EK vrouwen voetbal 2017

15-07-2017 16:28 263 berichten
Wie volgt het ook?
Ik ga naar de openingswedstrijd in Utrecht, spannend!!!
Zal Italië de gelijkmaker nog maken tegen Rusland???
Helaas......
Zoon is dus gisteren naar Zweden-Duitsland geweest. Het was zo slecht! In de rust zijn er heel veel mensen weg gegaan en hoefden de tweede helft niet eens meer te zien. Was wel goed voor de horeca in de stad. Het waren echt niet alleen Nederlanders die weg zijn gegaan hoor. Hoor Zweden en Duitsers.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
18-07-2017 08:56
Zoon is dus gisteren naar Zweden-Duitsland geweest. Het was zo slecht! In de rust zijn er heel veel mensen weg gegaan en hoefden de tweede helft niet eens meer te zien. Was wel goed voor de horeca in de stad. Het waren echt niet alleen Nederlanders die weg zijn gegaan hoor. Hoor Zweden en Duitsers.
Niveau viel inderdaad erg tegen. Had meer verwacht van het ooit zo sterke duitsland. Ik heb het ook afgezet na de eerste helft. Vond Oranje leuker om te zien, veel aantrekkelijker voetbal.
Ik had het nog helemaal niet gezien, maar nu heb ik net het laatste deel van Rusland-Italie gekeken. Dat was nog best spannend. Maar wat leeg in het stadion! Zonde.

Ik ga het verder volgen vanaf nu. Nu zenden ze Duitsland-Zweden uit, maar zo te lezen hier is dat dus niks :proud:
Blondie456 schreef:
18-07-2017 08:56
Zoon is dus gisteren naar Zweden-Duitsland geweest. Het was zo slecht! In de rust zijn er heel veel mensen weg gegaan en hoefden de tweede helft niet eens meer te zien. Was wel goed voor de horeca in de stad. Het waren echt niet alleen Nederlanders die weg zijn gegaan hoor. Hoor Zweden en Duitsers.

Dat is jammer, maar gelukkig gingen ze voor de mooie meiden en niet voor het voetbal :hihi:
Ik verheug me wel op Engeland- Schotland. Hopelijk wordt dat een mooie pot!
Theamuts schreef:
18-07-2017 13:35
Ik verheug me wel op Engeland- Schotland. Hopelijk wordt dat een mooie pot!
Wanneer is die wedstrijd?
Theamuts schreef:
18-07-2017 13:31
Dat is jammer, maar gelukkig gingen ze voor de mooie meiden en niet voor het voetbal :hihi:
Dat viel ook tegen dus ze zijn maar weg gegaan.
Anna Karenina schreef:
18-07-2017 13:36
Wanneer is die wedstrijd?

Die is morgen.
Hier het speelschema: http://www.ekvrouwen.nl/weuro2017-wedstrijdschema/
Blondie456 schreef:
18-07-2017 14:04
Dat viel ook tegen dus ze zijn maar weg gegaan.

Aggut, arme zieltjes.
Wel lullig dat ze eerder zijn weggegaan; ze waren er tenslotte als stadionvulling.
Die taak hebben ze niet volbracht....
Er waren ook van die mannen die dachten 'lollig' te zijn en de sfeer gingen verpesten. Die gingen zingen van: ze horen niet bij het voetbal. Ga dan weg als je het niks vind.
Dan heeft jouw zoon zich inderdaad nog keurig en vrouwvriendelijk gedragen!
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
15-07-2017 18:36
Vrouwenvoetbal is net zo mooi als mannenvoetbal.
Het is voor een bepaald deel van de mensheid blijkbaar nogal wennen dat er vrouwen op het veld staan in plaats van mannen.
Niet mee eens. Het is niet slecht, maar totaal niet vergelijkbaar met de topmannenteams. Als dat wel het geval zou zijn, was het verschil in beloning nog schrijnender.
Ik vind het leuk! Hier in huis draait alles om voetbal, dus nu kijken we dit ook gewoon X-D
Hoop dat ze ver komen, ben benieuwd wat al die azijnpissers dan gaan doen....vast hard meejuichen
viva1966 schreef:
18-07-2017 18:56
Niet mee eens. Het is niet slecht, maar totaal niet vergelijkbaar met de topmannenteams. Als dat wel het geval zou zijn, was het verschil in beloning nog schrijnender.
Daar moet je het ook niet mee vergelijken. Fysiek gezien zijn mannen en vrouwen natuurlijk heel anders.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
19-07-2017 23:16
Daar moet je het ook niet mee vergelijken. Fysiek gezien zijn mannen en vrouwen natuurlijk heel anders.
?? Jij zegt toch dat het net zo mooi is?
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig staan ze alweer voor!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
viva1966 schreef:
18-07-2017 18:56
Niet mee eens. Het is niet slecht, maar totaal niet vergelijkbaar met de topmannenteams. Als dat wel het geval zou zijn, was het verschil in beloning nog schrijnender.
Clubvoetbal? Of het Nederlands herenteam? De dames hebben zich iig gekwalificeerd (ook voor het WK 2 jaar geleden). :hihi:

Ik hoop dat ze snel nog een doelpunt maken, ze hadden een paar goede kansen!
Alle reacties Link kopieren
Wow, ik vond het mooi en spannend! Ik heb het idee dat het bij de Nederlandse vrouwenteams heel erg gefocust is op het voor elkaar willen werken (handbal, volleybal, hockey en voetbal), echt mooi om te zien!
:applause: :cheer2: :cheer:
viva1966 schreef:
20-07-2017 01:10
?? Jij zegt toch dat het net zo mooi is?

Ik had het over fysieke kracht en manier van spelen. Dat jij een voorkeur hebt voor het één kan. Ik heb geen voorkeur.
Maar goed, ik heb geen zin in een discussie over wel of niet mooier, dus laat ik het hierbij.

Ik heb genoten van de wedstrijd zojuist! En natuurlijk fijn dat ze hebben gewonnen :yes:
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heb al wat wedstrijden gezien. Hartstikke leuk en het wordt steeds populairder.
Blondie456 schreef:
15-07-2017 16:36
Mijn zoon gaat met een hele grote groep mannen naar Zweden-Duitsland. Niet voor het vrouwenvoetbal want dat vinden ze niks. Wel om naar mooie blonde vrouwen te kijken.
Wat een voorbeeld ben je dan geweest als moeder als je daar trots op bent. Vrouwen enkel als lustobject; je hebt jezelf toch ook niet aan zijn vader verkocht?
Alle reacties Link kopieren
Paarsebloem schreef:
24-07-2017 21:40
Ja, heb al wat wedstrijden gezien. Hartstikke leuk en het wordt steeds populairder.



Wat een voorbeeld ben je dan geweest als moeder als je daar trots op bent. Vrouwen enkel als lustobject; je hebt jezelf toch ook niet aan zijn vader verkocht?
Er staat toch nergens dat ze er trots op is.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven