Andijve: Hoe hang jij je was op?

18-10-2009 08:36 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is nu eigenlijk dé manier om T shirts, overhemden en sweaters op te hangen? Ik doe al jaren knijpers aan de schoudernaad (2 per kant) of ik laat ze drogen aan een kledinghangertje maar de laatste tijd ben ik daar niet blij mee, rare punten bij de schouders.

Heb nu een paar shirts, overhemden en een sweater aan de boord opgehangen, maar dan krijg je toch ook die inkepingen van de knijpers? Hoe hang ik het beste mijn was op?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet buiten droogt dan geen knijpers gebruiken. Je krijgt dan inderdaad inkepingen van de knijpers die je ook met strijken er niet altijd weer uit krijgt. Hangt van de stof en hoe nat je het ophangt af of het op een kledinghangertje mooi droogt. Je hebt ook kledinghangertjes met afgeronde punten dan heb je er ook geen last van rare punten bij de schouders.
Ik heb wasknijpers in de vorm van vogels, hebben een breder knijpdeel. Geen afdrukken meer. Van de hema.
Alle reacties Link kopieren
Ik hang de meeste van dit soort dingen inderdaad aan kledinghangertjes. Als het dunne stof is waardoor ik bang met voor rare punten na het drogen wil ik het ook nog wel eens liggend drogen.

De meeste dingen gaan goed bij mij als ik ze op hangers droog.
Alle reacties Link kopieren
Je topic staat trouwens bij relaties zie ik nu.

Vast niet helemaal de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
Afhankelijk van de soort stof hang ik het wel of niet met knijpers op. Sommige shirtjes hang ik gewoon over het lijntje op, maar eigenlijk alleen als er al een dwarsnaad of motiefje in de stof zit, want anders zie je weer waar het waslijntje heeft gezeten.