Zou je dat kunnen???

01-09-2011 00:20 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik nu misschien iets ga aankaarten wat sommige mensen niet zo leuk gaan vinden maar ik vroeg het mij toch af.

Zelf ben ik klein en slank. Ben 1.55 'groot' en weeg 45 kilo. Altijd zo geweest, buiten mijn zwangerschappen om (2).

Ik val dus ook op mannen die wat kleiner en slanker zijn dan het gemiddelde.

Ik zat net even op YouTube een clip te bekijken van Cee Lo Green en in die man pas ik volgens mij wel 3x in.

Maar wat een uitstraling heeft die man. Dus ik zat mij af te vragen of ik het zou kunnen doen met hem. Buiten dat het lichaamsgewicht zo groot is vergeleken met mij.

Laat ik voor opstellen dat ik niet wil oordelen over dikke mensen maar ik vroeg mij gewoon af of dat mogelijk zou zijn en hoe dan????
[img]http://img.poptower.com/pic-51073/cee-l ... jpg?d=1024[/img]

Dat roze pak is inderdaad een verschrikking.
Ohw, plaatjes plakken kennie meer?

plaatje
quote:groenteboerin schreef op 01 september 2011 @ 00:49: Sorry, maar wát een verschrikkelijke man, een soort zwarte Terror Jaap.
Ik moest hem ook even googlen hoor maar hij is toch niet zo dik dat hij niet kan lopen enz? Ik denk dat mijn lief op zijn dikst (120 kg en 1.78m) ook wel zo'n postuur had en ik ben 1.56 en een kilootje of 50 (de ene keer wat meer dan wat minder) en wij zijn nog nooit beperkt geweest qua standjes ofzo hoor.
Dat je überhaupt vindt dat hij 'iets' heeft lijkt me al genoeg reden om jezelf even achter de oren te krabben. Smaken verschillen zuwwemaarsegge. Brrrrrrrrrrrrr, wat een griezel.

Maar postuursgewijs, natuurlijk kan dat, alles kan, met een beetje minder luie seks fantasie.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Waarom niet, het is toch niet dat je opeens knakt als je klein en dun bent? Hij hoeft ook niet met zijn volle gewicht op je te gaan liggen om seks te hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Tuurlijk kan dat. Hier man geha ddie nog al eens jojode. Ik 50 kg hij varierend tussen de 80 en 125 kg. Maakte weinig verschil voor seks.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Maar ik vind het wel een jakkie vent ! Moet er niet aan denken om hem hijgend over me heen te zien hangen !

Ach ja, smaken verschillen.
Nou ik val wel op wat stevigere mannen type knuffelbeer en het liefst lang 1.90 en 95 kilo zegmaar. Ik hou dus absoluut niet van kleine krielkippen of lange bonestaken.

Maar op deze meneer zou ik het niet kunnen denk ik, die is niet meer stevig of dik maar obees.

Maar als ik hem goed zou kennen en het is een fantastische man misschien wel.
quote:CharlotteAnnaSophie schreef op 01 september 2011 @ 11:57:

[afbeelding]

Ach ja, smaken verschillen.

Dit is idd iets minder ja....maar als hij normaal lacht heeft ie toch wat.

Ik weet ook (nog) niet hoe ik moet plakken maar iemand anders misschien een leuk plaatje plakken??
Het enige waar je voor op moet passen is dat hij na afloop bovenop je in slaap valt...
In theorie kan dat prima. Maar ik zweer je...

..al was ie de laatste man op aarde en hing het voortbestaan van de mensheid van mij af..No way in hell dat ik daar op kruip!!!!!
anoniem_99703 wijzigde dit bericht op 02-09-2011 16:07
Reden: Typo
% gewijzigd
quote:oranjemuts schreef op 01 september 2011 @ 23:34:

[...]

Dit is idd iets minder ja....maar als hij normaal lacht heeft ie toch wat.

Ik weet ook (nog) niet hoe ik moet plakken maar iemand anders misschien een leuk plaatje plakken??
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sjerietje schreef op 01 september 2011 @ 11:55:

Maar ik vind het wel een jakkie vent ! Moet er niet aan denken om hem hijgend over me heen te zien hangen ! Ohh hell no!! Ik ben een beelddenker. Ga uit mijn hoofd, enge man!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven