WTF?

13-08-2018 19:07 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: fuck buddy en ik paar maanden lang enkele keren afgesproken voor seks.
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.

Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.

Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.

Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.

Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?
max72 schreef:
15-08-2018 01:02
Dit wordt echt een heel triest gedoe zo
Indedaad. Zeer vermoeiend om 3x uit te moeten leggen. Gelukkig snapt courage het wel.
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
15-08-2018 00:42
.
Teruglezen hoef ik natuurlijk niet, want ik was zo'n beetje de aanstichter van het PB-verhaal (of eigenlijk was de schrijver ervan dat ;-D).
Maar ik snapte gewoon niet dat je je verzoek nog een keer herhaalde omdat het er daarna er al niet meer over ging.

Ik snapte dus niet om off topic te blijven gaan. Lees even de pagina's ervoor terug qua reacties over pb's, hengelen. Dat is niet off-topic? Niet alleen jij hoor, meerderen.

En herhalen van iets gebeurt wel vaker omdat veel reageerders vaak/nagenoeg alleen reageren op de laatste reactie(s) in een topic.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
:hihi:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Is off topic reageren ook tegen de regels?
|Courage| schreef:
15-08-2018 01:21
:hihi:

Echt hoor... :bonk:
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
15-08-2018 01:21
:hihi:
+1 :hihi:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
15-08-2018 11:50
+1 :hihi:
+100 :rofl: dit is wel heel bijzonder hoor.
Geen idee, ik zou hem niet meer zien
iceteapeach schreef:
15-08-2018 01:11
Ik snapte dus niet om off topic te blijven gaan. Lees even de pagina's ervoor terug qua reacties over pb's, hengelen. Dat is niet off-topic? Niet alleen jij hoor, meerderen.

En herhalen van iets gebeurt wel vaker omdat veel reageerders vaak/nagenoeg alleen reageren op de laatste reactie(s) in een topic.
Je herhaling had alleen nuttig geweest als iedereen door was blijven gaan met off topic te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties, denk dat ik nooit zal weten wat er in hem omging die avond.
In elk geval heb ik zijn nummer meteen gewist en is het klaar.

Denk voorlopig ook maar geen Tinderdates meer.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
13-08-2018 19:50
De beste relaties zijn ontstaan uit iets dat een ons leek.
Duidelijk! Dus ga voor minimaal een pond, maar het liefst een kilo!!! :)
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven