Aardbevingen in emmen?

02-02-2017 00:46 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik had een vraagje , wij willem graag naar emmen, de reden is rust , veel bos , goedkoper , en heeft veel meer te bieden dan waar we nu zitten , in de polder ,

Veel opgezocht op internet , ook zag ik dat ik 1 wijk moest vermijden ,ivm overlast , en veel huur woningen daar, alleen nu kwam mijn pa dat ze daar ook heel soms aardbevingen hadden , oke? Ik dacht alleen groningen.

Zijn er mensen die in emmen wonen? En hun ervaringen kunnen delen

We gaan natuurlijk niet in een huis zitten van de jaren 50 , meer eerder een rijtjes huis van jaren 80-90 loop je dan ook risico ? Met scheuren in je huis ? Vaak zijn ze 1,2, 2.0 niet zo erg als in groningen dus,

Ik zou het wel jammer vinden als ik emmen nu ook zou moeten wegstrepen
Wees jezelf
Huis wat we gezien hebben heeft een garage , dat scheelt , en heeft er veel parkeer plekken , zag ik op google earth
Wees jezelf
Huis wat we zagen in emmerhout hebben we maar niet gedaan ,

We hebben uiteindelijk een huis gekocht in de rietlanden jaren 90

Dit is op de delftlanden na 1 van de nieuwste wijken , met veel water , uitbreiding winkelcentrum zijn ze nu mee bezig ,emmerhout en bageres vielen af wij vonden vooral emmerhout dat het een beetje verpauperd,
Delftlanden vonden we te nieuw , dit staat er 10 jaar en er staan maar 30-40huizen , is nogal verlaten
Wees jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven