Andijvie... GROTE spin gevangen

07-04-2013 00:19 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tien x voor mezelf

Mega dikke grote zwarte spin gevangen die bij de trap op de muur zat,

Jaaaaaaaaaa I know, dat beest doet niks, is banger voor mij etc.

Glas, papiertje en hup naar buiten.

Maar toch... Voel me heel dapper ;)
Je bent zelf een theepot
Getver, zijn die er nu ook al?!
Good girl! En op de enige correcte manier ook! Je bent verder dan mijn dochter. Die riep altijd m hulp, maar laatst heeft ze er zowaar een glas overheen durven zetten waarna ik alsnog op moest draven om er een papiertje onder te schuiven en aar buitebn te brengen,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
naar buiten? weet je wel hoe koud het wordt vannacht?
Je hebt em laten leven? Tja, dan kruipt ie zo snel mogelijk weer terug naar binnen.

Deaud moeten ze, alle spinnen.

Maar verder:
You can do whatever you want - no one cares.
Week 34 van de Extremely Demotivational Calendar
Stoer hoor! Maar ehm.. Gelokt met andijvie ofzo? Snap het niet )
Some flies are too awesome for the wall
Right
Gaat ie mee in de stamp ?
Brrrrrr.

Maar dapper van je! Ik had alleen maar staan hyperventileren.
quote:sabbaticalmeds schreef op 07 april 2013 @ 00:24:

naar buiten? weet je wel hoe koud het wordt vannacht?

LOL, ik heb ooit een gevangen muis idd weer mijn huis zien binnenlopen. Maar ik ben niet bang voor muizen (hoe komt het dat je OF bang bent voor muizen OF voor spinnen?)

Nee, deze spin is in de struiken gegooid vanuit mijn glas (yeah, dat lukte).

Het boeit me niet of dat beest weer in mijn huis zit, ik wil hem (haar??) alleen niet meer zien!

Echt huge!
Je bent zelf een theepot
Dapper.

Ikzelf vind een papiertje echt geen bevredigende barriere tussen mij en die spin.

Ik kies dan toch voor de stofzuiger.

Dan mag hij wel met stofzuiger en al naar buiten daarna.
quote:poedersuikerr schreef op 07 april 2013 @ 00:30:

Gaat ie mee in de stamp ?Shoot! had ook nog gekund........... helaas. Dan maar zonder ;(
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 07 april 2013 @ 00:33:

[...]

LOL, ik heb ooit een gevangen muis idd weer mijn huis zien binnenlopen. Maar ik ben niet bang voor muizen (hoe komt het dat je OF bang bent voor muizen OF voor spinnen?)

Het boeit me niet of dat beest weer in mijn huis zit, ik wil hem (haar??) alleen niet meer zien!

Echt huge!Yep, hier ook liever een muis in huis, waar dan ook, dan zo'n grote, uitgestrekte zwarte, olympic runaway
Muizen zijn lief. Maar gewoon alleen al het woord "spin"... en mijn ruggengraat hangt angstig rondkoekeloerend aan het plafond naar beneden te kijken. Ugh.

[...]

Echt huge!het schijnt dat je muizen minimaal 3 kilometer verderop weer los moet laten
Muizen zijn heel lief, niet eng, hooguit onhandig ;)

Veel spinnen laat ik zitten, handig ivm muggen maar deze spin was iew eng en grooooooooooot en dik enzo

Brrr

Vind mezelf echt heul erg dapper ;)
Je bent zelf een theepot
quote:pastiche schreef op 07 april 2013 @ 00:43:

Muizen zijn lief. Maar gewoon alleen al het woord "spin"... en mijn ruggengraat hangt angstig rondkoekeloerend aan het plafond naar beneden te kijken. Ugh.

Voor zo'n rare opmerking, is hij verrassend herkenbaar.
quote:mclean72 schreef op 07 april 2013 @ 00:50:

[...]

Voor zo'n rare opmerking, is hij verrassend herkenbaar.

[...]

Echt huge!ik ben EN niet bang voor muizen EN niet bang voor spinnen
Brrrrrr.....begin er nu niet over, moet ik weer mijn slaapkamer inspecteren, bedankt.
Brrr, schouderklopje voor jou.

Er was een tijd dat ik dat ook nog wel eens deed (zegt degene die ooit een nieuwe stofzuiger heeft gekocht omdat de oude de spinnen niet op kon zuigen), maar nu heb ik gelukkig een man.

Ik heb zelfs de spruitjes niet uit de moestuin geplukt omdat er spinnen in de top van de plant zaten.
quote:vivaas schreef op 07 april 2013 @ 00:57:

[...]

ik ben EN niet bang voor muizen EN niet bang voor spinnen

1-0 voor jou.0-1 voor 'mijn' spin

Ook al slaat het nergens op weet ik ;)
Je bent zelf een theepot
Aaargh zijn ze er al weer?!
Mijn man is net zo bang voor spinnen als ik haha! Ik pak dus ook de stofzuiger. En laat die dan nog een kwartier lang aan zodat ie goed dood is in die zak (hoop ik). Gelukkig weinig last van die hele grote, dikke. Bij mijn ouders zit er wel altijd 1 op de kamer waar wij slapen. Dan roep ik mijn vader haha! En gisterenavond had ik hier tussen het matras en het hoofdeind zo'n klein spinnetje lopen. Man had hem plat gedrukt en dochter van 14 maanden bleef daarna telkens tussen dat matras kijken

Muizen zijn schattig trouwens! Maar hier geen last van. Vroeger op mijn werk wel regelmatig 1 gezien
Bij mij had hij het niet overleefd. Of doodgemept (heb geen stofzuiger), of tussen de kaken van een van mijn katten verdwenen. Doen ze niet moeilijk over.

Ik wil ze wel laten leven, maar durf dat simpelweg niet.
Waar zit de any-key?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven