Nijmeegse Vierdaagse 2017

16-01-2017 18:43 393 berichten
Vorig jaar zag het er zó gezellig uit dat ik het dit jaar zelf wil proberen: de Vierdaagse van Nijmegen! Vandaag heb ik me ingeschreven via Viavierdaagse, zodat ik in ieder geval verzekerd ben van een startbewijs. En ook een overnachtingsadresje heb ik al gereserveerd.

Ik loop wel regelmatig, maar nooit echt lange afstanden. Op dit moment haal ik die veertig kilometer echt niet, laat staan vier keer veertig. Dat wordt dus nog flink trainen het komende half jaar. Gelukkig kan ik dat samen met mijn man doen, want die heeft zich ook ingeschreven. We gaan er dus gezellig samen tegenaan.

Zijn er meer forummers die dit jaar willen meelopen?
Alle reacties Link kopieren
Pinaco schreef:
18-07-2017 19:11
Lekker xandora!!

Ik was om 5 uur weg & om 12.40 binnen. Erg tevreden!

Nu wel gruwelijk last van m'n gewrichten, dus ik kijk op tegen morgen...
.
.
Na 4 dagen is dat probleem met de gewrichten over.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wat is het ontzettend warm!
Veel succes vandaag, het zal een zware dag zijn denk ik zo ...
Ik liep gisteren in de Efteling en vond het toen al erg benauwd. Ik sprak gisterenavond mijn vader nog even, hij vond het juist lekker om te lopen gisteren! Benieuwd hoe hij het er vandaag afbrengt.
Lig weer languit in bed.... wat is dag 2 toch een rot dag! Ik heb het gered, maar fijn was het niet. Grootste stuk gewoon mentaal, maar ook liep ik op t end niet soepel meer!

Goed, gauw vergeten en op naar dag 3!
Alle reacties Link kopieren
Maar je hebt het gehaald, je bent op de helft! Nu rusten, de beentje goed omhoog, de voetjes verzorgen en morgen gezond en met goed zin weer op!
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
19-07-2017 15:26
Lig weer languit in bed.... wat is dag 2 toch een rot dag! Ik heb het gered, maar fijn was het niet. Grootste stuk gewoon mentaal, maar ook liep ik op t end niet soepel meer!

Goed, gauw vergeten en op naar dag 3!
Goed gedaan, je mag trots zijn!
Vanaf nu ga je het zien vooruit gaan, dat is motiverender weer :-D
Alle reacties Link kopieren
Helaas wat blaren opgelopen vandaag, m'n kleine tenen zijn de klos en op de rechter voet aan de zijkant is een oude opgeleefd. Iemand nog tips? Zo douchen en beneden in t hotel een hapje eten. Vond t wel een gezellige dag trouwens. Laatste stukje naar de finish werd ik door het gezing van de militairen weer gemotiveerd. Was voordat we die laatste heuvel op gingen. Morgen gaan we het weer meemaken
Alle reacties Link kopieren
Respect voor jullie . Ik was er vandaag om mijn man aan te moedigen en vond t geweldig.. Krijg er zelf zin van om mee te doen.. Succes met de laatste twee dagen x
Alle reacties Link kopieren
xandora schreef:
19-07-2017 16:08
Helaas wat blaren opgelopen vandaag, m'n kleine tenen zijn de klos en op de rechter voet aan de zijkant is een oude opgeleefd. Iemand nog tips? Zo douchen en beneden in t hotel een hapje eten. Vond t wel een gezellige dag trouwens. Laatste stukje naar de finish werd ik door het gezing van de militairen weer gemotiveerd. Was voordat we die laatste heuvel op gingen. Morgen gaan we het weer meemaken
Laat je blaren morgenochtend bij de eerste stop behandelen bij de Rode Kruis post. Neem even de tijd, daarna heb je er profijt van. Veel plezier morgen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een klote dag om te lopen vandaag! Vroeg warm, erg druk, veel trage lopers (moeilijk passeren)... ik was na 15km al op. Uiteindelijk om 6 gestart en om 15:30 binnen, Incl 2 uur pauzes. Doel was finishen, dat is gelukt. Maar verder... hoop dat het morgen makkelijker gaat!
Alle reacties Link kopieren
xandora schreef:
19-07-2017 16:08
Helaas wat blaren opgelopen vandaag, m'n kleine tenen zijn de klos en op de rechter voet aan de zijkant is een oude opgeleefd. Iemand nog tips? Zo douchen en beneden in t hotel een hapje eten. Vond t wel een gezellige dag trouwens. Laatste stukje naar de finish werd ik door het gezing van de militairen weer gemotiveerd. Was voordat we die laatste heuvel op gingen. Morgen gaan we het weer meemaken
.
.
Probeer vanavond op blote voeten te lopen op slippers ofzo zodat ze goed kunnen luchten en drogen.
Niet geschoten is altijd mis
Echt alle respect voor jullie! Toppers!
Alle reacties Link kopieren
Hier gaat het soepel! Net als Pinaco om zes uur gestart en om half vier binnen. Ik ben niet zo'n snelle wandelaar ;) Wel in Wijchen een uur zitten wachten op mijn wandelmaatje die de dertig loopt. Vanaf daar samen verder. Op de Wedren nog een (paar) biertje(s) en nu weer lekker thuis op de bank.

Geen blaren hier, wel een beetje stijve spieren, maar dat hoort erbij. Hopelijk valt het mee met de regen morgen. De temperatuur is in ieder geval beter morgen!
Houd vol. Jullie hebben het moeilijkste gehad.
Op naar dag 3.
Succes morgen. :sun:
Alle reacties Link kopieren
JustcallmeTuT schreef:
19-07-2017 19:48
Houd vol. Jullie hebben het moeilijkste gehad.
Op naar dag 3.
.
.
Ja, met de zeven heuvelenweg :D
Niet geschoten is altijd mis
de 7 jeuvelenweg lijkt me ook best zwaar!
Gisteren ging probleemloos, vandaag vond ik het vreselijk benauwd. Vanaf een km of 15 had ik zere hielen, dus ik heb serieus overwogen om ermee te kappen. Als ik echter kon doorlopen ging het wel, dus vooral starten en weer op gang komen na een rust was vreselijk. Die zere hielen bleken trouwens een enorme lading blaren aan de zij- en onderkant van m'n hielen. Eén blaar was zelfs een bloedblaar ter grootte van een halve walnoot.
We hebben, omdat het zo warm was, vaker en ook langer gerust, dus we waren niet heel snel terug. Maar dat maakt niet uit! We genieten de hele dag van de sfeer, van al het publiek. Ik loop het grootste deel van de dag met een grote lach op m'n gezicht. M'n blaren zijn inmiddels behandeld in het hotel, dus ik ga er vanuit dat ik morgen gewoon weer aan de start verschijn. :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb er vandaag weer 20000 voorbij zien komen. Wij zitten op de 40 km route. Respect. Ook weer flink wat lopers van ranja voorzien. De laatste hadden allemaal anderhalf uur moeten wachten bij de EHBO. Als je dan een late starttijd hebt dan moet je toch nog doorlopen. Veel succes voor morgen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi lopers,
Hoe is het vandaag gegaan? Allemaal nog in de race voor het kruisje?

Veel succes morgen op de leukste dag.
De laatste dag alweer. Kom op en houd vol. Over 24 uur is het afgelopen en kunnen jullie een gat in de dag slapen en herstellen.

Houd moed! Sterkte :sun:
Alle reacties Link kopieren
Houd vol trotter, je hebt zo goed getraind!

Gisteren was zwaar... maar gelukkig liep mijn schoonbroer de laatste 10km mee, daar kreeg ik zo'n boost van! Met bijna 6km/uur af kunnen sluiten :D
Probeer er nog een beetje van te genieten...
Ik ben net terug uit Nijmegen.
De laatste 5 km nog met mijn vader meegelopen. Het heeft op de 1 of andere manier toch wel iets als je daar door de menigte loopt ,de sfeer die er hangt! :)
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik zit weer thuis op de bank. Het was weer een feestje deze week! Wel op de laatste dag nog twee blaren opgelopen, maar dat mag de pret niet drukken. Op naar volgend jaar!
Ik ben benieuwd hoe het de andere forummers is vergaan!
Alle reacties Link kopieren
Ja, hoe ging het? Ik heb helaas de hele week in het CWZ gelegen dus heb jullie niet kunnen aanmoedigen. Wel vandaag op tv veel gekeken. Heeft iedereen het gehaald?
Natte tosti..
Respect voor iedereen die heeft mee gedaan aan de vierdaagse!
Na hier veel gelezen te hebben vraag ik me wel heel vaak af waarom je het jezelf aan doet. Hahaha. De sfeer maakt vast veel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven