wie heeft ervaring met de durex play vibrerende ring??

21-11-2007 21:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
heb zon setje gekocht...met durex play glijmiddel..de rode die warm schijnt te worden. en daarin zat ook een vibrerende cockring...



wie heeft daar ervaring mee? is het wat of niet....

is voor eenmalig gebruik neem ik aan?



alvast bedankt
Hij gaat ongeveer 20 minuten mee, dus afhankelijk van hoe lang je sext zou je hem nog een keer kunnen gebruiken (er zit een aan-en-uit schuifje op). Persoonlijk vond ik er niet zoveel aan, ik voelde er niks van. Het eitje erop is ook vrij klein en het vibreerde niet zo hard; niet zo hard in ieder geval dat het effect had ;-) .



Heb ook het rode glijmiddel gebruikt en dat was prima. Hij wordt niet heel warm, maar op zich is hij wel prettig. Hij voelt wel gezellig, zeg maar (beetje raar uitgedrukt..). De mintgroene variant is minder plezierig, die voelde nogal pijnlijk. Alsof het in de fik staat :-$
Alle reacties Link kopieren
Heb em ook een keer gebruikt. Was zo spannend dat ie nou al een jaar ligt te verstoffen ergens... Nouja, zo erg was het ook niet maar ik werd er niet heel opgewonden van. Maar veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
hahaha onderdezon....dat idee van in de fik staan kreeg ik al bij het lezen van dat groene flessie :rofl:



dus de ring hoef ik me niet teveel van voor te stellen....is het voor de man wel prettig of is dat idem????



ach vond het wel een grappig probeer setje....we zullen zien :-P
Alle reacties Link kopieren
Hmmm...

Ik krijg hier toch een beetje een raar beeld: Dora met een durex play ring... :-O
Alle reacties Link kopieren
hmmmm een zonnebloem dan..... :-O
Alle reacties Link kopieren
ah, had net gereageerd op een andere topic met hetzelfde onderwerp. Reactie was dat ik de play ring niet veel bijzonders vond. De trilling is net ff iets te subtiel, voelde er dus niet veel van. Grappig om een keer gedaan te hebben, maar viel toch wel tegen..
Alle reacties Link kopieren
de play ring..... nou ik raad hem je niet aan. het moet puur toeval zijn dat dat ding tijdens de sex toevallig tegen je clitoris aankomt. voelde er niet super veel van dus. na 5 min ging hij er dan al snel weer af en hield ik hem zelf tegen mn clitoris aan. maar toch zit er niet genoeg power in het ding. en het is maar voor 20 min ofzo. toch best duur grapje ( 7 euro toch) ? kun je beter een klein viberende clitoris stimulator kopen (20 euro in christine le duc) meer power..... en uiteindelijk goedkoper :)
Alle reacties Link kopieren
ach het zat in zon setje...vond het wel grappig....het glijmiddel wilde ik zoieso kopen...dus ach ik dacht zon setje is misschien wel fun.
Alle reacties Link kopieren
Niet kopen! Nix aan...
Alle reacties Link kopieren
echt nix aan...... je voelt er bijna nix van....en hij ook niej
Alle reacties Link kopieren
En het glijmiddel feel?? Hebben jullie daar toevallig wel goede ervaringen mee..?
Alle reacties Link kopieren
ja ik wel....
Alle reacties Link kopieren
heb je elke van de set al uitgeprobeerd? :P Welke was het leukst?
Alle reacties Link kopieren
uhhh, ik vond durex play wel errug leuk! Wil eigenlijk eentje zoeken/kopen die ook om zijn piemel kan en vibreert, langer dan 20 minuten, misschien ietsie sterker..wie heeft tip?
Alle reacties Link kopieren
blaadjes ik heb de rode variant..de warming. word lekker warm als je blaast hihihi.
Alle reacties Link kopieren
Hee.. wat is dan het voordeel van glijmiddel bij de sex? :$ Misschien stomme vraag.. maar ik heb het wel eens geprobeerd, maar het had niet echt een extra effect bij ons zeg maar..

En verder dan: gebruiken jullie ook andere "speeltjes" of zo..? I.p.v. die durex ring zeg maar..??
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd vond ik er niks aan. Althans, niet toen het om zijn penis zat. Toen hij het om zijn vingers deed was het wel een fijn gevoel tijdens het voorspel, een beetje extra. Maar om het daarvoor te kopen? Neuh...
Alle reacties Link kopieren
Nou die hoef ik dus niet te proberen.. :) scheelt weer.



Heeft iemand die condooms met ribbels wel eens geprobeerd? Lijkt me ook wel wat....
Alle reacties Link kopieren
ja, voel je niks van.......
Alle reacties Link kopieren
Je voelt er niks van?? IK ben niks gewend denk ik, want ik vond het veel te heftig! M'n vriend vond het opzich wel lekker, maar die zette 'm snel weer uit omdat het hem te veel stimuleerde. Om het zo maar even netjes te zeggen! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mauj schreef op 08 december 2007 @ 22:19:

Hee.. wat is dan het voordeel van glijmiddel bij de sex? :$ Misschien stomme vraag.. maar ik heb het wel eens geprobeerd, maar het had niet echt een extra effect bij ons zeg maar..

Glijmiddel van durex play is niet zo zeer bedoeld als 'glijmiddel', maar is om mee te spelen. En moet zorgen voor een intenser gevoel :blob Heb jij een gewone gebruikt? Dan is het puur om het meer te laten glijden 8) Als je al nat genoeg bent van jezelf, voegt dat niets extra`s toe, naar mijn weten... Ik denk dat ik de warming ga kopen :-P
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel is soms wel handig als je bijvoorbeeld je vriend aftrekt, dat is voor hem (mijn vriend) een stuk lekkerder.



Die ring, tja, nooit geprobeerd, maar heb ook nooit de behoefte gehad eigenlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven