Ik heb had een prachtige grijze bh met wit kant over de cups. In de haast heb ik hem gewassen met wat andere kledingstukken, alles al vaker gewassen en ik ben qua sortering meer afgegaan op het grijs dan het wit. Helaas bleek een jurkje nog af te geven, dus nu is het witte kant blauw. Als ik zoek op verkleurde witte was, vind ik alleen volledig witte was en hoe die terug te kleuren met Echfa wit etc. Maar hoe te werk te gaan met deze bh? Ik weet namelijk niet wat er met het grijs gebeurt als ik hem laat weken in zo'n witmaakspul. Ik heb hem al nog een keer gewassen met wasmiddel voor stralend wit en Vanish oxi action, dat mocht niet baten.
Ik heb eens goed gekeken en het ziet ernaar uit dat ik het kant redelijk makkelijk los kan maken van de cups en dan terug kan 'flappen' zeg maar. Dan zou ik dus alleen het kant in de Echfa kunnen hangen. Werkt dat echt zo goed als het belooft, iemand ervaring?
Anoniem_67ae39df89b68
maandag 4 november 2013 om 15:24
Ik gebruik Echfa wit vooral voor de witte tafellakens van mijn vader en heb daar goede ervaring mee. Maar ja, die zijn dus niet eerst verkleurd door afgevende kleding.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.