WTF?

13-08-2018 19:07 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: fuck buddy en ik paar maanden lang enkele keren afgesproken voor seks.
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.

Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.

Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.

Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.

Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
tripping schreef:
13-08-2018 20:18
Het lijkt erop dat hij het jou kwalijk nam dat je niet wilde blijven slapen. Jammer. Je zou het alsnog aan hem kunnen vragen waarom hij zou raar deed.
.
Dat is wel het laatste dat ik zou doen. Gewoon nul contact meer. Dag.

* speculatie-modus aan * Het klinkt alsof deze man gewend is dat vrouwen na een paar keer seks wel verliefd worden en een relatie willen. En dat wilde jij niet. En nu is hij op zijn pik getrapt. * speculatie-modus uit *.

Oh en Vanzai: waarom moet het altijd zo rottig jouw strot uit komen?
anoniem_370003 wijzigde dit bericht op 13-08-2018 20:58
0.17% gewijzigd
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Nouja zeg. TO wilde toch zelf alleen maar seks met die vent en verder niks? Voor dat verder niks is een reden en dat verder niks heeft ook gevolgen.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
En wat heb je nu geleerd spelende vrouw?
Voortaan eerst boodschappen doen en eten en dan pas seks hebben.
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
13-08-2018 19:44
Die mannen vinden het kennelijk van zichzelf geen probleem net zo makkelijk te zijn. Ik heb geen respect voor mannen die met 2 maten meten.
+1000
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
13-08-2018 20:52
Hoe dan ook je opent een topic omdat je dit niet zag aankomen. Je snapt het niet.

Nou ik wel.

Kan je sarcastisch gaan doen maar daar wordt het niet anders van.
Ik heb overigens ook geen respect voor vrouwen die met 2 maten meten. Helemaal prima als jij alleen seks wil in een vaste relatie, maar bij casual seks wel de vrouw veroordelen en niet de man, dat vind ik echt onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Slettebakken zijn het.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 19:21
Contact is wat mij betreft voorbij, ik zag dit gewoon niet aankomen. Hij deed denigrerend en op sexueel gebied probeerde hij mij te dwingen tot iets. Echt heel rare ervaring, voelde mij zo vernederd, pfffff.

Schijnbaar is dit zijn ware aard.
Gebeurde het dwingen bij de seks voordat jullie boodschappen gingen doen?
Alle reacties Link kopieren
@roodpaardje, nee daarna.
Alle reacties Link kopieren
Tja, Pusswithoutboots, mijn gezonde verstand zegt dat vernederen en agressie in dit geval wordt opgewekt door een te ónafhankelijke houding van de vrouw. In zijn ogen dan hoor.
Had je niet eerder iets gemerkt van een toch wat vrouw-onvriendelijke houding?
Wat was eigenlijk de reden dat je hem wel okay vond, maar niet okay genoeg voor een relatie? Of wil je jezelf gewoon nog niet binden?
Het zou fijn zijn als je dit soort types voortaan herkent zodat je er met een boog omheen kan gaan. Als dat al kan hoor, het herkennen. Soms ontpoppen kerels zich in ene als eikels.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
@Courage, hij beschuldigde mij juist dat ik met hem een relatie wilde daarom deed hij zo. Ik weet het anders echt niet, ook niet waar hij dat op basseerde.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 21:36
@Courage, hij beschuldigde mij juist dat ik met hem een relatie wilde daarom deed hij zo. Ik weet het anders echt niet, ook niet waar hij dat op basseerde.
.
Raar. Projectie?
Zie mijn eerdere speculatie?
(wel effectief verder als hij wilde voorkomen dat je verliefd werd...)

Maar even voor de zekerheid. Je praat over vernederen.
Het is toch niet echt ernstig wat er is gebeurd? (je hoeft geen details te noemen verder) Zodanig dat je eigenlijk hulp moet zoeken in je omgeving?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Nee het was meer dat hij vroeg of ik wilde lijden en dat hij mij zou laten lijden door mij op een bepaalde manier te nemen. Had schijnbaar bepaalde fantasieën.
Alle reacties Link kopieren
Kan het dan ook een miscommunicatie zijn?
Dat hij fantasieën had richting BDSM die jij niet deelt?
Hoe reageerde hij toen jij hem daarin afwees?
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 21:44
Nee het was meer dat hij vroeg of ik wilde lijden en dat hij mij zou laten lijden door mij op een bepaalde manier te nemen. Had schijnbaar bepaalde fantasieën.
Lijkt op mijn ex- fuckbuddy, toen dat boven kwam drijven wist ik niet hoe snel ik er een eind aan moest maken.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Alle reacties Link kopieren
Nee, hij was er gewoon echt uit om mij vernederen.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 21:44
Nee het was meer dat hij vroeg of ik wilde lijden en dat hij mij zou laten lijden door mij op een bepaalde manier te nemen. Had schijnbaar bepaalde fantasieën.
Had je dat niet eerder iets van gemerkt? Zie je achteraf signalen die je een volgende keer eerder kan herkennen?

Maar soms komt het ook echt out of the blue bovendrijven.
impala wijzigde dit bericht op 13-08-2018 21:53
7.63% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Daar denk ik dus ook over na.....waardoor of wanneer...rare gast is het.
Alle reacties Link kopieren
Pff, dan was hij daar waarschijnlijk al die tijd al uit (en verborg hij het daarom goed). En dacht hij dat 'het nu wel kon'. Ik mag hopen dat je direct vertrokken bent, of in elk geval nadat je van de schrik bekomen was...
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Ja was snel einde oefening en ben weggegaan.
Er zijn mannen die met casual sex kunnen omgaan.
Er zijn mannen die het willen maar het niet helemaal begrepen hebben.
Helaas heb je een laatste getroffen.

Ik heb zelf ook weleens van die types getroffen back in the days.
Zodra je geen verdere interesse hebt zijn ze op hun pik getrapt en gaan ze kinderachtig doen.
Gelukkig is de 'ik ben een vrije jongen maar jij mag heel veel energie in me gaan steken en wellicht kies ik dan voor jou, maar dan moet je wel heel erg je best doen want eigenlijk vind ik je een snol. Leuk van mij he, wees maar dankbaar' speech je bespaard gebleven.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat het zo is geëindigd. Hij is kennelijk ergens gepikeerd over. Jammer dat hij niet normaal kan communiceren.
Alle reacties Link kopieren
Och ja, de vrouw als onschuldig slachtoffer van haar eigen casual-sex gedrag. Het kon ook niet uitblijven.

Er was een reden dat TO alleen maar seks wilde en niks anders.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
@Vanzai, ik had voor hem al lang geen seks gehad, beiden hadden elkaar exclusiviteit beloofd en gewoon seks zonder moeilijk gedoe.....is dat zo slecht?
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 22:16
@Vanzai, ik had voor hem al lang geen seks gehad, beiden hadden elkaar exclusiviteit beloofd en gewoon seks zonder moeilijk gedoe.....is dat zo slecht?
Ben je er al uit of dit een ‘Ik wil bevestigd krijgen dat hij een eikel is’- of een ‘Hoe is deze situatie ontstaan’-topic is, TO?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Vanzai schreef:
13-08-2018 22:19
Ben je er al uit of dit een ‘Ik wil bevestigd krijgen dat hij een eikel is’- of een ‘Hoe is deze situatie ontstaan’-topic is, TO?
Ben jij er al achter waar die ontzettende verzuring vandaan komt Vanzai?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven