What to do?
zondag 27 mei 2012 om 12:14
zondag 27 mei 2012 om 12:16
zondag 27 mei 2012 om 12:25
zondag 27 mei 2012 om 12:53
als je echt eerst bewijs nodig heb. zou ik gaan morgen onverwachts.je buik gevoel is altijd de waarheid. zoals iedereen al zegt het lijkt alsof ie van een ander is. een vriendin van mij heeft ook een lange af stands relatie van 2 uur rijden met de auto. zij proberen elke vrije moment bij elkaar te zijn. dat idee krijg ik niet uit jouw verhaal.
zou je het niet beter af kunnen kappen nu ipv dat je er naartoe gaat?
je moet goed onthouden hoe onzeker je ook bent. een man moet jou waard zijn en niet andersom. je bent altijd je eigen nummer 1. een man niet.
zou je het niet beter af kunnen kappen nu ipv dat je er naartoe gaat?
je moet goed onthouden hoe onzeker je ook bent. een man moet jou waard zijn en niet andersom. je bent altijd je eigen nummer 1. een man niet.
zondag 27 mei 2012 om 13:11
Eerlijk? Als ik zo ziek ben en ik ben echt verliefd, dan is een van de weinige dingen die me kan opbeuren een bezoekje van mijn vriendin... hele dagen in bed liggen ziek zijn en dan is zij die persoon die me toch kan doen lachen en me iets beter doet voelen. En ik denk in een gezonde relatie, en als je echt verliefd bent, dat je lief toch een van de weinige personen is die je wilt zien als je ziek bent niet? Dus ik denk ook dat er toch iets niet klop hoor :(
zondag 27 mei 2012 om 13:21
zondag 27 mei 2012 om 14:50
2 of 3 keer (met redenen als dat de accu eerst leeg was, toen was ie opgeladen en moest hij dus weer lange afstand rijden.. of dat hij juist even uit huis wou omdat hij tegen de muren opliep omdat ie ziek thuis zat.. of dat zn buren gingen verbouwen en dat we dan lawaai zouden hebben). rest van de keren bij mij, terwijl ik nog bij m ouders woon en hij op zichzelf
zondag 27 mei 2012 om 15:26
ik zou het niet vertrouwen. Als jij hem nu niet aan de kant kan zetten dan spontaan er heen gaan, niks geks aan! En dan zou ik maar eens goed met hem praten, en als die niks zegt, dan aan jou de keus of je deze relatie wilt behouden hoe het nu is, of niet... (Wat t beste is, voor jou weet je wss zelf al )