Spel

26-07-2024 23:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo Neighbour.

Wie kent het spel of heeft kinderen die dit spelen?

Ons buurjongetje speelt dit spel, en kind speelt soms bij de buren. En laatste tijd heeft hij het dus vaker over dit spel.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://youtu.be/I6U1qrD6aA0?si=muVquI5mSfawPJcO
Light thinks it travels faster than anything but it is wrong. No matter how fast light travels, it finds the darkness has always got there first, and is waiting for it.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met Google had je dit bij de eerste hit al gevonden

Hello Neighbor is een horrorgame waarin je het huis van je buur binnendringt om te ontdekken welke geheimen hij verbergt in de kelder. Je speelt tegen een geavanceerde AI die leert uit alles wat je doet. Klim je graag door ramen? Dan kun je een wildklem verwachten. Wil je ontsnappen? Hij zal het verhinderen.

Aanbevolen leeftijdsgrens 7 jaar
Alle reacties Link kopieren Quote
Klinkt niet echt als een vanaf 7 jaar spel?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren Quote
tonkje schreef:
27-07-2024 09:05
Klinkt niet echt als een vanaf 7 jaar spel?
PEGI geeft dit als leeftijdsgrens. Als ouder kan je altijd zelf bepalen dat hij of zij het spel pas mag spelen als hij of zij 25 is
Alle reacties Link kopieren Quote
tonkje schreef:
27-07-2024 09:05
Klinkt niet echt als een vanaf 7 jaar spel?

Buurjongen is 6 jaar, blijkbaar vinden de ouders het dus niet zo erg.

Iedereen moet het zelf weten.

Hier mag het dan niet gespeeld worden.

Heb het spel zelf even bekeken op YouTube maar zag niks van horror voorbij komen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er staan meer dan genoeg filmpjes op YouTube. Lijkt me niet heel spannend eerlijk gezegd.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet of het bij jullie nog speelt dat je kind je schopt? In dat geval zou ik terughoudend zijn met games die spanningen oproepen (zoals ergens uit moeten ontsnappen en tegengehouden worden). Zeker op zo'n jonge leeftijd waar realiteit en fantasie door elkaar lopen.
Het leeftijdsadvies is niet voor niets hoger dan zijn leeftijd.

Je geeft al aan dat je kind de game thuis niet mag spelen. Mijn tip is: Hou wel in de gaten wat het effect op hem is als hij het bij de buren heeft gespeeld en thuiskomt. Heeft het niet teveel indruk gemaakt? Is het een kind dat veel fantasie heeft en waar de situaties uit de game in zn hoofd blijven zitten? Kan hij de spanning voldoende loslaten?
Alle reacties Link kopieren Quote
toulouse_74 schreef:
27-07-2024 10:14
Ik weet niet of het bij jullie nog speelt dat je kind je schopt? In dat geval zou ik terughoudend zijn met games die spanningen oproepen (zoals ergens uit moeten ontsnappen en tegengehouden worden). Zeker op zo'n jonge leeftijd waar realiteit en fantasie door elkaar lopen.
Het leeftijdsadvies is niet voor niets hoger dan zijn leeftijd.

Je geeft al aan dat je kind de game thuis niet mag spelen. Mijn tip is: Hou wel in de gaten wat het effect op hem is als hij het bij de buren heeft gespeeld en thuiskomt. Heeft het niet teveel indruk gemaakt? Is het een kind dat veel fantasie heeft en waar de situaties uit de game in zn hoofd blijven zitten? Kan hij de spanning voldoende loslaten?
Bedankt voor je tip.
Ga dan even met de buren bespreken dat wij liever niet hebben dat hij ook mee kijkt met buurjongen.

Maar goed het is ook niet ons huis of onze regels. Bij anderen gelden weer andere regels.

Schoppen word hier niet meer gedaan. Vanzelf over gegaan gelukkig.

Maar hij is indd wel vaker bang in het donker of als hij iets moet pakken op zijn kamer.
Dus dan zijn dit soort spelletjes niet verstandig.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven