Advies gevraagd!
dinsdag 2 juni 2015 om 23:50
Ik heb een koop app. Waar ik al een aantal jaren woon. Ik heb het destijds voor een redelijk bedrag kunnen kopen, met het idee het zo door te kunnen verkopen.
Niet dus..
Ik heb het hier echt totaal niet naar mijn zin, maar weet ook niet hoe ik ervanaf kom of wat ik verder zou kunnen doen. Verhuren kan niet, omdat ik geen ander adres heb om te wonen. Ook heb ik eigen zaak, waardoor ik niet zomaar iets anders kan huren..
Wie heeft idee, wat ik nog meer zou kunnen doen om toch te kunnen verhuizen??
Niet dus..
Ik heb het hier echt totaal niet naar mijn zin, maar weet ook niet hoe ik ervanaf kom of wat ik verder zou kunnen doen. Verhuren kan niet, omdat ik geen ander adres heb om te wonen. Ook heb ik eigen zaak, waardoor ik niet zomaar iets anders kan huren..
Wie heeft idee, wat ik nog meer zou kunnen doen om toch te kunnen verhuizen??
woensdag 3 juni 2015 om 00:05
quote:lily-rose2014 schreef op 03 juni 2015 @ 00:03:
Heb geen geld om het op te knappen..
Het is leuk app. In de stad, dus daar ligt het niet aan. Interieur wel verouderd, maar muren licht etc.
Maar goed zijn ook mensen die graag klussen..
Heb je het ook als klusappartement te koop staan?
En doe je ook mee aan kijkdagen?
Te koop op social media?
Heb geen geld om het op te knappen..
Het is leuk app. In de stad, dus daar ligt het niet aan. Interieur wel verouderd, maar muren licht etc.
Maar goed zijn ook mensen die graag klussen..
Heb je het ook als klusappartement te koop staan?
En doe je ook mee aan kijkdagen?
Te koop op social media?
woensdag 3 juni 2015 om 00:07
Heb je goede foto's van je appartement? Een pakkende advertentie tekst? Heb je een makelaar of probeer je het zelf via een site? Is je vraagprijs marktconform? Staan er veel meer appartementen in je straat / wijk te koop? Zo maar wat vragen die bij me opkomen. Wellicht al lang aan gedacht, maar ok noem het toch maar.
woensdag 3 juni 2015 om 04:38
woensdag 3 juni 2015 om 07:55
Tijdelijk een kamer verhuren om zo meer geld te gaan genereren en een buffertje opbouwen. Zo krijg je meer financiële ruimte. Een vriendin van mij verhuurd enkele maanden per jaar 1 kamer aan een buitenlandse PhD student. Ze weet wat ze in huis haalt, deze mensen zijn na een paar maanden/weken ook weer weg. En je mag tot een bepaald bedrag belastingvrij een kamer verhuren.
Het is niet realistisch om binnen een paar maanden een oplossing te hebben voor je probleem.
Het is niet realistisch om binnen een paar maanden een oplossing te hebben voor je probleem.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
woensdag 3 juni 2015 om 10:37
Er zijn hier al vaak topics geweest waarin mensen de funda-advertentie hier neerzetten en advies kregen over hoe ze hun woning beter konden presenteren. Als je hier een link neerzet wil ik wel eens met je meekijken?
Als iets zo lang te koop staat zonder ook maar 1 kijker moet er wel iets mis zijn met de advertentie.
Verder mag je tegenwoordig vrij makkelijk verhuren onder de leegstandswet. Je zou dus een ander huis kunnen kopen en dit kunnen verhuren.
Als iets zo lang te koop staat zonder ook maar 1 kijker moet er wel iets mis zijn met de advertentie.
Verder mag je tegenwoordig vrij makkelijk verhuren onder de leegstandswet. Je zou dus een ander huis kunnen kopen en dit kunnen verhuren.
Zeg maar Spijker.
woensdag 3 juni 2015 om 12:47
quote:lily-rose2014 schreef op 03 juni 2015 @ 12:42:
@hamerhaai, doet ze dat via een bepaald bedrijf?Via de universiteit, neem gewoon eens contact op met een hoge school of universiteit. Ex pats community of bedrijven. Maar denk ook eens aan mensen die tijdelijk stage moeten lopen in een ziekenhuis, zoals coschappen.
@hamerhaai, doet ze dat via een bepaald bedrijf?Via de universiteit, neem gewoon eens contact op met een hoge school of universiteit. Ex pats community of bedrijven. Maar denk ook eens aan mensen die tijdelijk stage moeten lopen in een ziekenhuis, zoals coschappen.
woensdag 3 juni 2015 om 12:55
http://www.belastingdiens ... _kamerverhuurvrijstelling http://hospitaverhuur.nl/kamer-verhuren/Fiscaal.html
Tot bijna ¤5000 kan je kamerverhuurvrijstelling krijgen.
Tot bijna ¤5000 kan je kamerverhuurvrijstelling krijgen.