Wie herkent dit: seksmoe

08-12-2017 17:29 369 berichten
Wat ik ook doe en waar ik ook ben....nergens kan ik eromheen...overal is seks. Zo ook hier: met een van pijn vertrokken gezicht las ik net (vrijwillig!) iets over standjes voor wanneer de man een grote piemel heeft en ook iets over squirten. Steeds zie ik hier vruchten die penissen of vagina's moeten voorstellen....ach, natuurlijk, ik moet er niet over miepen, ik hoef het ook niet te lezen, maar naarmate mijn omgeving meer en meer doordrenkt raakt van seks verdwijnt zelfs de herinnering aan dat beetje lol dat ik er ooit ook wel aan beleefde volkomen.
Lang geleden vond ik Katja Schuurman nog een toffe griet met een warme uitstraling, maar sinds ze met die Freek is en ons continu wil laten weten hoe ze samen soppend door het leven gaan zie ik haar liever gaan dan komen.

Seks moet, seks is gezond, seks is leuk, spannend en lekker en wie niet regelmatig seks heeft is eigenlijk maar een zielepoot. Beklagenswaardig, rijp voor therapie.
Lang geleden, toen ik nog een puber was moest seks ook al. Onze leraar Nederlands las ons brugpiepers vieze verhaaltjes voor over vingerende meisjes en spuitende jongetjes. Ik wilde dat allemaal niet weten, ik had de neiging mijn handen tegen mijn oren te drukken. Verder was de docent okay hoor, maar hij vond blijkbaar dat je met seks niet vroeg genoeg kon beginnen. "Seks is toch alleen maar mooi..." zwijmelde mijn vriendin met wie ik samen verliefd was op dezelfde jongen. "Ja nou zeg, heel mooi..." kraaide ik haar na terwijl ik het eigenlijk maar een smerige boel vond.

Als studente verliet ik jankend tot orgies verworden verjaardagsfuifjes, ik sloeg triootjes af en ik trapte handtastelijke jongens mijn studentenkamer uit.
Men begreep er niets van...

Lieve mensen, ik ben ZO, ZO, ZOOOOOOO seksmoe en dat is al heel lang zo, maar ik heb dat eerder nauwelijks durven bekennen omdat er zo'n groot taboe op rust. En nee, ik hoef niet naar de huisarts, want het zijn NIET de hormonen. En in therapie biedt ook geen soelaas, want ik ben gewoon zoals ik ben: al nooit een echt seksbeest zoals Katja Schuurman en Anna Nooshin en weet ik veel wie allemaal nog meer, en inmiddels al jaren volledig seksmoe. De zogenaamde "verzuurde muts", de "frigide trut".
De wereld ademt seks en ik ben seksmoe.
Ik vind seks stom.
Ik vind seks vermoeiend.
Ik vind seks pijnlijk.
Ik vind seks potsierlijk.
Ik vind seks vies.
Ik heb geen behoefte aan seks.

Maar het ergste is: het geeft me een eenzaam gevoel omdat het net is alsof ik er niet echt bij hoor.

Wie herkent dit?
anoniem_181204 wijzigde dit bericht op 08-12-2017 19:57
1.22% gewijzigd
Uomo schreef:
09-12-2017 17:15
1 keer een goede, lieve, geduldige partner die je door het emotionele pierenbadje heen helpt en er gaat een wereld voor je open.

Mijn eerste vriendinnetje voor langere tijd vond het altijd geweldig als ik gewoon naakt op bed ging liggen en verder niks deed..zij deed alles mocht overal kijken en aanzitten mocht vragen wat ze wilde..best gek als een vrouw een niet erecte penis bestudeerd en onderzoekt op hoeveel manieren ze hem wel erect kan krijgen..hoe lang het duurt tot hij weer wegzakt en hoe dat eruit ziet dat krimpen en groeien....dat leidde soms tot geweldige zoenpartijen, soms tot alleen maar tegen elkaar aanliggen en soms tot hele lieve voorzichtige sex..na verloop van tijd werd dat vanzelf minder lief en op een gegeven moment vond ze het eigenlijk niet leuk meer als ik daar willoos bleef liggen..ze was er overheen
Zou me niet kunnen boeien. En eerder juist enorm tegen staan!
redbulletje schreef:
09-12-2017 18:39
Zou me niet kunnen boeien. En eerder juist enorm tegen staan!
Ik zou van zo'n man ook niet opgewonden kunnen raken hoor. Letterlijk een lamlul.
Uomo schreef:
09-12-2017 17:15
1 keer een goede, lieve, geduldige partner die je door het emotionele pierenbadje heen helpt en er gaat een wereld voor je open.

Mijn eerste vriendinnetje voor langere tijd vond het altijd geweldig als ik gewoon naakt op bed ging liggen en verder niks deed..zij deed alles mocht overal kijken en aanzitten mocht vragen wat ze wilde..best gek als een vrouw een niet erecte penis bestudeerd en onderzoekt op hoeveel manieren ze hem wel erect kan krijgen..hoe lang het duurt tot hij weer wegzakt en hoe dat eruit ziet dat krimpen en groeien....dat leidde soms tot geweldige zoenpartijen, soms tot alleen maar tegen elkaar aanliggen en soms tot hele lieve voorzichtige sex..na verloop van tijd werd dat vanzelf minder lief en op een gegeven moment vond ze het eigenlijk niet leuk meer als ik daar willoos bleef liggen..ze was er overheen

Nu had ze niet jouw probleem, niet dat ik weet tenminste, maar wel andere issue's met sex, die ze daarna niet meer had :)

Ik ben geloof ik niet het type dat mijn vriend nou perse naakt zou willen hebben. Misschien wel wanneer ik heel, heel verliefd zou zijn, maar dan nog.....ik heb zelf ook graag wat aan. Dat voelt voor mij beter dan naakt. Seks hoeft voor mij ook niet voorzichtig, want dat is net zo goed seks en dan duurt het misschien nog wel langer ook.
Wat ik wel geloof is dat ik een leuke partner ben wanneer seks geen issue zou zijn. Voor mij voelt het prettiger om geen al te seksuele vriend te hebben, dat zou op den duur niet werken. Knuffelen graag, romantiek jaaaaaa, maar seks met mate of misschien ook wel maanden niet.

Ik had eens een vriendje die zichzelf trots als een "erg potente man" omschreef die met zijn ex ook elke dag seks had gehad: "Heel normaal toch, dat hoort er gewoon bij." Er moest wel een sterke vib aan te pas komen anders trok ze het niet. :-D

Ik dacht: "Owww mennn......zo wil ik niet leven, ik moet er niet aan denken..."
"Gelukkig" was hij niet zo heel erg lief voor me. Het was niet moeilijk om het uit te maken.
Gebruna schreef:
09-12-2017 09:54
Maar misschien geldt dat voor mannen ook wel?
Die ervaren de druk vanuit de reclame etc. toch ook, en hebben daardoor misschien het idee dat ze tot op hoge leeftijd hijgerig rond moeten lopen (weet het niet hoor, nooit nagevraagd of een onderzoek over gelezen of zo).

Alleen, ik kan mij zo voorstellen dat juist eventuele misverstanden hierin voor onnodige hindernissen zorgen.... zou zomaar een 'verborgen taboe' kunnen zijn wat we hier spontaan ontdekken: dat mannen eigenlijk ook heel graag van die eeuwige druk af willen?
Grappig. Ik word zelf weleens moe van mijzelf. Waar ik ook ben, binnen een paar uur heb ik een date of zoek ik er naar. Dat is best weleens vermoeiend.

Het zou handig zijn dat af en toe uit te kunnen schakelen, maar de 'druk' is wel puur intern/hormonaal bepaald. Heeft helemaal niets te maken met sociale druk of sexy reclame.

En sex zelf? Ja, dat blijft toch wel erg leuk. Meestal dan. In elk geval beter dan taart. :biggrin:
Denk jij misschien een man te kunnen vinden die seks ook niet zo belangrijk vind? Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken. Zulke mannen zijn er al weinig en met degene die over blijven moet het maar net klikken. Sorry maar ik geef het weinig kans.
Alle reacties Link kopieren
mijn oma zaliger zei altijd:

seks is niet vies, seks wordt vies gemaakt.

Ik moest daar altijd een beetje om lachen als tiener want toen was ik zelf gek op seks en deed het zo vaak ik kon. niks vies aan.
maar toch... in de media van nu is er overkill aan seksueel getinte beelden, verhalen en wat dies nog meer zij.
ik geef mijn oma steeds meer gelijk. En het staat mij ook steeds meer tegen.

Je komt geen normale kerel meer tegen die zich een beetje aan wil passen. Want in de boekjes heeft hij gelezen dat een vrouw pas echt komt als ze squirt of anderszins extreem gedrag vertoont. En jonge meiden lezen dat ook en geloven dat ze nooit aan dat totaal beeld kunnen voldoen.
Het is allemaal psychologische clusterfuck en DAT staat me steeds meer tegen.

Als je zegt dat je niet meteen het bed induikt, ben je frigide, koel en preuts... als je meteen het bed induikt, ben je slet, hoer en akelig. Er zit niets tussen.

met seks zelf is niets mis maar de moraal mag wat mij betreft wel wat opgekrikt worden.
dus TO, wat je stelling betreft: ik zou haast zeggen #metoo
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:01
Denk jij misschien een man te kunnen vinden die seks ook niet zo belangrijk vind? Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken. Zulke mannen zijn er al weinig en met degene die over blijven moet het maar net klikken. Sorry maar ik geef het weinig kans.
Misschien is 'n homo bff voor TO wel leuk? Gezellig samen mannen kijken op 't terras, maar je hoeft verder niets lichamelijks met elkaar. ;-D
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:01
Denk jij misschien een man te kunnen vinden die seks ook niet zo belangrijk vind? Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken. Zulke mannen zijn er al weinig en met degene die over blijven moet het maar net klikken. Sorry maar ik geef het weinig kans.

Ik weet het niet Blondie, ik zei eerder in dit draadje ook al: De spoeling is wel heel erg dun.
Maar ik denk dat er zeker mannen zullen zijn die seks ook minder belangrijk vinden.
Wat ik al fijn vind is dat er hier meer mensen zijn die het ook zo ervaren als ik. Ik begin het nu toch meer als een variant te zien in plaats van een afwijking.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:01
Denk jij misschien een man te kunnen vinden die seks ook niet zo belangrijk vind? Ik ben bang dat je dat niet gaat lukken. Zulke mannen zijn er al weinig en met degene die over blijven moet het maar net klikken. Sorry maar ik geef het weinig kans.
Homo's en lesbiennes komen over het algemeen ook wel aan de man of vrouw, terwijl zij ook stukken minder keus hebben omdat domweg het gros van de mensen hetero is. Dan moet een leuke vent die niet zo seksueel is ingesteld toch ook kunnen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
redbulletje schreef:
09-12-2017 19:05
Misschien is 'n homo bff voor TO wel leuk? Gezellig samen mannen kijken op 't terras, maar je hoeft verder niets lichamelijks met elkaar. ;-D

Daar heb ik ook weleens aan gedacht, maar hey, hij moet me wel trouw kunnen zijn he? ;-)
VictimadelAmor schreef:
09-12-2017 19:03
mijn oma zaliger zei altijd:

seks is niet vies, seks wordt vies gemaakt.

Ik moest daar altijd een beetje om lachen als tiener want toen was ik zelf gek op seks en deed het zo vaak ik kon. niks vies aan.
maar toch... in de media van nu is er overkill aan seksueel getinte beelden, verhalen en wat dies nog meer zij.
ik geef mijn oma steeds meer gelijk. En het staat mij ook steeds meer tegen.

Je komt geen normale kerel meer tegen die zich een beetje aan wil passen. Want in de boekjes heeft hij gelezen dat een vrouw pas echt komt als ze squirt of anderszins extreem gedrag vertoont. En jonge meiden lezen dat ook en geloven dat ze nooit aan dat totaal beeld kunnen voldoen.
Het is allemaal psychologische clusterfuck en DAT staat me steeds meer tegen.

Als je zegt dat je niet meteen het bed induikt, ben je frigide, koel en preuts... als je meteen het bed induikt, ben je slet, hoer en akelig. Er zit niets tussen.

met seks zelf is niets mis maar de moraal mag wat mij betreft wel wat opgekrikt worden.
dus TO, wat je stelling betreft: ik zou haast zeggen #metoo


:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
francieneke schreef:
09-12-2017 19:08
Daar heb ik ook weleens aan gedacht, maar hey, hij moet me wel trouw kunnen zijn he? ;-)
Haha, dat hoeft voor mij dan weer niet. Hoe meer hij versiert, hoe meer smeuige verhalen ;-D
redbulletje schreef:
09-12-2017 19:11
Haha, dat hoeft voor mij dan weer niet. Hoe meer hij versiert, hoe meer smeuige verhalen ;-D

Ja, dat is dan weer lachen in ieder geval! Ik had vroeger wel een heel lieve gay-bff. Maar hij was niet zo wild. Op een dag kwam hij zijn man tegen en ze zijn volgens mij nog steeds bij elkaar. Ik had wel een beetje het nakijken, maar ja....ook wel weer begrijpelijk.
francieneke schreef:
09-12-2017 19:13
Ja, dat is dan weer lachen in ieder geval! Ik had vroeger wel een heel lieve gay-bff. Maar hij was niet zo wild. Op een dag kwam hij zijn man tegen en ze zijn volgens mij nog steeds bij elkaar. Ik had wel een beetje het nakijken, maar ja....ook wel weer begrijpelijk.
oh da's dan weer lullig
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
09-12-2017 14:22
Niets kan 'n goeie vibrator evenaren vind ik. Dat gehijg boven me vind ik helemaal niet aantrekkelijk.
oh wauw... niets geilers dan een man die hoorbaar onder/boven/naast mij klaarkomt...
maar dat is mijn menig, so shoot me :whistle:
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
Zelf hoop ik wel dat mijn zin in seks weer terug komt. Gewoon soloseks en weer die gevoelens hebben die ik vroeger had. Het zal de rouw wel zijn. In januari wordt het 2 jaar geleden dat hij is overleden. Vandaag een hele moeilijke dag want het was zijn verjaardag.
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:20
Zelf hoop ik wel dat mijn zin in seks weer terug komt. Gewoon soloseks en weer die gevoelens hebben die ik vroeger had. Het zal de rouw wel zijn. In januari wordt het 2 jaar geleden dat hij is overleden. Vandaag een hele moeilijke dag want het was zijn verjaardag.
:hug: Ach Blondie, zo erg voor je. Het is vast de rouw en het verdriet dat je de liefste van je leven moet missen. Tijdens een concert kwam ik een vrouw tegen die dat ook had meegemaakt. Het was voor haar ook een paar jaar geleden, maar toen ze erover vertelde begon ze zo weer te huilen.
Ik vergeet nooit haar gezicht meer...zo verdrietig...
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:20
Zelf hoop ik wel dat mijn zin in seks weer terug komt. Gewoon soloseks en weer die gevoelens hebben die ik vroeger had. Het zal de rouw wel zijn. In januari wordt het 2 jaar geleden dat hij is overleden. Vandaag een hele moeilijke dag want het was zijn verjaardag.
ach lieffie :hug:
geef het de tijd, ik heb de eerste twee jaar na mijn scheiding (niet te vergelijken, geef ik toe) ook alleen op de bank gezeten. Moest echt niet denken aan een andere vent. Maar is wel goed gekomen.... :proud:
Gaat u anders ondertussen even wat voor u zelf doen. (Viktor)
pokkewijf schreef:
09-12-2017 19:25
ach lieffie :hug:
geef het de tijd, ik heb de eerste twee jaar na mijn scheiding (niet te vergelijken, geef ik toe) ook alleen op de bank gezeten. Moest echt niet denken aan een andere vent. Maar is wel goed gekomen.... :proud:


Dat was ook rouw en verdriet. Dan is er helemaal geen plaats voor seks.
Gelukkig is het weer teruggekomen.

En moet je lezen wie het schrijft, maar ik meen het wel. Toen het uit was met mijn ex ben ik ook maanden zwaar gedeprimeerd geweest. Er kon niets anders meer bij. Ook kon ik niet genieten van dingen die ik normaal heel leuk vind. Maar ook dat kwam weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:20
Zelf hoop ik wel dat mijn zin in seks weer terug komt. Gewoon soloseks en weer die gevoelens hebben die ik vroeger had. Het zal de rouw wel zijn. In januari wordt het 2 jaar geleden dat hij is overleden. Vandaag een hele moeilijke dag want het was zijn verjaardag.
:hug: omdat hij vandaag jarig zou zijn geweest :hug: alvast voor januari.

En een grote :hug: omdat het gewoon superkut is. :'(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
09-12-2017 19:42
:hug: omdat hij vandaag jarig zou zijn geweest :hug: alvast voor januari.

En een grote :hug: omdat het gewoon superkut is. :'(
Dank je wel , wat lief maar ik wil verder dit topic niet kapen. Het gaat niet over mij.
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:44
Dank je wel , wat lief maar ik wil verder dit topic niet kapen. Het gaat niet over mij.

Natuurlijk wel! Dit topic gaat ook over jou en over iedereen die hier reageert! :rose:
Blondie456 schreef:
09-12-2017 18:44
Ik zou van zo'n man ook niet opgewonden kunnen raken hoor. Letterlijk een lamlul.
Wat en onaardige reactie op een liefdevol verhaal. En lamlul klopt noet wamt na actie werd hij 'erect' staat er.
Blondie456 schreef:
09-12-2017 19:44
Dank je wel , wat lief maar ik wil verder dit topic niet kapen. Het gaat niet over mij.
Toevallig las ik vandaag een artikel waar ze het hadden over een boek dat over dit onderwerp is geschreven Rouwlust. Misschien is het iets voor jou.
Dit artikel; https://www.ad.nl/lifestyle/huidhonger- ... ~a546bb92/

https://www.uitvaart.nl/nieuws/rouwlust ... uwen/53030

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven