Wurgseks

02-03-2012 13:22 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel! Wie heeft hier ervaring mee?!

Ikzelf niet maar ben wel van plan om het te doen. Dus tips, ervaringen zijn welkom!
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 14:36:

[...]

Ik meen het serieus. Er wordt altijd gekeken naar de negatieve aspecten hier.Mij negeren hier lukt je nog niet , hoe ga je je dan tijdens je partijtje wurgsex kunnen beheersen. En dat jij het serieus meende daar twijfel ik niet aan hoor, die smileys staan er niet voor niets.
Ik blijf erbij: je kunt iemand inlichten, waarschuwen en op het hart drukken voorzichtig te zijn.. Uiteindelijk blijft het iemands eigen keus hoe hij/zij het leven (en alle dingen die daarbij horen) invult. In ieder geval hebben we geprobeerd TO te laten inzien dat het niet 'zomaar iets' is wat je doet en dat je goed moet nadenken... Wat TO hiermee doet dat is aan haar. Ik hoop voor je dat het goed gaat en dat je uitkijkt.

Heb alleen nog 1 vraag voor TO: snap je dat sommige mensen hiervan schrikken? Ik denk dat je zelf ook begrijpt dat dit niet echt alledaags is (hoewel er genoeg mensen zijn die het doen)? En het is niet om jou te kleineren ofzo maar gewoon om je duidelijk te maken dat het gevaarlijk is (en je het misschien beter niet kunt doen en je kick ergens anders vandaan kunt halen)... Dat is in ieder geval wel mijn intentie, en dat jij dit wilt doen: prima, is jouw eigen keus..

En nu ga ik pauzeren, want oja... Ik was aan het werk
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 14:41:

[...]

Nee hoor. Je bent bekrompen wanneer je andere mensen komt vertellen dat - die mensen omdat die mensen die ''risicovolle'' dingen doen in therapie moeten, ziek zijn of niet helemaal sporen.

Dergelijke uitlatingen zijn wellicht overdreven maar ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat men dit zo beklemd zegt om je je ervan bewust te maken dat risicovolle dingen doen, zoals wurgseks, nu eenmaal niet (duh) zonder risico's is.

Men wil je adviseren om het niet te doen ( logisch, de meeste mensen vinden risicovolle dingen 'eng' ) of om er heel goed over na te denken.
En toevallig is dit een risicovol iets waarbij er meerdere gevallen bekend zijn dat de dood erop volgt.

Dus ik snap wel waar men de uitspraak 'als je wurgseks doet spoor je niet' vandaan haalt. Want in mijn optiek ( iemand die risicovolle dingen zoals wurgseks liever vermijdt) ben je ook niet wijs als je je onderwerpt aan zaken waarbij er een reeële kans is dat de dood erop volgt.
quote:groentsoep2 schreef op 02 maart 2012 @ 13:38:

Schietseks lijkt me ook leuk. Dat je je partner binnen drie minuten klaar moet pijpen en als dat niet lukt dat ie je dan een kogel door je raap jast. Helaas heeft mijn man er geen zin in, de saaie bekrompen drol.Whoehoehoehoehahahahaaaa!

Schietseks lijkt me ook leuk. Dat je je partner binnen drie minuten klaar moet pijpen en als dat niet lukt dat ie je dan een kogel door je raap jast. Helaas heeft mijn man er geen zin in, de saaie bekrompen drol.Ik zou een andere vent zoeken.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Beter bekrompen dan gekrompen in een urn.
quote:slempie schreef op 02 maart 2012 @ 13:31:

Tip: gebruik handschoenen. Mocht het verkeerd aflopen, dan laat je in ieder geval geen vingerafdrukken achter. Heb ik ooit gehad, is erg vervelend hoor.
Er is wurgseks en wurgseks. Met een strop om je keel tekeer gaan tot je het bewustzijn verliest gaat natuurlijk extreem ver en is uiteraard niet zonder risico. Iemand die zo ver wil gaan zal ik niet ziek of bekrompen noemen (hey, ieder z'n voorkeuren) maar besef wel heel goed waar je mee bezig bent. En sta goed stil bij de grote verantwoordelijkheid van zoiets, of je die wel aan kunt en wilt gaan.

Maar tijdens de seks elkaar een beetje stevig bij de keel pakken: och, weinig mis mee. Ik zie het een beetje als machtsspelletje, uiting van dominantie. Lijkt me niks extreems aan, ongeacht of je nou 18 bent of 50.
Dat er mensen zijn met hele vreemde (seks)voorkeuren is al lang bekend. Maar wil dat dan zeggen dat wij het als "normaal" moeten beschouwen???
quote:flutzel schreef op 02 maart 2012 @ 14:41:

[...]

Mij negeren hier lukt je nog niet , hoe ga je je dan tijdens je partijtje wurgsex kunnen beheersen. En dat jij het serieus meende daar twijfel ik niet aan hoor, die smileys staan er niet voor niets.Zodra er afspraken van te voren zijn gemaakt kan er weinig fout gaan. Die jongen waar ik het mee ga doen weet ook wel heel goed hoe ik ben (fel) maar hij denkt dat hij mij wel aan kan (om het maar normaal te formuleren) dus MOCHT ik doorslaan/me niet beheersen kan er alsnog niet zoveel fout kan gaan. De kans van mezelf niet beheersen is een beetje aanwezig want wanneer je opgewonden bent KAN je wel eens rare dingen gaan doen, ieder mens volgens mij wel. Maar: ik ben dun, klein, weeg 54 kilo. Hij is lang, gespierd, sterk en weegt 75 kilo. Zegt genoeg, lijkt me. Maar daar gaan we nog wel goed over praten. En mocht het toch teveel risico zijn, doen we het gewoon niet. Reëel en volwassen antwoord, lijkt me.
quote:joop_2000 schreef op 02 maart 2012 @ 14:54:

Maar tijdens de seks elkaar een beetje stevig bij de keel pakken: och, weinig mis mee. Ik zie het een beetje als machtsspelletje, uiting van dominantie. Lijkt me niks extreems aan, ongeacht of je nou 18 bent of 50.Dat wil ik dus. Meer niet eigenlijk.
quote:joop_2000 schreef op 02 maart 2012 @ 14:54:

Er is wurgseks en wurgseks. Met een strop om je keel tekeer gaan tot je het bewustzijn verliest gaat natuurlijk extreem ver en is uiteraard niet zonder risico. Iemand die zo ver wil gaan zal ik niet ziek of bekrompen noemen (hey, ieder z'n voorkeuren) maar besef wel heel goed waar je mee bezig bent. En sta goed stil bij de grote verantwoordelijkheid van zoiets, of je die wel aan kunt en wilt gaan.

Maar tijdens de seks elkaar een beetje stevig bij de keel pakken: och, weinig mis mee. Ik zie het een beetje als machtsspelletje, uiting van dominantie. Lijkt me niks extreems aan, ongeacht of je nou 18 bent of 50.

Helemaal mee eens.

Schietseks lijkt me ook leuk. Dat je je partner binnen drie minuten klaar moet pijpen en als dat niet lukt dat ie je dan een kogel door je raap jast. Helaas heeft mijn man er geen zin in, de saaie bekrompen drol.

TO, waarom als je je zo ergert aan de bekrompenheid op dit forum kom je uitgerekend hier dan zo'n onderwerp posten? M.i. een beetje provoceren hoor. Neem aan dat er toch wel beter fora voor dit soort dingen zijn?

Maar goed, wat jij leukt vindt, zal me er maar eens goed in verdiepen, want je moet wel heel goed weten wat je doet...

Ben ik nou altijd bang voor, kom ik eindelijk die fantastische kerel tegen, alles klopt en dan op een dag stelt ie zoiets voor. Sorry noem het bekrompen maar ik zou zo afknappen
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 14:56:

[...]

Zodra er afspraken van te voren zijn gemaakt kan er weinig fout gaan. Die jongen waar ik het mee ga doen weet ook wel heel goed hoe ik ben (fel) maar hij denkt dat hij mij wel aan kan (om het maar normaal te formuleren) dus MOCHT ik doorslaan/me niet beheersen kan er alsnog niet zoveel fout kan gaan. De kans van mezelf niet beheersen is een beetje aanwezig want wanneer je opgewonden bent KAN je wel eens rare dingen gaan doen, ieder mens volgens mij wel. Maar: ik ben dun, klein, weeg 54 kilo. Hij is lang, gespierd, sterk en weegt 75 kilo. Zegt genoeg, lijkt me. Maar daar gaan we nog wel goed over praten. En mocht het toch teveel risico zijn, doen we het gewoon niet. Reëel en volwassen antwoord, lijkt me.

Je hebt duidelijk geen zak gelezen van wat sommigen hier al gezegd hebben. Het is maar een fractie van een paar seconden, dus mag je vriend nog zo stoer en breed en gespierd zijn, het is maar een fractie van seconden. Iemand (weet effe niet wie sorry) heeft het hier al aangedragen. Maar ach, ga lekker je gang, ik hou intussen de krant wel in de smiezen. Situaties waar mensen denken van "och het valt wel mee", die kunnen het lelijkste uit de hand lopen....
Bij wurgseks heeft het m.i geen zak te maken met lengte, gewicht etc.. Tuurlijk zal een man meer kracht kunnen zetten maar TO kan evengoed hem de keel zover dichtknijpen dat hij geen adem krijgt..

Ik denk dat je over dit onderwerp uren door kunt gaan, je hebt mensen die ervan houden/erop kicken en mensen die dat niet doen, ieder z'n eigen ding toch? Maar goed, als jij het wilt doen moet je het niet laten vanwege anderen maar besef je goed de eventuele gevolgen...

En nu ga ik écht aan het werk!
Quote van het artikel:

"Het punt is namelijk dat het orgasme dan misschien (waarschijnlijk niet bij iedereen) versterkt wordt maar dat zoiets pas gebeurt als de hersenen echt te weinig zuurstof hebben. En het zijn juist die hersenen die moeten beslissen dat het "zo wel genoeg" was. Het zijn de hersenen die een signaal aan de spieren moeten geven om de strop los te trekken en juist het genoemde zuurstoftekort kan maken dat je niet meer in staat bent om nog goed te beslissen en/of te bewegen. En dat is een een scherpe scheidslijn. Dat is een kwestie van slechts een paar seconden... en wat zijn twee seconden als je net een orgasme ligt te hebben?"

En even over je post je wilt hem gewoon een keer stevig bij de keel pakken: je wilt de angst en de opwinding zien in zijn ogen, heb je zelf gezegd. Dat is een heel andere manier dan even een keer stevig bij de keel pakken, want daar zie je wss geen angst in de ogen bij. Plus je zegt zelf dat er een kans aanwezig is dat je doorslaat.
.
Begin anders klein, wurg eerst je kat eens ofzo?
quote:2Italy2 schreef op 02 maart 2012 @ 14:51:

Beter bekrompen dan gekrompen in een urn.
quote:slempie schreef op 02 maart 2012 @ 15:15:

Begin anders klein, wurg eerst je kat eens ofzo?He, bah.
quote:flutzel schreef op 02 maart 2012 @ 15:07:

[...]

Je hebt duidelijk geen zak gelezen van wat sommigen hier al gezegd hebben. Het is maar een fractie van een paar seconden, dus mag je vriend nog zo stoer en breed en gespierd zijn, het is maar een fractie van seconden. Iemand (weet effe niet wie sorry) heeft het hier al aangedragen. Maar ach, ga lekker je gang, ik hou intussen de krant wel in de smiezen. Situaties waar mensen denken van "och het valt wel mee", die kunnen het lelijkste uit de hand lopen....Volgens mij wel. Hij kan mij zo van zich afslaan, zo gedaan. Maar ik zoek het allemaal wel uit en is het risico op een vreemde afloop te groot, doen we het gewoon niet. Simpel.
Vooral doen. Degene die hierin interesse hebben zijn toch al levensmoe.
quote:nerd_ schreef op 02 maart 2012 @ 15:15:

Keek even omdat ik niet begreep dat dit topic er nog is.

Zag toen de naam van topicstarter.

Die schreef dat ze wat gemeens gaat doen met haar halve ex, iets wat hij nooit meer vergeet. En iets in de geest van geen vergeven kennen, enz.

(Om ongeveer half twee vannacht, in Brandend zaagsel)

Meende ze dat van vannacht? Meent ze dit?

Moet 't met hem zijn?

Gaat hij dat nog overleven?

Of zij.

Let wel, ik heb dat topic niet gevolgd, en hier geen letter teruggelezen.Ach. Nee, wat kan ik eigenlijks op zoiets zieks antwoorden?
quote:carpedieme11 schreef op 02 maart 2012 @ 15:19:

[...]

Volgens mij wel. Hij kan mij zo van zich afslaan, zo gedaan. Maar ik zoek het allemaal wel uit en is het risico op een vreemde afloop te groot, doen we het gewoon niet. Simpel.

Je hebt vast mijn post eronder nog niet gelezen??

Moest je die niet snappen: als je van de biologie van de mens niets snapt, blijf dan heeeeeeeeel ver weg van wurgsex.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven