WTF?

13-08-2018 19:07 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: fuck buddy en ik paar maanden lang enkele keren afgesproken voor seks.
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.

Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.

Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.

Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.

Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 22:49
@Vanzai, dus vanwege het verschil in karakter kan hij niet normaal doen?
Kan hij vast wel want dat deed hij in het begin ook. Anders was je niet met hem mee naar huis gegaan.

Maar daar heeft hij nu blijkbaar geen zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
@Vanzai, psychologisch dus bij mij....?
Alle reacties Link kopieren
Je maakt er een groot punt van (je opent er zelfs een topic over!) dat de man waar je alleen maar mee wil neuken geen aardige man blijkt te zijn.

Jij bent degene die last heeft van jouw keuze.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
13-08-2018 23:07
Je maakt er een groot punt van (je opent er zelfs een topic over!) dat de man waar je alleen maar mee wil neuken geen aardige man blijkt te zijn.

Jij bent degene die last heeft van jouw keuze.
Dan blijft er weinig te forummen over. Bijna elk topic is daartoe te reduceren.
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
13-08-2018 23:15
Dan blijft er weinig te forummen over. Bijna elk topic is daartoe te reduceren.
Correct
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Ik vind het bewonderenswaardig hoe geduldig TO blijft. Ik zou het niet erg vinden als we in dit topic besluiten om Vanzai even te negeren tot er weer iets positiefs uit komt.
Macht
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf wel een beetje benieuwd naar zijn antwoord toen je vroeg wat hem inene bezielde, Puss.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg waarom hij ineens zo hatelijk deed en toen zei hij dat ik eigenlijk alleen goed was om te neuken want ik ben mooi en geil maar mijn persoonlijkheid beviel hem niet want ik deed alles fout zeg maar. Zal wel joh. Hij nodigde mij uit dus ik snap dat dan niet.
De vraag is eigenlijk: waarom ging jij nog een keer met hem naar bed terwijl hij blijkbaar al ontzettend vervelend tegen je aan het doen was bij het boodschappen doen?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ze geen zelfrespect heeft?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 23:41

Zal wel joh. Hij nodigde mij uit dus ik snap dat dan niet.
Omdat hij nog een keer seks wilde.
En blijkbaar wilde hij nu op een manier waarvan hij niet zeker was of jij dat ook wilde.

Dus vroeg hij of je bleef slapen want hij gaat er van uit dat je niet snel midden in de nacht weg zal gaan om naar huis te gaan. Dus kan hij zich dan uitleven.

Maar helaas voor hem wilde je niet blijven slapen dus zat er weinig anders op dan gelijk na het eten een poging te doen.

En hij was dus chagrijnig omdat hij zijn zin niet kreeg.

Ik snap echt niet wat je daar niet aansnapt.
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 23:41
Ik vroeg waarom hij ineens zo hatelijk deed en toen zei hij dat ik eigenlijk alleen goed was om te neuken want ik ben mooi en geil maar mijn persoonlijkheid beviel hem niet want ik deed alles fout zeg maar. Zal wel joh. Hij nodigde mij uit dus ik snap dat dan niet.
Dan heb je dus precies het antwoord. Hij vindt jou alleen maar goed voor de seks, meer niet. Dat is dus zijn argumentatie voor zijn gedrag.
Aan jou de vraag of je daarmee in kunt stemmen of niet.
Want, jullie zijn volgens jou alleen maar 'fuckbuddies'. Dus feitelijk doet hij niet eens iets verkeerds. Je bent immers voor hem goed genoeg voor de seks, en meer zat er sowieso niet in.
De vraag aan jou is of je daarmee kunt leven of niet.
Alle reacties Link kopieren
TO, laat je alsjeblieft niet aanpraten dat er iets verkeerd is om seks te hebben om de seks.
Deze man nodigt jou uit en blijkt vervolgens een onwijze eikel; ik zou er geen minuut langer aan besteden. Next!
Er is vast een gezelliger exemplaar om seks mee te hebben.
Alle reacties Link kopieren
:hihi:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Brighteyed schreef:
14-08-2018 01:03
TO, laat je alsjeblieft niet aanpraten dat er iets verkeerd is om seks te hebben om de seks.
Deze man nodigt jou uit en blijkt vervolgens een onwijze eikel; ik zou er geen minuut langer aan besteden. Next!
Er is vast een gezelliger exemplaar om seks mee te hebben.
Vrouwen zijn helemaal niet in staat om er geen minuut langer aan te besteden en te denken next.

To voelt zich gekwetst en vernederd en is zich aan het afvragen waarom hij zo deed.

Ze slaan aan het analyseren en om de botte keiharde afwijzing draaglijker te maken wordt er dan gezegd hij voelde zich vast op zijn pkl getrapt omdat je geen relatie met hem wilde. Wat net zoiets is als in sprookjes geloven.

Wat heb je aan die houding van het is niet verkeerd hoor het is iets goeds. Moet kunnen. Het levert je uiteindelijk alleen maar ellende op

En dat er leukere mannen zijn.
Ja zeker maar die zitten meestal al in een relatie met een even leuke vrouw en zo niet dan hebben ze binnen de kortste keren alsnog een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me heel menselijk om jezelf (even) af te vragen waar zulk gedrag ineens vandaan komt, tenminste, mits het niet bij eerdere keren afspreken al te merken was. Zelfs al gaat het om seks om de seks, hoeft het nog geen vrijbrief te zijn om jezelf als een lompe boer/boerin te gedragen.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
max72 schreef:
13-08-2018 23:24
Ik vind het bewonderenswaardig hoe geduldig TO blijft. Ik zou het niet erg vinden als we in dit topic besluiten om Vanzai even te negeren tot er weer iets positiefs uit komt.
.
Dat zou jou mooi uitkomen.
FYI: Vanzai heeft meer succes met hengelen gehad in het verleden dan jij ooit zal krijgen.
Ja, het is een man ja.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Alle reacties Link kopieren
Is het niet gewoon zo dat hij vroeg of je bleef eten en slapen, en jij toen zei: 'wel eten, niet slapen', en dat hij die 'afwijzing' niet aankon? Daarover op zijn pik getrapt en toen de avond heeft besteed om jou weer op je plek te zetten? Nare man, hoor.
lise1985 schreef:
14-08-2018 00:23
Dan heb je dus precies het antwoord. Hij vindt jou alleen maar goed voor de seks, meer niet. Dat is dus zijn argumentatie voor zijn gedrag.
Aan jou de vraag of je daarmee in kunt stemmen of niet.
Want, jullie zijn volgens jou alleen maar 'fuckbuddies'. Dus feitelijk doet hij niet eens iets verkeerds. Je bent immers voor hem goed genoeg voor de seks, en meer zat er sowieso niet in.
De vraag aan jou is of je daarmee kunt leven of niet.
Iemand die mij te eten vraagt daarvan verwacht ik "normaal" gedrag. Ik kom niet op bezoek om te laten kleineren. Feitelijk doet hij wel iets verkeerd. Als ze alleen goed genoeg is om te neuken moet hij haar niet op het eten vragen
Alle reacties Link kopieren
|Courage| schreef:
14-08-2018 07:50
.
Dat zou jou mooi uitkomen.
FYI: Vanzai heeft meer succes met hengelen gehad in het verleden dan jij ooit zal krijgen.
Ja, het is een man ja.

Wat defensief. Bij jou dus ook? Was ‘t wat?
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Alle reacties Link kopieren
MerylStreepje schreef:
14-08-2018 08:17
Wat defensief. Bij jou dus ook?
.
Yep.
:rofl:
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
Alle reacties Link kopieren
Ineens persoonlijke dingen afkraken en agressief doen doet me denken aan mannen die het zelf niet durven uit te maken en afstotelijk gaan doen, maar dat kan jij beter oordelen.
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 23:41
Ik vroeg waarom hij ineens zo hatelijk deed en toen zei hij dat ik eigenlijk alleen goed was om te neuken want ik ben mooi en geil maar mijn persoonlijkheid beviel hem niet want ik deed alles fout zeg maar. Zal wel joh. Hij nodigde mij uit dus ik snap dat dan niet.
Hij vindt je niet leuk en ook niet aantrekkelijk. Hij heeft seks omdat hij behoefte heeft aan seks, maar niet omdat hij behoefte heeft aan seks met jou. Ik zou heel snel het contact verbreken. Seks voor de seks is fijn. Maar er moet wel respect zijn. En hij ziet jou als een speeltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven