Andijvie: Wit kant verkleurd

03-11-2013 13:13 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb had een prachtige grijze bh met wit kant over de cups. In de haast heb ik hem gewassen met wat andere kledingstukken, alles al vaker gewassen en ik ben qua sortering meer afgegaan op het grijs dan het wit. Helaas bleek een jurkje nog af te geven, dus nu is het witte kant blauw. Als ik zoek op verkleurde witte was, vind ik alleen volledig witte was en hoe die terug te kleuren met Echfa wit etc. Maar hoe te werk te gaan met deze bh? Ik weet namelijk niet wat er met het grijs gebeurt als ik hem laat weken in zo'n witmaakspul. Ik heb hem al nog een keer gewassen met wasmiddel voor stralend wit en Vanish oxi action, dat mocht niet baten.
Ik ben bang dat er niet veel meer aan te doen is.

Volgende keer zo'n kleurbeschermerdoekje bij al je bonte was doen!
daar kan je niks aan doen helaas. Als het een geheel witte beha was geweest had je kunnen proberen nog wat terug te bleken met chloor.
Dat wil ik niet horen!

Moet ik nu mijn OP verwijderen?
Ik een kunstgebittabletoplossing leggen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Toch proberen met Echfa wit en hopen dat het grijs er niet op reageert. Nu is je beha ook niet meer mooi, dus erger kan het toch niet worden.

En daarna altijd je mooie beha's op de hand wassen.
HG heeft ontkleurder voor de witte was en voor de bonte was.(KLIK)

Ik weet niet welke je dan zou moeten hebben, maar misschien werkt het nog? Als je echt erg aan je bh gehecht bent, zou ik het erop wagen!
O, tip 1 die erbij staat is NAT HOUDEN. Hopelijk is ie nog niet droog?
Hij is al droog, is een paar dagen geleden gebeurd en ik was vliegen. Zou ik Echfa wit erop kunnen smeren, ipv hem erin te laten weken of zo?
testerdantest
quote:Fame schreef op 03 november 2013 @ 14:16:

Ik een kunstgebittabletoplossing leggen?Dit! En ik vind Steradent beter werken dan andere merken.
Dadiedoe, ik snap je niet?

En Steradent ga ik proberen!
Ik heb eens goed gekeken en het ziet ernaar uit dat ik het kant redelijk makkelijk los kan maken van de cups en dan terug kan 'flappen' zeg maar. Dan zou ik dus alleen het kant in de Echfa kunnen hangen. Werkt dat echt zo goed als het belooft, iemand ervaring?
Ik gebruik Echfa wit vooral voor de witte tafellakens van mijn vader en heb daar goede ervaring mee. Maar ja, die zijn dus niet eerst verkleurd door afgevende kleding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven