Anti-snurk bed

04-01-2020 23:02 9 berichten
Ik ben nog niet in een winkel geweest, ben pas sinds kort aan het oriënteren op de aanschaf van een nieuw bed, vooralsnog alleen via het internet.
We slapen al eeuwig op een waterbed maar het huidig watermatras begint te slijten; het ligt niet meer lekker, waarschijnlijk zijn de schuimlagen binnenin gaan verschuiven. We zijn het erover eens dat we geen nieuw waterbed (of waterzak voor het bed wat we nu hebben) willen. Nu las ik een tijd terug al over een spiraal van Auping die over sensoren beschikt waarbij je kan instellen dat bij constatering van snurken de spiraal gaat bewegen waardoor de snurker een ander houding aanneemt en stopt met snurken. Klinkt mooi maar omdat het redelijk nieuw is (juni 2019 geloof ik) kan ik zo 123 geen recensies vinden van gebruikers. Partner snurkt regelmatig, niet enorm hard maar hard genoeg mij te wekken. Zelf schijn ik ook soms te snurken :A:
Mijn eerste vraag is: wie hier heeft zo’n Auping bed of kent iemand die er een heeft en kan zeggen of het werkt en dus de meerprijs waard is.
Verder vind ik het ook interessant te weten wat nou echt een goede boxspring is volgens jullie (ik neig sowieso naar een boxspring vooralsnog).
Kan je dat niet een maandje uitproberen? In sommige winkels kan dat .
Ik wist niet dat dit bestond , dus ik lees mee , want ik ben ook geïnteresseerd.
Ik wil liever met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid weten dat het werkt voor ik tot aanschaf overga; ik las inderdaad ergens over 90 dagen proefslapen maar lijkt me zo’n gedoe als je toch niet tevreden bent.
https://www.destentor.nl/deventer/stent ... ~ad1acd26/
Ah, goeie ; ik had niet in de gaten dat daar een heuse review bij stond ;-D
Ik heb het gelezen .

Hemeltje, je slaapt blijkbaar nog slechter dan anders zo te lezen !
Haha als je wakker bent, snurk je in ieder geval niet :sheep:
Alle reacties Link kopieren
Sterrenwacht007 schreef:
04-01-2020 23:31
Ik heb het gelezen .

Hemeltje, je slaapt blijkbaar nog slechter dan anders zo te lezen !
Het leek mij wel wat, maar nu ik het zo lees, word je dus ook geschud als de baby huilt, de kat miauwt of de buren muziek aanhebben of wanneer je een keer kucht. Er is dus de hele nacht wel wat! Laat maar, ik mep mij partner wel gewoon :proud:
Lijkt me wel wat als je aan apneu lijdt en in je eentje slaapt, maar beiden doe ik niet.
Jammer wel, en raar dat een gerenomeerd merk iets op de markt brengt wat niet uitvoerig getest is. Tenminste, ik heb nog geen positieve review gezien.
Mijn zoektocht gaat verder, ik laat Auping denk ik links liggen want het merk is erg aan de prijs,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven