Andijvie; muffe meubels
maandag 24 juni 2013 om 21:53
Ik heb een hele mooie vintage fauteuil gekocht
... waar helaas een bekleding op zit van toen premier Den Uyl op het pluche zat.
Na decennia rook, stof en huisvuil ruikt de stoel behoorlijk muf. Binnenkort wil ik hem opnieuw laten bekleden, maar wie heeft er een goede tip hoe de geur uit de stoel te krijgen?
Vriend en ik hebben al enorm zitten googlen, maar zonder resultaat.
Alvast bedankt (ik reageer mogelijk niet super-snel)
... waar helaas een bekleding op zit van toen premier Den Uyl op het pluche zat.
Na decennia rook, stof en huisvuil ruikt de stoel behoorlijk muf. Binnenkort wil ik hem opnieuw laten bekleden, maar wie heeft er een goede tip hoe de geur uit de stoel te krijgen?
Vriend en ik hebben al enorm zitten googlen, maar zonder resultaat.
Alvast bedankt (ik reageer mogelijk niet super-snel)
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
maandag 24 juni 2013 om 22:15
quote:waarbij schreef op 24 juni 2013 @ 22:11:
Als je hem opnieuw laat bekleden dan is het toch geen probleem? Of is het tot die tijd dat de geur er uit moet? Febreze?
Febreze is alleen de geur verdoezelen.
Als je dat je doel is, besprenkel je fauteuil dan met een fles 4711, dat is tenminste niet ziekmakend......
Als je hem opnieuw laat bekleden dan is het toch geen probleem? Of is het tot die tijd dat de geur er uit moet? Febreze?
Als je dat je doel is, besprenkel je fauteuil dan met een fles 4711, dat is tenminste niet ziekmakend......
maandag 24 juni 2013 om 22:19
quote:clemance schreef op 24 juni 2013 @ 22:15:
[...]
Als je dat je doel is, besprenkel je fauteuil dan met een fles 4711, dat is tenminste niet ziekmakend......Daar verschillen de meningen over.
[...]
Als je dat je doel is, besprenkel je fauteuil dan met een fles 4711, dat is tenminste niet ziekmakend......Daar verschillen de meningen over.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!