6 april openhuizendag
donderdag 21 maart 2013 om 10:54
Ik heb sinds deze maand mijn huis te koop staan via een makelaar en Funda etc.
Nu vroeg de makelaar of ik 6 april mee wil doen aan de openhuizendag. Ja prima! Echter vraag ik me wat af..
- komen er uberhaupt mensen kijken?
- wat verwachten de kijkers van mij?
- wat kan ik doen om mijn huis extra speciaal te maken?
- wat zijn jullie ervaringen?
Nu vroeg de makelaar of ik 6 april mee wil doen aan de openhuizendag. Ja prima! Echter vraag ik me wat af..
donderdag 21 maart 2013 om 10:56
Ik heb de eerste keer niet meegedaan, nu wel, mijn huis staat bijna een jaar te koop en we hebben drie kijkers gehad. Ik ga nu dus alles aanpakken om mijn huis goed in de markt te zetten. Baat het niet, dan schaadt het niet en mijn huis is in ieder geval weer aan kant. Ik heb er dus nog geen ervaring mee, maar wens je alvast wel veel succes!
donderdag 21 maart 2013 om 11:20
Bij de vorige open huizen dag heb ik 3 kijkers gehad en ik doe dit jaar weer mee.
Huis opruimen, zoveel mogelijk troep in kasten opbergen. Vergeet de badkamer niet. Een paar potjes en flesjes laten staan en de rest ergens opbergen waar het niet te zien is.
Bereid je voor op de positieve punten die je over je huis kunt noemen en ga niet zeggen 'hier is de badkamer, keuken, woonkamer, etc.' want dat komt nogal dom over.
Huis opruimen, zoveel mogelijk troep in kasten opbergen. Vergeet de badkamer niet. Een paar potjes en flesjes laten staan en de rest ergens opbergen waar het niet te zien is.
Bereid je voor op de positieve punten die je over je huis kunt noemen en ga niet zeggen 'hier is de badkamer, keuken, woonkamer, etc.' want dat komt nogal dom over.
donderdag 21 maart 2013 om 11:26
quote:beelicious schreef op 21 maart 2013 @ 10:58: