WTF?

13-08-2018 19:07 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: fuck buddy en ik paar maanden lang enkele keren afgesproken voor seks.
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.

Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.

Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.

Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.

Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
@vanzai, niet meteen mijn tuintje om laten spitten?

Hoe lang moet ik een volgende laten wachten ......? Of gewoon geen seks meer?...
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 20:10
@vanzai, niet meteen mijn tuintje om laten spitten?

Hoe lang moet ik een volgende laten wachten ......? Of gewoon geen seks meer?...

Celibatair leven natuurlijk, alleen vieze meisjes hebben seks.
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 20:10
@vanzai, niet meteen mijn tuintje om laten spitten?

Hoe lang moet ik een volgende laten wachten ......? Of gewoon geen seks meer?...
Wat wil je nou precies? Je laat je neuken door iemand waar je geen relatie mee wil en je komt hier klagen wanneer hij Mr Right niet blijkt te zijn.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Mooi gezegd vanzai
Alle reacties Link kopieren
@Vanzai, ik snap de door jou gestelde aanname niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat blijkt.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Dus voortaan geen aannames doen.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat hij het jou kwalijk nam dat je niet wilde blijven slapen. Jammer. Je zou het alsnog aan hem kunnen vragen waarom hij zou raar deed.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 20:17
Dus voortaan geen aannames doen.
Jij doet de aanname dat de man die aan de door jou aangewezen penis du jour vastzit beschaafd en liefdevol is. Ik niet.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
13-08-2018 20:13
Wat wil je nou precies? Je laat je neuken door iemand waar je geen relatie mee wil en je komt hier klagen wanneer hij Mr Right niet blijkt te zijn.
Mwah, er zit nog best wat tussen mr. Right en een complete hork. Een beetje sociaal wenselijke gedrag buiten het bed om lijkt mij een gegeven wil zoiets werken en daarmee ook geen heel onredelijke verwachting.
Alle reacties Link kopieren
Ook al ben je vegan zijn worst lust je wel.
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
13-08-2018 20:23
Mwah, er zit nog best wat tussen mr. Right en een complete hork. Een beetje sociaal wenselijke gedrag buiten het bed om lijkt mij een gegeven wil zoiets werken en daarmee ook geen heel onredelijke verwachting.
Het maakt nogal verschil of je iemand uitkiest voor de seks of uitkiest omdat je die ander zo leuk vindt. Keuzes.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Zo te lezen is het blijkbaar te moeilijk voor hem om gewoon normaal te doen. Het lijkt wel alsof, zodra het om seks-om-de-seks gaat, alle fatsoen en aardig met elkaar omgaan niet meer nodig is. Begrijp ik ook niet, nooit begrepen ook.

Rare snuiter TO, mee kappen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
13-08-2018 20:13
Wat wil je nou precies? Je laat je neuken door iemand waar je geen relatie mee wil en je komt hier klagen wanneer hij Mr Right niet blijkt te zijn.
Nou, nou. Je kiest een fuck buddy echt niet alleen op zijn neuk kwaliteiten. Over het algemeen kom je pas in die omstandigheden als je met iemand op een redelijk leuke manier kunt omgaan. Niet zodanig dat je gelijk verliefd wordt en een relatie wil, maar wel zo dat je denkt dat je een fijne seksrelatie met die persoon kan hebben. Als die persoon zich dan ontpopt als eikel (en dat kan bij je wannabee mr, right ook) is dat gewoon balen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 20:16
@Vanzai, ik snap de door jou gestelde aanname niet.
Die moet je zien in het licht van: zoals de waard is...
Maar ze zijn gelukkig niet allemaal zoals Vanzai.
.
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
13-08-2018 20:29
Nou, nou. Je kiest een fuck buddy echt niet alleen op zijn neuk kwaliteiten. Over het algemeen kom je pas in die omstandigheden als je met iemand op een redelijk leuke manier kunt omgaan. Niet zodanig dat je gelijk verliefd wordt en een relatie wil, maar wel zo dat je denkt dat je een fijne seksrelatie met die persoon kan hebben. Als die persoon zich dan ontpopt als eikel (en dat kan bij je wannabee mr, right ook) is dat gewoon balen.
Het gaat om intentie. En ik ben TO niet. Geen idee hoe ze haar fuckbuddies uitkiest.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
13-08-2018 20:25
Het maakt nogal verschil of je iemand uitkiest voor de seks of uitkiest omdat je die ander zo leuk vindt. Keuzes.
Als het alleen om seks gaat maakt het niet uit of iemand leuk is? Zo heb ik het nooit ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Oh en je 'laten neuken'?! Niet iedereen doet de zeester. Dat bedoelde je ook niet toch? Je wil gewoon een beetje provoceren. Dat kan, maar waarom eigenlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
13-08-2018 20:31
Het gaat om intentie. En ik ben TO niet. Geen idee hoe ze haar fuckbuddies uitkiest.
Als ik de intentie heb om alleen seks te hebben met iemand en verder niet zo veel, dan is het normaal als iemand zich misdraagt? Wat een vreemde aanname.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
lolapaloeza schreef:
13-08-2018 20:33
Oh en je 'laten neuken'?! Niet iedereen doet de zeester. Dat bedoelde je ook niet toch? Je wil gewoon een beetje provoceren. Dat kan, maar waarom eigenlijk.
Je hebt gelijk. ik deed de aanname dat ze zich alleen maar door hem liet neuken en dat ze hem niet afzuigt of berijdt. Mea culpa.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Welke vegetariër eet vis?
Alle reacties Link kopieren
Hij noemde mij een fucking vegetariër omdat ik geen vlees eet maar ik eet wel vis dus die stelling klopt niet.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dan ook je opent een topic omdat je dit niet zag aankomen. Je snapt het niet.

Nou ik wel.

Kan je sarcastisch gaan doen maar daar wordt het niet anders van.
Vinden jullie het zelf ook niet vermoeiend dat ieder topic uitmondt in een catfight?
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
13-08-2018 20:32
Als het alleen om seks gaat maakt het niet uit of iemand leuk is? Zo heb ik het nooit ervaren.
Ik heb geen idee. Ik doe niet aan fuckbuddies.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven