andijvie: cif
woensdag 4 november 2015 om 08:36
Ik heb verleden week de cif gekocht, blauwe fles, je spuit het op de vloer zodat je gelijk kan dweilem, afgezien van het feit dat ik het niet handiger vindt, hangt er zo een nare lucht in huis. Ik loop de hele tijd te ruiken waar die muffe lucht vandaan komt,maar het blijkt die cif te zijn.
Ruikt naar natte hond/was te lang in de machine laten zitten.
Zijn er meer mensen die het gebruiken en het ook niet lekker vinden?
Ruikt naar natte hond/was te lang in de machine laten zitten.
Zijn er meer mensen die het gebruiken en het ook niet lekker vinden?
woensdag 4 november 2015 om 09:00
woensdag 4 november 2015 om 09:04
woensdag 4 november 2015 om 09:07
quote:Fleuriola schreef op 04 november 2015 @ 09:00:
Fles gaat nu echt weg,gisteren gedweild en ik zit nog in die lucht.Straks er maar met iets anders overheen.
:-)Gooi wat je over hebt in het toilet en laat het intrekken, misschien dat het daar nog wel een functie heeft qua schoonmaken.
Fles gaat nu echt weg,gisteren gedweild en ik zit nog in die lucht.Straks er maar met iets anders overheen.
:-)Gooi wat je over hebt in het toilet en laat het intrekken, misschien dat het daar nog wel een functie heeft qua schoonmaken.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
woensdag 4 november 2015 om 09:08
quote:Frizz schreef op 04 november 2015 @ 09:02:
De groene zeep die de Aldi eens in de zoveel tijd heeft moet je hebben.Ik had altijd Witte Reus met "oceaangeur". Dan rook het huis heerlijk. Maar die ligt niet meer in de winkel helaas.
De groene zeep die de Aldi eens in de zoveel tijd heeft moet je hebben.Ik had altijd Witte Reus met "oceaangeur". Dan rook het huis heerlijk. Maar die ligt niet meer in de winkel helaas.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
woensdag 4 november 2015 om 09:56
quote:charriejj schreef op 04 november 2015 @ 09:37:
Even met mr proper dweilen? Is ook sterk spul, wel even van te voren ruiken of je het lekker vind haha.
Hier kiest zoonlief altijd de kleur uit van de allesreiniger, dus iedere maand weer een verrassing Met 1 fles allesreiniger per maand poets je vast enorm veel
Even met mr proper dweilen? Is ook sterk spul, wel even van te voren ruiken of je het lekker vind haha.
Hier kiest zoonlief altijd de kleur uit van de allesreiniger, dus iedere maand weer een verrassing Met 1 fles allesreiniger per maand poets je vast enorm veel