Advies gevraagd!

02-06-2015 23:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een koop app. Waar ik al een aantal jaren woon. Ik heb het destijds voor een redelijk bedrag kunnen kopen, met het idee het zo door te kunnen verkopen.

Niet dus..

Ik heb het hier echt totaal niet naar mijn zin, maar weet ook niet hoe ik ervanaf kom of wat ik verder zou kunnen doen. Verhuren kan niet, omdat ik geen ander adres heb om te wonen. Ook heb ik eigen zaak, waardoor ik niet zomaar iets anders kan huren..

Wie heeft idee, wat ik nog meer zou kunnen doen om toch te kunnen verhuizen??
Wat heb je tot nu toe gedaan?
Waarom lukt het verkopen niet? De markt trekt net weer erg aan
Hij staat al paar jaar te koop en niet1 kijker :(
Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik zou kunnen. Doen..
Heb geen geld om het op te knappen..

Het is leuk app. In de stad, dus daar ligt het niet aan. Interieur wel verouderd, maar muren licht etc.

Maar goed zijn ook mensen die graag klussen..
quote:lily-rose2014 schreef op 03 juni 2015 @ 00:03:

Heb geen geld om het op te knappen..

Het is leuk app. In de stad, dus daar ligt het niet aan. Interieur wel verouderd, maar muren licht etc.

Maar goed zijn ook mensen die graag klussen..

Heb je het ook als klusappartement te koop staan?

En doe je ook mee aan kijkdagen?

Te koop op social media?
Social media. Ja

Niet als klus app. Dat is weer te overdreven..

Kijkdagen nog niet, zijn elke keer ¤75,00
Heb je goede foto's van je appartement? Een pakkende advertentie tekst? Heb je een makelaar of probeer je het zelf via een site? Is je vraagprijs marktconform? Staan er veel meer appartementen in je straat / wijk te koop? Zo maar wat vragen die bij me opkomen. Wellicht al lang aan gedacht, maar ok noem het toch maar.
je kan het er per onderdeel inzetten. Want verouderd meubilair, is dat dan de keuken, douche ofzo?
Dan heb je er toch teveel voor betaald toen. En moet je de prijs laten zakken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Woningruil of kan dat niet?
Als je een goedlopend bedrijf hebt kun je best een huurwoning krijgen hoor.
Ik heb mijn appartement inmiddels al een jaar of 4 te koop staan. Geen enkele kijker gehad. Staat onder marktwaarde te koop, nieuwbouw met alles erop en eraan, prima locatie bij een winkelcentrum op 10 min fietsen van de stad. Dus de staat of de prijs maken ook niet altijd iets uit.
Kun je wat foto's laten zien en de beschrijving? Misschien kunnen we wat tips geven over de inrichting, het zou kunnen schelen.
Het inrichten zodat het wel naar jou smaak is. Zit het niet naar je zin hebben niet meer in jezelf dan in je huis?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heel hard: als je niet een kijker krijgt is je appartement waarschijnlijk gewoon echt te duur en moet je de prijs een stuk laten zakken.
Hoe zit je met de prijs? Is die reëel?
Tijdelijk een kamer verhuren om zo meer geld te gaan genereren en een buffertje opbouwen. Zo krijg je meer financiële ruimte. Een vriendin van mij verhuurd enkele maanden per jaar 1 kamer aan een buitenlandse PhD student. Ze weet wat ze in huis haalt, deze mensen zijn na een paar maanden/weken ook weer weg. En je mag tot een bepaald bedrag belastingvrij een kamer verhuren.

Het is niet realistisch om binnen een paar maanden een oplossing te hebben voor je probleem.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
quote:lily-rose2014 schreef op 03 juni 2015 @ 00:07:

Social media. Ja

Niet als klus app. Dat is weer te overdreven..

Kijkdagen nog niet, zijn elke keer ¤75,00Ik zou die 75 euro toch maar eens gaan uitgeven. Probeer het tenminste een keer.
Er zijn hier al vaak topics geweest waarin mensen de funda-advertentie hier neerzetten en advies kregen over hoe ze hun woning beter konden presenteren. Als je hier een link neerzet wil ik wel eens met je meekijken?

Als iets zo lang te koop staat zonder ook maar 1 kijker moet er wel iets mis zijn met de advertentie.

Verder mag je tegenwoordig vrij makkelijk verhuren onder de leegstandswet. Je zou dus een ander huis kunnen kopen en dit kunnen verhuren.
Zeg maar Spijker.
Het staat qua prijs marktconform in de markt.

Zal een open huizen route proberen en kamer verhuren is ms ook een optie..

Badkamer toilet en keuken zij. Idd verouderd..
@hamerhaai, doet ze dat via een bepaald bedrijf?
quote:lily-rose2014 schreef op 03 juni 2015 @ 12:42:

@hamerhaai, doet ze dat via een bepaald bedrijf?Via de universiteit, neem gewoon eens contact op met een hoge school of universiteit. Ex pats community of bedrijven. Maar denk ook eens aan mensen die tijdelijk stage moeten lopen in een ziekenhuis, zoals coschappen.
http://www.belastingdiens ... _kamerverhuurvrijstelling http://hospitaverhuur.nl/kamer-verhuren/Fiscaal.html

Tot bijna ¤5000 kan je kamerverhuurvrijstelling krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven