etc. Maar hebt het gevoel dat je toch vaker behoefte aan seks hebt dan hem (omdat hij soms wel is moe is of iets dergelijks, ben je wel is afgewezen) waardoor je niet meer vaak het initiatief durft te nemen.

Hoe kan dit het beste verteld worden aan de man (omdat de man snel gekwetst kan raken als je het op de verkeerde manier doet, en zijn ego kan raken) of vinden jullie dat hier niet over gepraat moet worden maar juist gewoon tijd moet geven en het moet worden opgepakt?
Maak het toch gewoon uit.

Je bent 22! Je zou de sterren van de hemel moeten neuken.

Dit soort gezeik moet je pas op je 40e krijgen.

En ik zou er wel over praten. Maar alleen als het nut en zin heeft.. in jou realatie niet..
anoniem_184227 wijzigde dit bericht op 01-01-2014 21:36
Reden: Foutje
% gewijzigd
Eens met kapi

Wat een gedoe je bent nog jong waarom zo door gaan met ruzies en weinig sex(intimiteit)?

Kap er mee en zoek iemand doe beter bij je past
Stel dat? Dit is allemaal hypothetisch en heeft niets met jou te maken TO?
Uitmaken ja.
Voor het huwelijk vind ik het not done.
Je krijgt heus wel een andere die beter bij je past.
Seks voor het huwelijk muppet?

Of al die ruzie en dat gebrek aan seks. Dan ben ik het met je eens, al hoort dat vanaf een huwelijk ook niet.

To, als je over zoiets simpels al niet kunt praten zonder op zijn pik of ego te trappen stelt je relatie niets voor. Uitmaken dus.
Jouw relatie is al een tijdje voorbij. Je moet het alleen nog toegeven!
Ik lees hierboven dat je 22 bent? Aan de hand van je post dacht in minstens 42 en 20 jaar getrouwd .
quote:desangarse schreef op 01 januari 2014 @ 22:07:

Seks voor het huwelijk muppet?

Of al die ruzie en dat gebrek aan seks. Dan ben ik het met je eens, al hoort dat vanaf een huwelijk ook niet.

To, als je over zoiets simpels al niet kunt praten zonder op zijn pik of ego te trappen stelt je relatie niets voor. Uitmaken dus.Jezelf voor de ware bewaren is wel een streven van me
Als ik dit soort shit lees, ben ik toch maar blij dat ik geen vaste relatie heb. Mijn scharrels hebben altijd zin, no matter what.
Ik denk dat de ruzies en zijn lange tenen een groter probleem vormen dan jullie seksfrequentie.
quote:kapi schreef op 01 januari 2014 @ 21:34:

Maak het toch gewoon uit.

Je bent 22! Je zou de sterren van de hemel moeten neuken.

Dit soort gezeik moet je pas op je 40e krijgen.

En ik zou er wel over praten. Maar alleen als het nut en zin heeft.. in jou realatie niet..Pardon? Geen seks is ook niet normaal op je veertigste hoor, ga gauw je mond spoelen!
quote:melbrw schreef op 02 januari 2014 @ 14:16:

Ik denk dat de ruzies en zijn lange tenen een groter probleem vormen dan jullie seksfrequentie.

Dit dus.

Dat er niet eens over gesproken mag worden lijkt mij een groter probleem. Gaat het ook met andere dingen zo? Durf je vaker dingen niet met hem te bespreken?
quote:3wieler schreef op 02 januari 2014 @ 14:27:

[...]

Pardon? Geen seks is ook niet normaal op je veertigste hoor, ga gauw je mond spoelen!
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
quote:kapi schreef op 01 januari 2014 @ 21:34:

Je zou de sterren van de hemel moeten neuken.

Dit soort gezeik moet je pas op je 40e krijgen.....Says who?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven