WK 2018

14-06-2018 09:59 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een WK-topic!

uitgeschakeld in de groepsfase:
Saoudi-Arabië, Egypte, Marokko, Iran, Australië, Peru, IJsland, Nigeria, Costa Rica, Servië, Duitsland, Zuid-Korea, Panama Tunesië, Polen en Senegal.

uitgeschakeld in de 8ste finales:
Argentinië, Portugal, Spanje, Denemarken, Mexico, Japan, Zwitserland en Colombia.

uitgeschakeld in de kwartfinales:
Uruguay, Brazilië, Zweden en Rusland.

halve finales:
10-07 20.00 uur: Frankrijk 1 - België 0
11-07 20.00 uur: Kroatië 2 - Engeland 1

strijd om plaats 3:
14-07 16.00 uur: België 2 - Engeland 0

finale:
15-07 17.00 uur: Frankrijk 4 - Kroatië 2

eindstand:
1e Frankrijk
2e Kroatië
3e België
4e Engeland
anoniem_370864 wijzigde dit bericht op 15-07-2018 21:39
83.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bloody_Mary schreef:
23-06-2018 17:29
Wow nooit gedacht dat ik het ging zeggen maar ZO TROTS OP BELGIË :D
:cheer2:
Life is short. Eat dessert first.
Bloody_Mary schreef:
23-06-2018 17:29
Wow nooit gedacht dat ik het ging zeggen maar ZO TROTS OP BELGIË :D
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Oeh, boateng heeft wel geluk gehad! Hoop dat Duitsland wint! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat, maar wat zongen die Mexicanen dat volkslied hartstochtelijk mee.
Prachtig.
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
:woa:
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaaa :yes:
Alle reacties Link kopieren
Op z'n Duits :cheer: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Dat was heeeel spannend, maar wel verdiend vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt echt het WK van de beslissingen in de verlenging te worden zeg... :O
conversation = awareness
Alsnog rood voor Boateng :@
Maar Duitsland gaat wél door! :hello:
België was héél goed :cheer2:
:worship: :thumbsup:
België goed? Ja, ze hebben 2x met ruime cijfers gewonnen, maar ze speelden dan ook tegen landen die weinig voorstellen in het voetbal (met alle respect). Ze gaven veel ruimte weg, Portugal bijvoorbeeld zou dat geheid afstraffen!

De Duitsers gingen er op zijn Duits met de winst vandaar, Toegegeven de vrije trap was wonderschoon, alleen jammer dat het een Duitser was die hem nam... ;-) ik was voor Zweden.
Alle reacties Link kopieren
Miss_Communicatie schreef:
23-06-2018 22:33
Het lijkt echt het WK van de beslissingen in de verlenging te worden zeg... :O
Verlenging kan je pas hebben vanaf de achtste finales. Maar inderdaad, veel doelpunten in de blessuretijd. Soms lijken teams te vergeten dat de wedstrijd pas afgelopen is na 3de fluitsignaal.
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
23-06-2018 23:11
België goed? Ja, ze hebben 2x met ruime cijfers gewonnen, maar ze speelden dan ook tegen landen die weinig voorstellen in het voetbal (met alle respect). Ze gaven veel ruimte weg, Portugal bijvoorbeeld zou dat geheid afstraffen!

De Duitsers gingen er op zijn Duits met de winst vandaar, Toegegeven de vrije trap was wonderschoon, alleen jammer dat het een Duitser was die hem nam... ;-) ik was voor Zweden.
Helemaal eens wat betreft België. Benieuwd hoe ze het gaan doen tegen betere landen. Tot nu toe makkelijke loting. Toch knap dat ze het doen.
Alle reacties Link kopieren
Anoniem126 schreef:
23-06-2018 23:54
Verlenging kan je pas hebben vanaf de achtste finales. Maar inderdaad, veel doelpunten in de blessuretijd. Soms lijken teams te vergeten dat de wedstrijd pas afgelopen is na 3de fluitsignaal.
Ach natuurlijk, in de extra minuten bedoel ik... :blob:
conversation = awareness
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
23-06-2018 23:11
België goed? Ja, ze hebben 2x met ruime cijfers gewonnen, maar ze speelden dan ook tegen landen die weinig voorstellen in het voetbal (met alle respect). Ze gaven veel ruimte weg, Portugal bijvoorbeeld zou dat geheid afstraffen!

De Duitsers gingen er op zijn Duits met de winst vandaar, Toegegeven de vrije trap was wonderschoon, alleen jammer dat het een Duitser was die hem nam... ;-) ik was voor Zweden.
Eens met België. Ik ben benieuwd hoe ze het doen tegen betere landen. Pas dan kun je echt inschatten hoe ze er voor staan.

Ik ben wel blij dat Duitsland heeft gewonnen en mijns inziens ook verdiend. Ook al was het op zijn Duits in de laatste minuut, het voetbal heeft gisteren uiteindelijk gewonnen.
Alle reacties Link kopieren
Panama maakt een goal en ze gaan uit hun plaat: zo leuk om te zien.
Ze staan wel 6-1 achter nu tegen Engeland, maar dat enthousiasme bij hun eerste goal vind ik prachtig!
conversation = awareness
Ik ben heel erg benieuwd naar België tegen Engeland! Dat gaat echt de test worden voor België.
Alle reacties Link kopieren
De wedstijd tegen Engeland zal België waarschijnlijk spelen met een B ploeg. Vermits 2 eindigen in de poule wel eens beter uit zou komen voor erna.
Nou nou, nogal minachtend over België O_o
Zo slecht was hun tegenstander helemaal niet.
De sportjournalisten -de profi’s dus (eat this) -waren unaniem lovend over de Belgen.
Oh-Choco schreef:
25-06-2018 12:23
Nou nou, nogal minachtend over België O_o
Zo slecht was hun tegenstander helemaal niet.
De sportjournalisten -de profi’s dus (eat this) -waren unaniem lovend over de Belgen.
België is goed, maar de verdediging laat te wensen over en ze laten te veel kansen onbenut. Ik voorzie daar in wel problemen als ze tegen echt goede teams moeten spelen. Dat is niet minachtend maar realistisch. Ik hoop ook dat ze ver komen, maar ik ben bang dat ze echt een tandje bij moeten zetten om dat te bereiken.
Waterpolo13 schreef:
25-06-2018 10:32
De wedstijd tegen Engeland zal België waarschijnlijk spelen met een B ploeg. Vermits 2 eindigen in de poule wel eens beter uit zou komen voor erna.
Ik denk het eerlijk gezegd niet, want poule H ligt nog helemaal open qua wie er door gaan. Zekere voor het onzekere hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
Staat anders hier al in de kranten dat Lukaku, Hazard en Mertens waarschijnlijk tegen Engeland rust krijgen wegens kleine blessures. Martinez heeft al aangekondigd dat tegen Engeland de ploeg er gevoelig anders zal uitzien. De Bruyne, vertongen en Meunier hebben al een gele kaart en zullen waarschijnlijk ook (of toch enkele) gespaard worden om nog een extra geel te vermijden.
aaah ok dat had ik niet gelezen.

Wel jammer natuurlijk (voor ons toeschouwers) maar misschien doet Engeland het zelfde.
Alle reacties Link kopieren
ja idd dat stond er ook bij dat Engeland hoogst waarschijnlijk ook aantreed met een B elftal. Maar wie weet verrassen ze ons aangenaam en levert het een leuk avondje voetbal op. Wij kijken alvast op groot scherm hier in de stad.
Alle reacties Link kopieren
Zit iemand Portugal - Iran te kijken? Wat een wedstrijd zeg..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven