Aldi korting tot 70% waarop?

18-01-2012 19:37 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kregen een folder in de bus dat er as zaterdag grote kortingen bij Aldi zijn tot 70%, iemand die hier meer over weet?

Welke producten hebben een leuke prijs? (misschien iemand die dit weet uit vorige jaren of medewerkers van Aldi?)
Ehm, staat er niet iets over in de folder?
gewoon de artikelen die al een poos in de winkel liggen en waar al een oranje afprijssticker op zit. heb het gewoon gevraagd in de aldi vandaag
Ik denk dat ze dan kortingstickers gaan plakken op alle zooi die nog in die rotzooibakken ligt, halve pyama's. opgengetrokken-oma-onderbroeken-doosjes, een handige heggenschaar, een bak vol gebroken kerstornamenten, dat werk.

Gok ik...
Gewoon wat ze daar in DAT filiaal nog aan non-food producten hebben liggen.

Doen ze volgens mij 2x per jaar.

En ja wat elk filiaal heeft is weer anders. Dus lastig adverteren!
Is dat de regelmatig terugkerende uitverkoop misschien? Dan wordt alles wat ze over hebben gehouden de afgelopen periode qua non-food weer in de schappen gezet tegen flinke korting. Opslag is duurder dan met korting verkopen. Magazijnopruiming ofzo.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee, niks, alleen wat tekeningen op de achtergrond van electronica maar ik heb geen idee of het de moeite waard is (Op zaterdag naar de Aldi is niet bepaald mijn hobby)
Oh, ik ga wel even kijken.

Bedankt voor de tip.

70% is best veel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Hier ligt nog zooi van Sinterklaas dus misschien heb je zin aan speculaasbrokken?
Dat is zeker de moeite waard.Alles wat van het eenmalige goed over is gaat dan voor 70% korting weg.

En daar kunnen tv´s,computers enzo bij zitten.

Is maar net wat er in dat specifieke filiaal over is.
Is dit zaterdag bij alle filialen? Heb namelijk geen folder gekregen maar dan ga ik zaterdag toch even kijken.
Het was hier nu al; grote bakken met vanalles-en-nogwat-nonfood.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven