Andijvie in de vierkante spoelbak

18-08-2010 15:36 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben 2 vierkante spoelbakken in de keuken. Staat heel mooi (vind ik dan), maar het is een rotklus om schoon te houden.

In de hoekjes verzameld zich nogal is wat vuil, wat soms lastig met een schuursponsje en schuurmiddel is weg te krijgen.

Heeft een van jullie de gouden tip om dit schoon te maken op een redelijk makkelijke manier?
quote:HartenVrouw schreef op 18 augustus 2010 @ 17:03:

Waarom neem je in hemelsnaam van die onmogelijke spoelbakken....

omdat we het mooier vonden dan ronde en we er niet van te voren over na hadden gedacht dat die hoekjes lastig waren.

Tandenstoker is niet zo handig denk ik, het is ook niet dat er plakaten vuil in liggen hoor. Maar soms is het gewoon onhandig schonmaken.

Als we bijvoorbeeld spagetti hebben gegeten, en ik spoel de pannen uit, dan zit er rood in de hoekjes, en dat krijg ik er lastig uit.

Ga vanmiddag maar is op Dusty dasty jacht
Toen wij onze keuken kochten werd er in de keukenzaak afgeraden om een vierkante gootsteen te nemen, en wel om die reden........................maar ja, daar schiet jij niks mee op natuurlijk..........
hahahaha, nee niet echt.

Ik kan mij niet herinneren dat dat aan ons verteld is, anders had ik het denk ik niet gedaan. Stomme keukenkampioen
Ik denk dat ik wel eens de gouden tip kan hebben:

Als ik mijn spoelbak schoonmaak, doe ik de stop erin, een vaatwastablet en laat ik 'm vollopen met heel heet water. Dan ga ik slapen, en de volgende ochtend als ik de stop eruit trek issie altijd prachtig schoon!
Dasty!
En met een wattenstaafje? Helpt niet bij echt aangekoekt vuil, maar daarmee kom je wel goed in de hoekjes, zonder de boel te beschadigen.

Een een vaatwastablet of kuntgebitreiniger een nacht laten weken lukt ook vast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven