Zou je dat kunnen???
donderdag 1 september 2011 om 00:20
Ik weet dat ik nu misschien iets ga aankaarten wat sommige mensen niet zo leuk gaan vinden maar ik vroeg het mij toch af.
Zelf ben ik klein en slank. Ben 1.55 'groot' en weeg 45 kilo. Altijd zo geweest, buiten mijn zwangerschappen om (2).
Ik val dus ook op mannen die wat kleiner en slanker zijn dan het gemiddelde.
Ik zat net even op YouTube een clip te bekijken van Cee Lo Green en in die man pas ik volgens mij wel 3x in.
Maar wat een uitstraling heeft die man. Dus ik zat mij af te vragen of ik het zou kunnen doen met hem. Buiten dat het lichaamsgewicht zo groot is vergeleken met mij.
Laat ik voor opstellen dat ik niet wil oordelen over dikke mensen maar ik vroeg mij gewoon af of dat mogelijk zou zijn en hoe dan????
Zelf ben ik klein en slank. Ben 1.55 'groot' en weeg 45 kilo. Altijd zo geweest, buiten mijn zwangerschappen om (2).
Ik val dus ook op mannen die wat kleiner en slanker zijn dan het gemiddelde.
Ik zat net even op YouTube een clip te bekijken van Cee Lo Green en in die man pas ik volgens mij wel 3x in.
Maar wat een uitstraling heeft die man. Dus ik zat mij af te vragen of ik het zou kunnen doen met hem. Buiten dat het lichaamsgewicht zo groot is vergeleken met mij.
Laat ik voor opstellen dat ik niet wil oordelen over dikke mensen maar ik vroeg mij gewoon af of dat mogelijk zou zijn en hoe dan????
donderdag 1 september 2011 om 08:55
[img]http://img.poptower.com/pic-51073/cee-l ... jpg?d=1024[/img]
Dat roze pak is inderdaad een verschrikking.
Dat roze pak is inderdaad een verschrikking.
donderdag 1 september 2011 om 09:09
Ik moest hem ook even googlen hoor maar hij is toch niet zo dik dat hij niet kan lopen enz? Ik denk dat mijn lief op zijn dikst (120 kg en 1.78m) ook wel zo'n postuur had en ik ben 1.56 en een kilootje of 50 (de ene keer wat meer dan wat minder) en wij zijn nog nooit beperkt geweest qua standjes ofzo hoor.
donderdag 1 september 2011 om 09:17
Dat je überhaupt vindt dat hij 'iets' heeft lijkt me al genoeg reden om jezelf even achter de oren te krabben. Smaken verschillen zuwwemaarsegge. Brrrrrrrrrrrrr, wat een griezel.
Maar postuursgewijs, natuurlijk kan dat, alles kan, met een beetje minder luie seks fantasie.
Maar postuursgewijs, natuurlijk kan dat, alles kan, met een beetje minder luie seks fantasie.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 1 september 2011 om 09:33
donderdag 1 september 2011 om 12:20
Nou ik val wel op wat stevigere mannen type knuffelbeer en het liefst lang 1.90 en 95 kilo zegmaar. Ik hou dus absoluut niet van kleine krielkippen of lange bonestaken.
Maar op deze meneer zou ik het niet kunnen denk ik, die is niet meer stevig of dik maar obees.
Maar als ik hem goed zou kennen en het is een fantastische man misschien wel.
Maar op deze meneer zou ik het niet kunnen denk ik, die is niet meer stevig of dik maar obees.
Maar als ik hem goed zou kennen en het is een fantastische man misschien wel.
donderdag 1 september 2011 om 23:34
vrijdag 2 september 2011 om 16:06
vrijdag 2 september 2011 om 16:06