Aardbevingen in emmen?
donderdag 2 februari 2017 om 00:46
Hallo allemaal,
Ik had een vraagje , wij willem graag naar emmen, de reden is rust , veel bos , goedkoper , en heeft veel meer te bieden dan waar we nu zitten , in de polder ,
Veel opgezocht op internet , ook zag ik dat ik 1 wijk moest vermijden ,ivm overlast , en veel huur woningen daar, alleen nu kwam mijn pa dat ze daar ook heel soms aardbevingen hadden , oke? Ik dacht alleen groningen.
Zijn er mensen die in emmen wonen? En hun ervaringen kunnen delen
We gaan natuurlijk niet in een huis zitten van de jaren 50 , meer eerder een rijtjes huis van jaren 80-90 loop je dan ook risico ? Met scheuren in je huis ? Vaak zijn ze 1,2, 2.0 niet zo erg als in groningen dus,
Ik zou het wel jammer vinden als ik emmen nu ook zou moeten wegstrepen
Ik had een vraagje , wij willem graag naar emmen, de reden is rust , veel bos , goedkoper , en heeft veel meer te bieden dan waar we nu zitten , in de polder ,
Veel opgezocht op internet , ook zag ik dat ik 1 wijk moest vermijden ,ivm overlast , en veel huur woningen daar, alleen nu kwam mijn pa dat ze daar ook heel soms aardbevingen hadden , oke? Ik dacht alleen groningen.
Zijn er mensen die in emmen wonen? En hun ervaringen kunnen delen
We gaan natuurlijk niet in een huis zitten van de jaren 50 , meer eerder een rijtjes huis van jaren 80-90 loop je dan ook risico ? Met scheuren in je huis ? Vaak zijn ze 1,2, 2.0 niet zo erg als in groningen dus,
Ik zou het wel jammer vinden als ik emmen nu ook zou moeten wegstrepen
Wees jezelf
donderdag 2 februari 2017 om 00:55
donderdag 2 februari 2017 om 01:04
donderdag 2 februari 2017 om 06:01
Als je graag in het groen zit is Emmerhout ook een optie je loopt zo het bos in. Alleen daar moet je ook een beetje opletten welke kant precies.
Aardbevingen heb je hier niet... ja een tijdje geleden 1 maar dat was een hele sterke vanuit de richtingen Groningen meende ik. Hier is iig geen overlast qua schade etc.
Aardbevingen heb je hier niet... ja een tijdje geleden 1 maar dat was een hele sterke vanuit de richtingen Groningen meende ik. Hier is iig geen overlast qua schade etc.
donderdag 2 februari 2017 om 07:53
Totdat de NAM besluit dat ze dat gasbelletje onder je wijk toch ook maar gaan aanboren, want ja, in Groningen gaat de kraan dichter en dat gas willen ze toch ergens vandaan halen. Ik woon niet (meer) in Emmen, maar niet heel ver er vandaan en bij ons onder de wijk gaan ze nu gas winnen.
De Delftlanden, dat is toch nog steeds helemaal niks? Zijn daar überhaupt meer dan 10 huizen verkocht?
Noordbarge is mooi, Zuidbarge is mooi, maar inderdaad wel voor de mens met de gevulde portemonnee. Rietlanden grenst aan Zuidbarge en is veel meer betaalbaar.
De Delftlanden, dat is toch nog steeds helemaal niks? Zijn daar überhaupt meer dan 10 huizen verkocht?
Noordbarge is mooi, Zuidbarge is mooi, maar inderdaad wel voor de mens met de gevulde portemonnee. Rietlanden grenst aan Zuidbarge en is veel meer betaalbaar.
donderdag 2 februari 2017 om 17:39
donderdag 2 februari 2017 om 17:45
quote:Poezenmens290 schreef op 02 februari 2017 @ 17:42:
Volgens mij was erica ook niet zo een goede wijk
Erica is volgens mij best te wonen, maar is een buitendorp van Emmen
Ik denk dat je het best kunt kiezen voor Emmerhout, op fietsafstand van het "grote" centrum en loopafstand van het bos. Ik zal ff nadenken welke straten je het mooist woont
Volgens mij was erica ook niet zo een goede wijk
Erica is volgens mij best te wonen, maar is een buitendorp van Emmen
Ik denk dat je het best kunt kiezen voor Emmerhout, op fietsafstand van het "grote" centrum en loopafstand van het bos. Ik zal ff nadenken welke straten je het mooist woont
donderdag 2 februari 2017 om 18:30
quote:Poezenmens290 schreef op 02 februari 2017 @ 17:40:
Kan je voor mij die wijken opnoemen ,? Dan schrijf ik ze op waar we GEEN huis moeten kopenDe Rietlanden is op Delftlanden na de nieuwste wijk en niet verloederd. Ook een jonge wijk qua inwoners. Bargeres, Emmermeer, Angelslo en Emmerhout hebben goede en minder goede buurten. Ook in Angelslo zijn gedeeltes waar het wel goed wonen is. Ga zowel in het weekend als op een doordeweekse dag kijken om de buurt op je in te laten werken.
Kan je voor mij die wijken opnoemen ,? Dan schrijf ik ze op waar we GEEN huis moeten kopenDe Rietlanden is op Delftlanden na de nieuwste wijk en niet verloederd. Ook een jonge wijk qua inwoners. Bargeres, Emmermeer, Angelslo en Emmerhout hebben goede en minder goede buurten. Ook in Angelslo zijn gedeeltes waar het wel goed wonen is. Ga zowel in het weekend als op een doordeweekse dag kijken om de buurt op je in te laten werken.
donderdag 2 februari 2017 om 18:30
http://www.funda.nl/koop/emmen/huis-495 ... zwaluw-14/
We vonden dit wel een leuk huis ,
Ik heb een paar wijken opgeschreven die we moeten vermijden
Bargeres emmermeer , en angelslo
We vonden dit wel een leuk huis ,
Ik heb een paar wijken opgeschreven die we moeten vermijden
Bargeres emmermeer , en angelslo
Wees jezelf