Wurgseks

02-03-2012 13:22 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Wie heeft hier ervaring mee?!

Ikzelf niet maar ben wel van plan om het te doen. Dus tips, ervaringen zijn welkom!
quote:flutzel schreef op 02 maart 2012 @ 15:23:

[...]

Je hebt vast mijn post eronder nog niet gelezen??

Moest je die niet snappen: als je van de biologie van de mens niets snapt, blijf dan heeeeeeeeel ver weg van wurgsex.Ik heb het gelezen. Ik zie wel wat ik ga doen.
Valt ook onder wurgseks dat als hij je even kort bij je keel grijpt?
Naar mijn mening wel nikki_28
quote:Nammma schreef op 02 maart 2012 @ 14:56:

Dat er mensen zijn met hele vreemde (seks)voorkeuren is al lang bekend. Maar wil dat dan zeggen dat wij het als "normaal" moeten beschouwen???Beetje loze uitspraak. Dingen die jij "vreemd" noemt, zul jij vanzelfsprekend niet als normaal beschouwen, nee, nogal wiedes.

Maar er zijn al met al waarschijnlijk meer mensen mét "vreemde" seksvoorkeuren, dan zonder. Dus ja, dan is het per definitie normaal.
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 15:23:

[...]

Ik heb het gelezen. Ik zie wel wat ik ga doen.

Je hebt het gelezen maar je snapt het niet? Zie de laatste zin van mijn vorige post.

Jij gaat je zin doordrijven, zoveel laat je wel zien, en ondanks alle risico's. Je verandert van doen en ondergaan, naar alleen doen. Dan verander je van angst en opwinding in de ogen zien, naar gewoon een keer bij de keel pakken. Het is allemaal heel makkelijk volgens jou, maar je geeft zelf al toe dat er een kans is dat je de controle verliest. Ondanks dat er bewijs is dat het maar een fractie van een paar seconden is, beweer je nog dat je vriend, jou van zich af kan slaan. Heel wat veranderingen, en dan ben je nog niet eens effectief bezig met de wurgsex, is maar te hopen dat je dan niet zo veranderlijk bent...

En het is niet ik zal wel zien wat ik ga doen, maar het is ik zal wel zien wat WIJ gaan doen. Er is ook nog een andere kant, die zich hopelijk degelijk inleest, ipv blindelings jou zinnen te volgen en die wel twee keer nadenkt ipv er luchtig over te gaan.
*note to self: loep voortaan eerst*
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 13:39:

[...]

Ik wil het zelf doen. Ergens moet ik er niet aan denken dat iemand het bij mij gaat doen omdat je dan helemaal geen kant op kan, al is dat ergens ook wel weer spannend.

Nou ja, wat bekrompen dat je niet wil dat het bij je gedaan wordt.

Schijterd.
Niet alles gelezen maar nav de OP... Ik dacht dat je de mannen had afgezworen? ?
Carpediem, ik ben dol op een stevige worstel/vecht sexpartij waarbij ik mijn partner bij z'n keel grijp en zo laat weten wie de baas is. Uitermate erotisch....Uiteraard knijp ik niet af, wil nog langer plezier van m hebben nl.

Have fun en kijk goed uit met wat je doet.
Goh, kicken op zuurstofgebrek. Doe mij dan maar plas en poepsex. Ook hip en veiliger.
quote:aphrodite schreef op 02 maart 2012 @ 15:52:

Uiteraard knijp ik niet afFlauw zeg.
Voor de niet-weters onder ons: wurgsex is echt wel iets anders dan iemand de adem benemen. Beiden zijn overigens niet zonder risico.

En ja wij doen aan wurgsex. Hij legt zijn hand(en) om mijn keel, en drukt die dicht. Het verstrekt mijn orgasme, zoveel is zeker.

Los daarvan: het volledig overgeleverd zijn aan Hem.... De kick dat Hij mij in Zijn macht heeft, de controle heeft over leven en dood....
HO: Ik wil het net zo goed ondergaan, WEL ONDERGAAN DUS, lijkt me wel spannend maar ook ontzettend beangstigend.
Naara wil je nu beweren dat je wurgseks met onze lieve Heer hebt?
Nee met Hem, mijn Meester.
Naara, het lijkt net alsof je over de lieve heer praat.
Pietjebel, die interpretatie is geheel en al voor jouw rekening.
quote:naara schreef op 02 maart 2012 @ 16:20:

Nee met Hem, mijn Meester.Ik weet niet wie nu het raarst meest gestoord is. naara die haar rollenspel meeneemt naar dit forum, of pietjebel, die een referentie naar "Hem" meteen ziet als een referentie naar god.

Is het al weekend?
quote:naara schreef op 02 maart 2012 @ 16:08:

Los daarvan: het volledig overgeleverd zijn aan Hem.... De kick dat Hij mij in Zijn macht heeft, de controle heeft over leven en dood....Doe jij het met God?
quote:kettle schreef op 02 maart 2012 @ 16:30:

[...]

Doe jij het met God?Le-zen!
.
quote:dirk1971 schreef op 02 maart 2012 @ 16:29:

[...]

Ik weet niet wie nu het meest gestoord is. naara die haar rollenspel meeneemt naar dit forum, of pietjebel, die een referentie naar "Hem" meteen ziet als een referentie naar god.

Is het al weekend?Ik weet niet wie meer gestoord is, mensen die gewoon vragen stellen zoals TS, of zij die hun vooroordelen en standaard boring leven meenemen naar dit forum, zoals jij.
quote:naara schreef op 02 maart 2012 @ 16:37:

[...]

mensen doie gewoon Dooie vragen?

al gecorrigeerd.

Misschien is gestoord ook een beetje extreem... laat ik het even op raar houden, en dat ik dan vanuit mijn standpunt.
.. dubbel
quote:dirk1971 schreef op 02 maart 2012 @ 16:43:

[...]

Dooie vragen?Prima als jij dood bent. Kan je tenminste niet meer van die idiote vragen stellen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven