Adres voor goedkope wasmachines?

22-05-2012 13:53 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Weet iemand waar ik goedkoop een wasmachine kan halen?

een nieuwe? Marktplaats staat vol genoeg, maar allemaal tweede hands.

Budget is ca. ¤ 150,00 - ¤ 200,-

Hoor graag tips!
Ik denk dat je het beste kan slagen op marktplaats. Wij hebben toen we net samen gingen wonen er een over genomen voor 40 euro en die heeft het 6 jaar gedaan.

Goed kijken naar waarom iemand hem verkoopt. Die jongen ging ook samen wonen dus hadden ze er 1 van een paar jaar oud over.
http://www.modern.nl/Witgoed/Wasmachine/133/#

Goedkoopste hier is 250 euro.

Dan kan je beter een tweedehands wirlpool oid kopen.

Deze bijvoorbeeld:

http://link.marktplaats.nl/562485633
Marktplaats inderdaad of de kringloopwinkel. Tweedehands hoeft niet slecht te zijn en past zeker in het budget.
Dat wordt een tweedehandsje. Kijk eens bij de kringloop, eentje die huizen ontruimt. Wij hebben hier een kringloop die dat doet in bejaardenwoningen en daar kun je al een Miele kopen voor 185 euro, met 3 maanden garantie.

Ik denk dat je op marktplaats een groter risico loopt.
Marktplaats met garantie:

http://link.marktplaats.nl/561777978
150 tot 200 euro voor een nieuwe? Uit welke tijd kom jij?

Ik heb trouwens met mijn 2ehandjes meer succes gehad dan met mijn achterlijkdure Miele die ex destijds per se wilde.

Enige nadeel bij niet nieuwe is dat je vervoer/sjouwkracht moet regelen en evt. afvoer van oude machine. Of je budget verdubbelen dus.
Maja82, die laatste ga 'k zeker bellen..!
thee schreef op 22 mei 2012 @ 14:04:

Ik heb trouwens met mijn 2ehandjes meer succes gehad dan met mijn achterlijkdure Miele die ex destijds per se wilde.

Enige nadeel bij niet nieuwe is dat je vervoer/sjouwkracht moet regelen en evt. afvoer van oude machine. Of je budget verdubbelen dus.
Pfff, we gaan toch geen ruzie zoeken hè. Miele gaat 25 jaar mee hoor en is nig altijd het beste dat er is. :rolling:
thee schreef op 22 mei 2012 @ 14:04:

Hahaha, uit de tijd van scheiden en 3 verhuizingen. Moet mijn hele uitzet opnieuwe bij elkaar rapen en vind het een uitdaging om zo goedkoop mogelijk alles weer ingericht te hebben (nieuw).. :)
Zie www.wouterswitgoed.nl

Zijn goedkope 2e hands en nieuwe. Goede ervaringen mee. Wel omgeving Alkmaar. Voor bedrag extra wordt het thuis afgeleverd. Snelle levering.
Het lijkt mij wel handig als je de omgeving zegt waar je woont ;-) Kan wel een winkel in Den Helder doorgeven terwijl je in Maastricht woont.
melissa84 schreef op 22 mei 2012 @ 14:07:

[...]

Hahaha, uit de tijd van scheiden en 3 verhuizingen. Moet mijn hele uitzet opnieuwe bij elkaar rapen en vind het een uitdaging om zo goedkoop mogelijk alles weer ingericht te hebben (nieuw).. :)

Ja, ik snap het budgetverhaal maar al te goed, maar niet in combinatie met nieuw willen. Beter een goede 2ehands dan een mindere nieuwe (vind ik dan) en bovendien bestaan er volgens mij de laatste jaren niet echt slechte machines meer.

Cateautje, gaan we het meemaken dat we het oneens zijn :rofl:
Een tweedehands is goedkoper en kan net zo goed zijn. Het ligt eraan welk merk wasmachine het is, hoe oud hij is en evt. waarom hij wordt weggedaan.

Onze tweedehands kostte 75 euro (een Bosch) en doet het na zeker 8 jaar bij ons nog steeds.

Waarom geen tweedehands?
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
thee schreef op 22 mei 2012 @ 14:21:

[...]

Ja, ik snap het budgetverhaal maar al te goed, maar niet in combinatie met nieuw willen. Beter een goede 2ehands dan een mindere nieuwe (vind ik dan) en bovendien bestaan er volgens mij de laatste jaren niet echt slechte machines meer.

Cateautje, gaan we het meemaken dat we het oneens zijn :rofl:
:lmao:

Gelukt :)

Ik heb voor ¤ 119,- een zgan wasmachine, met 12 maanden garantie en hij wordt ook nog voor ¤ 25,- bezorgt!

Whoop Whoop! Lang Leve Viva Forum Thx Maja :applause:
melissa84 schreef op 22 mei 2012 @ 14:26:

[...]

Gelukt :)

Ik heb voor ¤ 119,- een zgan wasmachine, met 12 maanden garantie en hij wordt ook nog voor ¤ 25,- bezorgt!

Whoop Whoop! Lang Leve Viva Forum Thx Maja :applause:
Gefeliciteerd meid. :)
bij Kemco in Klazienaveen heb ik 3 jaar terug een nieuwe whirlpool

gekocht voor ¤199.

Ik moet er wel bij zeggen dat de bediening in het italiaans is.

Maar dat went heel snel.
graag gedaan

(al vraag ik me bij zulke advertenties altijd af wat t addertje is)
Heb je het adres nog? of een tel of url?

De advertentie staat niet meer op marktplaats

thanks!

quote:melissa84 schreef op 22 mei 2012 @ 14:26:

[...]

Gelukt

Whoop Whoop! Lang Leve Viva Forum Thx Maja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven