'Gele oksels'
vrijdag 28 mei 2010 om 17:17
vrijdag 28 mei 2010 om 17:18
Gele vlekken in overhemden/ t-shirts
Heeft u ook regelmatig door zweet gele vlekken in uw witte overhemden of ...t-shirts? Dan is uw glansspoelmiddel voor de vaatwasser de oplossing. Laat het glansspoelmiddel 5-10 minuten op de plekken intrekken en was daarna de kleding. Weg gele vlekken en uw overhemden en t-shirts zien er weer als nieuw uit.
hier
Heeft u ook regelmatig door zweet gele vlekken in uw witte overhemden of ...t-shirts? Dan is uw glansspoelmiddel voor de vaatwasser de oplossing. Laat het glansspoelmiddel 5-10 minuten op de plekken intrekken en was daarna de kleding. Weg gele vlekken en uw overhemden en t-shirts zien er weer als nieuw uit.
hier
vrijdag 28 mei 2010 om 17:41
vrijdag 28 mei 2010 om 17:51

vrijdag 28 mei 2010 om 17:57
quote:riddle schreef op 28 mei 2010 @ 17:39:
tenalappen voortaan gebruiken in je shirts heb je geen last meer van riekende pisvlekken Nou... dit vind ik helemaal niet zo stom! In mijn wat strakkere katoenen jurkjes plak ik tegenwoordig altijd inlegkruisjes, omdat ik zo baal als ik weeeer een T-shirtje kan weggooien wegens gele plekken (en vaak blijft er ook na het wassen op een gegeven moment een nare lucht in hangen) en dat wil voorkomen met deze jurkjes. Werkt prima!
tenalappen voortaan gebruiken in je shirts heb je geen last meer van riekende pisvlekken Nou... dit vind ik helemaal niet zo stom! In mijn wat strakkere katoenen jurkjes plak ik tegenwoordig altijd inlegkruisjes, omdat ik zo baal als ik weeeer een T-shirtje kan weggooien wegens gele plekken (en vaak blijft er ook na het wassen op een gegeven moment een nare lucht in hangen) en dat wil voorkomen met deze jurkjes. Werkt prima!

vrijdag 28 mei 2010 om 18:50
quote:Enneaaa schreef op 28 mei 2010 @ 17:18:
hierHeb ik geprobeerd op de t-shirts en overhemden van manlief maar helpt geen ene zier. Ik lees dus mee voor de gele gouden tip.
hierHeb ik geprobeerd op de t-shirts en overhemden van manlief maar helpt geen ene zier. Ik lees dus mee voor de gele gouden tip.

vrijdag 28 mei 2010 om 18:54
ik had het ook wel met zwarte shirtjes, op een gegeven moment witte harde 'plakaten' in de oksels. bah...
als deo gebruik ik nivea cotton dry, omdat die zo ontzettend goed werkt tegen zweten en geur. Het nadeel is dat ze bij nivea wel erg letterlijk zijn uitgegaan van 'dry'. Ik heb allemaal poeder en klonten dan onder de arm zitten na het sprayen. Tegenwoordig laat ik de deo intrekken, veeg de 'korrels' onder mijn oksels weg en trek dan mijn shirt aan. Nu minder last van plakaten en witte vegen op de zijkant op heuphoogte.
als deo gebruik ik nivea cotton dry, omdat die zo ontzettend goed werkt tegen zweten en geur. Het nadeel is dat ze bij nivea wel erg letterlijk zijn uitgegaan van 'dry'. Ik heb allemaal poeder en klonten dan onder de arm zitten na het sprayen. Tegenwoordig laat ik de deo intrekken, veeg de 'korrels' onder mijn oksels weg en trek dan mijn shirt aan. Nu minder last van plakaten en witte vegen op de zijkant op heuphoogte.
vrijdag 28 mei 2010 om 19:19
Dasty, het ontvettingsmiddel? Ik ben zelf ook al tijden op zoek naar de ideale oplossing. Ik doe nu altijd Shout op de oksels maar helpt natuurlijk geen ene moer. Het is zo balen dat ik al mijn t-shirts vervroegd weg kan gooien door de harde plakkaten onder de oksel. Ik zat zelf meer te denken aan iets zuurs omdat het vast een kalkverbinding is uit die deo. Ik gebruik trouwens Dove anti witte strepen maar geloof niet dat dat op den duur de plakkaten voorkomt.

zondag 30 mei 2010 om 02:32
Mijn vriend heeft af en toe van die witte vlekken in de oksels van zijn donkere shirts, daar helpt Ossengal erg goed tegen! Meestal krijg ik alles ermee uit, anders bijna alles. Ossengal rechtstreeks op de vlek smeren en dan het shirt gewoon meewassen met de overige was op een normaal wasprogramma. Zal vast ook goed werken bij gele vlekken in de oksels van witte shirts. Helpt trouwens ook goed tegen onmogelijke vetvlekken.