'Gele oksels'

28-05-2010 17:17 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar witte T-shirtjes die ik vaak draag, alleen komen daar in de loop van de tijd gele vlekken in de oksels, van mijn deo. Heb al gewassen met scheutje bleek, oxi action etc, maar dat werkt allemaal niet. Ook andere deo zet geen zoden aan de dijk.

Wie heeft dé tip voor mij?
quote:biobitch1984 schreef op 28 mei 2010 @ 18:54:

Ik heb allemaal poeder en klonten dan onder de arm zitten na het sprayen. Tegenwoordig laat ik de deo intrekken, veeg de 'korrels' onder mijn oksels weg en trek dan mijn shirt aan. haha, jeetje wat een gedoe!
DASTY!
Je weet toch!
Soda geprobeerd, op 90 graden. De vlekken zijn weg uit een geheel wit overhemd, bijna weg uit een lichtblauw overhemd, niet zoveel weg uit een blauw overhemd en ze zitten ook nog in de 2 witte shirts. Of ik doe iets fout, of het is niet de oplossing
Ossengal!

En 1 of 2 x per week Odorex Extra Dry op de oksels (op je huid dus, niet op het shirt ) werkt erg goed bij het voorkomen van vlekken in shirts, want je zweet dan amper nog.
quote:Pammie schreef op 30 mei 2010 @ 16:32:

Soda geprobeerd, op 90 graden. De vlekken zijn weg uit een geheel wit overhemd, bijna weg uit een lichtblauw overhemd, niet zoveel weg uit een blauw overhemd en ze zitten ook nog in de 2 witte shirts. Of ik doe iets fout, of het is niet de oplossing

Hmmm, dat valt me tegen. De tip heb ik van mijn moeder. En had betrekking op alleen de witte was. Vreemd dat het in het witte overhemd wel weg is maar in de witte t-shirts niet weg is?

Misschien de soda even eerst laten inwerken op de vlekken onder de oksels en vervolgens nog eens in de machine?

Zonde dat deze ouderwetsche tip in de nieuwerwetsche wereld (wasmachine) niet het gewenste resultaat opgeleverd heeft.

Toch die met ossegal zeep nog eens proberen?
Wees de verandering die je in de wereld wil zien....
Ik heb laatst Oxi Action White gekocht om de gele vlekken weg te krijgen. Ik moet zeggen dat het werkt. Wat ook werkt is er behoorlijk wat zeep (gewoon Dove zeep of Nivea oid) opsmeren, even laten intrekken en dan wassen op een normaal programma.
verplaatst naar thuis!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven