Zonder ondergoed

15-09-2009 14:15 1034 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie loopt er ook regelmatig zonder ondergoed en dan speciaal zonder slipje of string? Mijn vriend vindt dit geweldig en in het begin deed ik het vooral voor hem. Maar nu vind ik het zelf ook leuker. Ik ga in een gekke bui wel eens sliploos naar mijn werk(kantoor).
Ik heb mijn vrouw onlangs gevraagd zonder slip 'op pad' te gaan, (bioscoop, verjaardag). Rok, jurkje dat wel, broek lijkt me niets. Het leuke eraan lijkt mij dat het dan tussen ons blijft, het ten toon spreiden aan anderen spreekt mij niet aan. Heb het ook nooit bij anderen gezien, misschien let ik er niet op? Mijn vrouw vind het helaas niets trouwens, dus een NO-GO.

Wie het wel doet, heb respect voor anderen! Zeker niet voor kinderfeestjes.
quote:JesperW schreef op 17 september 2009 @ 01:15:

Heb het ook nooit bij anderen gezien, misschien let ik er niet op? Geloof me, als er op een terrasje aan een tafeltje rechtover jou een kortgerokte dame zit zonder slip, dan moet je daar niet op letten, dat zie je gewoon.
Misschien is mijn bovenlijf te lang... Ik heb het nog nooit maar dan echt nog nooit gezien!

Ps.. Ted, je hebt je wel aangetrokken hè?? Nu helemaal geen avatar meer... haha...

Die opmerking over de piemelidoos tussen de rits doet me erg aan Turks Fruit denken. Auwwww!!
Ja, die scene in Turks Fruit, dat is het precies... auw auw auw...

Ik had iets gepost op de kinderpijler, vond mijn avatar daar net ff minder passen....

Een sliploze vrouw heb ik ook zelden opgemerkt (dit dan m.u.v. vriendinnen met wie ik zelf op stap was) maar het is wel een paar keer voorgekomen. Inderdaad op een terras of je rechter achteruitkijkspiegel in de stad, daar heb ik ook een enkele keer een sliploze fietster in gespot.
Ted, wat zie je saai...
Als je opwindend vindt en er verder niemand mee lastig valt, zie ik het probleem niet zo hoor.
quote:Tedvrpl schreef op 17 september 2009 @ 22:54:

Een sliploze vrouw heb ik ook zelden opgemerkt (dit dan m.u.v. vriendinnen met wie ik zelf op stap was) maar het is wel een paar keer voorgekomen. Inderdaad op een terras of je rechter achteruitkijkspiegel in de stad, daar heb ik ook een enkele keer een sliploze fietster in gespot.Eénmaal gezien, bij uitstappen uit de trein. Wachtend in het gangpad van de coupé viel mijn oog op de afwezigheid van stof tussen de spijkerbroek en rondingen van een leuke vrouw die (nog gezeten) haar tas van de vloer viste. Geen straf om op te merken.
quote:IvyRosa schreef op 17 september 2009 @ 22:54:

Ted, wat zie je saai... Hij is bezig...
quote:wankelevenwicht schreef op 18 september 2009 @ 14:53:

[...]

Eénmaal gezien, bij uitstappen uit de trein. Wachtend in het gangpad van de coupé viel mijn oog op de afwezigheid van stof tussen de spijkerbroek en rondingen van een leuke vrouw die (nog gezeten) haar tas van de vloer viste. Geen straf om op te merken.

Hmm, dus ze had een spijkerbroek aan zonder slip? Dat lijkt me dan weer behoorlijk nutteloos en erg onprettig zitten!

Voor mij maar twee redenen om sliploos van huis te gaan: Of het moet echt veel mooier zijn onder de kleding die ik dan aanheb, of het is omdat ik er bewust iemand mee op wil winden. En dan is het vaak al eens ter sprake gekomen dat de heer in kwestie het opwindend vind. En dat gegeven, maakt het voor mij weer opwindend!
...
Alleen onder een rokje of jurkje is het functioneel.
Mijn vriendin doen het ook wel eens (helaas is het seizoen hiervoor bijna voorbij... ;) en het heeft zeker wat extra's.... Alleen het idee al, de veelbetekenende blikken over en weer....Dus absoluut een aanrader!
quote:vlammetje schreef op 20 september 2009 @ 09:19:

[...]

Hmm, dus ze had een spijkerbroek aan zonder slip? Dat lijkt me dan weer behoorlijk nutteloos en erg onprettig zitten!Ik heb haar niet gevraagd naar het comfort, sorry. quote:Voor mij maar twee redenen om sliploos van huis te gaan: Of het moet echt veel mooier zijn onder de kleding die ik dan aanheb, of het is omdat ik er bewust iemand mee op wil winden. En dan is het vaak al eens ter sprake gekomen dat de heer in kwestie het opwindend vind. En dat gegeven, maakt het voor mij weer opwindend!Dan gaat het ook meer om het samen delen van die wetenschap, terwijl de buitenwereld ignorant doordraait.
Hallo ik ben 23j en Het begon voor mij toen ik benieuwd was naar een uitspraak van Paris Hilton toen ze zei dat "pussy power" heel goed werkt. En inderdaad het werkt heel goed .als ik met een kort rokje zonder slipje ergens kom en "per ongeluk" iets laat zien is iedereen heel vriendelijk en behulpzaam. Ik gebruik dit dan ook voor de rest van mijn leven .en het is heel leuk om de reacties te zien !!! Maar kijken mag ! Aankomen niet !!
en jij maakt speciaal een profiel aan om op een 6 jaar oud topic te reageren?

Is nu trouwens geen weer om sliploos naar buiten te gaan... brrrr
Sorry dat U zo snel oordeelt maar ik heb dit forum net ontdekt .en zo koud is het nu ook niet .
Sorry dat U zo snel oordeelt maar ik heb dit forum net ontdekt .en zo koud is het nu ook niet quote]pokkewijf schreef op 08 februari 2015 @ 10:23:

en jij maakt speciaal een profiel aan om op een 6 jaar oud topic te reageren?

Is nu trouwens geen weer om sliploos naar buiten te gaan... brrrr[/quote]
quote:cebufriend schreef op 08 februari 2015 @ 09:54:

Hallo ik ben 23j en Het begon voor mij toen ik benieuwd was naar een uitspraak van Paris Hilton toen ze zei dat "pussy power" heel goed werkt. En inderdaad het werkt heel goed .als ik met een kort rokje zonder slipje ergens kom en "per ongeluk" iets laat zien is iedereen heel vriendelijk en behulpzaam. Ik gebruik dit dan ook voor de rest van mijn leven .en het is heel leuk om de reacties te zien !!! Maar kijken mag ! Aankomen niet !!Kansloos
Hoe bedoelt U kansloos ? Want de kansen worden me in de schoot geworpen hoor !

of denk je dat dit enkel voorbehouden was voor hollywood sterren?
ik ga weer op mijn handen zitten... had ik gelijk moeten doen... mea culpa
quote:pokkewijf schreef op 08 februari 2015 @ 12:25:

ik ga weer op mijn handen zitten... had ik gelijk moeten doen... mea culpa

rijst bij mij de vraag of je al dan niet een onderbroek aan hebt.

hahahaha
quote:cebufriend schreef op 08 februari 2015 @ 09:54:

Hallo ik ben 23j en Het begon voor mij toen ik benieuwd was naar een uitspraak van Paris Hilton toen ze zei dat "pussy power" heel goed werkt. En inderdaad het werkt heel goed .als ik met een kort rokje zonder slipje ergens kom en "per ongeluk" iets laat zien is iedereen heel vriendelijk en behulpzaam. Ik gebruik dit dan ook voor de rest van mijn leven .en het is heel leuk om de reacties te zien !!! Maar kijken mag ! Aankomen niet !!

Ze doen zo behulpzaam omdat ze medelijden hebben. Ze denken dat je zwaar demend bent omdat je met -2 je onderbroek bent vergeten aan te doen.

Heb je nou echt speciaal hiervoor een nick aangemaakt en een 6 jaar oud topic omhoog gesmeten? Omdat je het zo geil vind om met ons te delen dat je je blote poes overal laat slingeren?

Misschien voor de mods toch een idee eens te kijken of topics naar jaren niet weg kunnen.

Bij nog actieve forumsters in overleg ofzo. Ze kunnen vast wel zien wanneer een to voor het laatst heeft ingelogd.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Toch wel raar dat in 2015 mensen nog steeds bevooroordeeld zijn bij naakt of gedeeltelijk naakt .mijn punt is gewoon dat mannen wel degelijk een zwak hebben als ze je de illusie creëert dat ze misschien een kans maken .dus ja voor mij opent "pussy Power" veel deuren. Dus waarom zouden wij als vrouw er geen gebruik van maken .
quote:MadameQetesh schreef op 08 februari 2015 @ 12:44:

[...]

Ze doen zo behulpzaam omdat ze medelijden hebben. Ze denken dat je zwaar demend bent omdat je met -2 je onderbroek bent vergeten aan te doen.

Heb je nou echt speciaal hiervoor een nick aangemaakt en een 6 jaar oud topic omhoog gesmeten? Omdat je het zo geil vind om met ons te delen dat je je blote poes overal laat slingeren?

Misschien voor de mods toch een idee eens te kijken of topics naar jaren niet weg kunnen.

Bij nog actieve forumsters in overleg ofzo. Ze kunnen vast wel zien wanneer een to voor het laatst heeft ingelogd.

Dit ja, ze denken retarded.

Je ziet dit gedrag inderdaad ook veel bij mensen die ze niet op een rijtje hebben.
nou,

ik hou mijn pussy liever achter gesloten deuren als je het niet erg vindt.

mij veel te koud ten eerste en ten tweede, ik laat ook het achtereinde van mijn tong niet graag zien.

heb ik ook eigenlijk niet nodig om pussy power te laten zien.

raar begrip eigenlijk ... pussy power...
quote:cebufriend schreef op 08 februari 2015 @ 12:44:

Toch wel raar dat in 2015 mensen nog steeds bevooroordeeld zijn bij naakt of gedeeltelijk naakt .mijn punt is gewoon dat mannen wel degelijk een zwak hebben als ze je de illusie creëert dat ze misschien een kans maken .dus ja voor mij opent "pussy Power" veel deuren. Dus waarom zouden wij als vrouw er geen gebruik van maken .Omdat zo'n sneue vrouwentruc alleen werkt bij sneue mannen. En omdat zij hun best gaan doen om gebruik te maken van jou, omdat jij gebruikt maakt van hen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven