Wie heeft ervaring met sexdatingsites?

02-10-2009 23:31 552 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag weten of er nog forumers zijn die ervaringen hebben met sexdatingsites? (dus niet de "gewone datingsites") of die mischien tips hebben om aan een ONS/SV te komen buiten het uitgaansleven om??



(gelieve geen "vrienden"vezoeken van mannelijke forumers met als doel een date svp, wil graag anoniem blijven op dit forum!)
mutsje78 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 00:09
Reden: "vrienden"verzoeken waar ik niet op zit te wachten
% gewijzigd
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Alle reacties Link kopieren
quote:rob_31 schreef op 07 oktober 2009 @ 09:21:

Daar heb je gelijk in Bloem, veel mannen (98% ) vergeten nog wel eens dat de vrouwen ook nog waardigheid hebben.





Veel mannen vergeten ook hun goede manieren. In de kroeg doen ze moeite met een leuk praatje, een lach, een drankje.



Op internet beperkt het zich tot enkele zinnen over hoe leuk je profiel is, dat je er goed uitziet voor je leeftijd (en dat terwijl ze dan mijn gezicht nog niet gezien hebben, lol), en vragen dan om msn, je telefoonnummer, of willen meteen daten.



Dat noem ik de "hoi, neuken?" benadering. Niet nodig om uit te leggen dat dat kansloos is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sasso schreef op 07 oktober 2009 @ 18:45:

Heb vaak gedate via een normale chat wat uiteraard de nodige sex ervaring opgeleverd heeft. Specifieke sexdatingsites heb ik nog nooit bezocht. Eerlijk gezegd weet ik ook niet waar ik dat zou moeten zoeken maar wil mezelf al helemaal niet met een foto op zo'n site zetten. Je kunt via een normale chatsite voldoende liefhebbers vinden die na een enkele keer, een paar keer of zelfs maandenlang chatten wel bereid zijn tot een ontmoeting. Zelf had ik altijd de instelling van 'we zien wel waar het schip strand' en als het niet mijn type is gaan we gewoon ieder zijn eigen gang. De 1e keer wel de fout gemaakt bij die mevrouw thuis af te spreken. Helaas was het niet mijn type en op één of andere manier vond ik het wel lastig om op een nette manier weg te gaan. Al met al, wel vele leuke herinneringen aan. Ook aan die waarbij het sexueel gezien niets is geworden.En wat voor sites waren dat dan zoal?
@Rob_31, zouden die 98% dan op dit soort fora rondvragen waarom ze geen leuke dates kunnen scoren ?? , het gaat idd om beetje respect en waardigheid ook al gaat het om sexdates.



@Naomi, ja dat is een goede omschrijving idd "de hoi-neuken-benadering" , nee het werkt niet als je als reactie stuurt: hoi, als je wilt neuken, hier is mijn telnr ..... (letterlijk citaat van een ontvangen reactie, en ja hij was beledigd toen ik aangaf nog even verder te zoeken hahaha)
Alle reacties Link kopieren
quote:Malachite schreef op 07 oktober 2009 @ 19:04:

[...]





En wat voor sites waren dat dan zoal? Het waren de toen bekende chatsites Chat4us, chatplaza en nog een paar waar ik de naam niet mer van ken.. Geen ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:Malachite schreef op 07 oktober 2009 @ 19:04:

[...]





En wat voor sites waren dat dan zoal? Noesis chat (was eerder lycos) is ook een chat waar veel mannen en vrouwen wel in zin voor een sexdate.
Alle reacties Link kopieren
Sexdatingsites zijn er voldoende, maar ik geloof er niet zo in. 88% is man en de vrouwen die er op staan doen het uit vaak commerciele overwegingen, of krijgen zoveel aanbod dat ik me afvraag of ze zich niet compleet in de rondte neuken met jan en alleman. De meeste sites hebben een platte uitstraling. Ik reageer niet op wijdbeense dames. Er moet gewoon een klik zij tussen twee mensen, dan is de manier waarop die poes geschoren is toch niet zo belangrijk meer. of vergis ik me nu heel erg. Ik geloof alleen in sites met een normale uitstraling waarvan iedereen wee dat het mogelijk is om ook daar sexcontacten op te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bjorn_Borg schreef op 08 oktober 2009 @ 14:52:

Sexdatingsites zijn er voldoende, maar ik geloof er niet zo in. 88% is man en de vrouwen die er op staan doen het uit vaak commerciele overwegingen, of krijgen zoveel aanbod dat ik me afvraag of ze zich niet compleet in de rondte neuken met jan en alleman. De meeste sites hebben een platte uitstraling. Ik reageer niet op wijdbeense dames. Er moet gewoon een klik zij tussen twee mensen, dan is de manier waarop die poes geschoren is toch niet zo belangrijk meer. of vergis ik me nu heel erg. Ik geloof alleen in sites met een normale uitstraling waarvan iedereen wee dat het mogelijk is om ook daar sexcontacten op te doen.Ben ik wel met je eens. Heb er ook rondgekeken en sta zelfs op eentje ingeschreven. De reacties zijn mij ook te plat, ik voel me er niet thuis. Op gewone (chat)sites of fora is het ook wel snel duidelijk wie waar op uit is. Maar dan wel met een beetje meer klasse dan op echte sexsites. Die foto's met meneren die gelijk hun piemel promoten zijn voor mij afknappers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geneukt via het Viva-forum. Het is dichterbij dan je denkt. Nou jullie weer.
Alle reacties Link kopieren
heb je nog tips voor mensen die willen neuken via het Viva Forum, Willem??
Alle reacties Link kopieren
@ Gizzy, daarvoor moet je bij mij zijn!
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen word ik binnen een paar minuten al zo triest van de mannen op de chat-sites dat ik ineens een sex-change krijg en een beetje ga lopen dollen.

Op Omegle punt com zijn er velen die zich zo uitleven en plezier maken.



maar Stewardess, ik wil me ook wel een keer met jou uitleven
Alle reacties Link kopieren
@ stew, voor de tips, offuh....?
Alle reacties Link kopieren
@ Slurfje, pak me dan als je kan!



@ Gizzy, je weet me te bereiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nonny67 schreef op 08 oktober 2009 @ 15:00:

[...]



Ben ik wel met je eens. Heb er ook rondgekeken en sta zelfs op eentje ingeschreven. De reacties zijn mij ook te plat, ik voel me er niet thuis. Op gewone (chat)sites of fora is het ook wel snel duidelijk wie waar op uit is. Maar dan wel met een beetje meer klasse dan op echte sexsites. Die foto's met meneren die gelijk hun piemel promoten zijn voor mij afknappers.



Hahah te dom voor woorden. Hoe volwasssen meneren echt kunnen denken dat dit erotish overkomt. Ga er maar vanuit dat die meneren die zich zo promoten zich nog op het niveau van een puber bevinden en zo echt geen vrouw zullen gaan vinden.

Het leukste is om iemand te leren kennen via een forum of zo en daarna via chat verder. En ook dan niet gelijk platte sex ebij halen. Daar knappen vrouwen echt op af, je hoeft geen psycholoog te zijn om dat te begrijpen. Gewoon opbouwen en goed luisteren. Bij de meeste chats lukt het uiteindelijk wel wel, als je maar gewoon geduld en respect hebt, komt het vanzelf , kwestie van aanvoelen en gebruik maken van het moment. Er komt ook een moment dat je alkaar gaat zien, spannend maar meestal komt het er dan ook van. Hoewel ik ook wel eens na de koffie bedankt heb.
Alle reacties Link kopieren
Da's echt een toptip voor slurfje Stew! quote:willem1959 schreef op 08 oktober 2009 @ 15:05:

Ik heb geneukt via het Viva-forum. Het is dichterbij dan je denkt. Nou jullie weer. Jullie? Zijn er dan mensen die niet via het forum geneukt hebben???
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 08 oktober 2009 @ 15:05:

Ik heb geneukt via het Viva-forum. Het is dichterbij dan je denkt. Nou jullie weer. Is niet zo bijzonder hoor Willem: ik heb namelijk ook hier 2 sv's opgedaan. En om misverstanden te voorkomen: ik heb niet met Willem geneukt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bjorn_Borg schreef op 08 oktober 2009 @ 15:56:

[...]





Hahah te dom voor woorden. Hoe volwasssen meneren echt kunnen denken dat dit erotish overkomt. Ga er maar vanuit dat die meneren die zich zo promoten zich nog op het niveau van een puber bevinden en zo echt geen vrouw zullen gaan vinden.

Het leukste is om iemand te leren kennen via een forum of zo en daarna via chat verder. En ook dan niet gelijk platte sex ebij halen. Daar knappen vrouwen echt op af, je hoeft geen psycholoog te zijn om dat te begrijpen. Gewoon opbouwen en goed luisteren. Bij de meeste chats lukt het uiteindelijk wel wel, als je maar gewoon geduld en respect hebt, komt het vanzelf , kwestie van aanvoelen en gebruik maken van het moment. Er komt ook een moment dat je alkaar gaat zien, spannend maar meestal komt het er dan ook van. Hoewel ik ook wel eens na de koffie bedankt heb.Klopt BB. Je leert elkaar zo ook anders kennen. Niet gelijk van ik heb zin en jij hebt zin dus hoppa. Vooral de beweegredenen van iemand om een sexdate te willen vind ik belangrijk, het met de verwachtingen op één lijn zitten ook. En als dat goed voelt afspreken en dan kan het best wel gelijk uitdraaien op sex. Maar ik zoek ook niet steeds iemand anders, ik wil graag een vast iemand om sex mee te hebben en dat maakt de manier van zoeken ook anders.
quote:Nonny67 schreef op 08 oktober 2009 @ 16:02:

[...]



Is niet zo bijzonder hoor Willem: ik heb namelijk ook hier 2 sv's opgedaan. En om misverstanden te voorkomen: ik heb niet met Willem geneukt.Gaan we scores bijhouden?.. Wacht, dan op en ik even een nieuwe topic met pol.. "Met hoeveel forummers heb jij geneukt?"
Alle reacties Link kopieren
@ Stewardess: je krijgt t nog druk volgens mij ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nonny67 schreef op 08 oktober 2009 @ 16:02:

[...]



Is niet zo bijzonder hoor Willem: ik heb namelijk ook hier 2 sv's opgedaan. En om misverstanden te voorkomen: ik heb niet met Willem geneukt.Hoe kan dat nou. Je bent pas 4 dagen lid en hebt al 2 sv's gehad?
quote:Malachite schreef op 08 oktober 2009 @ 16:18:

@ Stewardess: je krijgt t nog druk volgens mij ;)zoek me al het apelazarus naar het emailadres van stew.. *zucht*
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 08 oktober 2009 @ 16:18:

[...]



Hoe kan dat nou. Je bent pas 4 dagen lid en hebt al 2 sv's gehad?Yep. Ben hier al langer lid maar moet aan mijn reputatie denken natuurlijk. Daarom doe ik uitspraken over sv's niet onder mijn oude (en brave) nick.
quote:Nonny67 schreef op 08 oktober 2009 @ 16:21:

[...]



Yep. Ben hier al langer lid maar heb moet aan mijn reputatie denken natuurlijk. Daarom doe ik uitspraken over sv's niet onder mijn oude (en brave) nick.Hmm.. dus dit is je minder brave nick?.... neuken?.. ;)
Alle reacties Link kopieren
ik ben hier pas een paar uur, hoop dit weekend wat te kunnen neuken via t forum hahaha
Alle reacties Link kopieren
@Nonny: ben nu wel benieuwd naar je alter-ego reputatie...



@Boogje: probeer eens: stew@hoi-neuken.nu



Ben het trouwens helemaal eens met Nonny (16:07).

Wat volgens mij ook een rol speelt op een forum is dat je je al een beeld kunt vormen op voorhand. Voordat er uberhaupt sprake is van contact of zelfs maar potentieel contact. Dat scheelt al een heel stuk selectie.

En je loopt denk ik ook minder risico dat iemand met wie je in contact komt zich anders voor gaat doen (meer passend op jouw ideeen en wensen) dan die is.

Jeetje, nu lijkt het of ik hier alleen maar zit om te hengelen. Nou ja, ik denk ook dat je posten en schrijven over sex en erotiek en gerelateerde dingen gewoon leuk moet vinden. Whatever er verder van moge komen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven