Appartement gezocht

11-06-2014 18:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie oh wie weet nog goede makelaars voor mij? Ik sta al ingeschreven bij Stadhuis, de woningbouw (pas sinds kort dus ik denk niet dat ik via hun iets zal vinden) en check regelmatig Pararius en Funda.

Ik zoek dus een appartement, in Breda (of directe omgeving) en zou het liefst binnen nu en 2mnd verhuizen.

Dus als jullie nog ideeen hebben hoor ik het graag! Wellicht stress ik gewoon te veel maar had dit met de vorige keer verhuizen ook: het gevoel dat ik nooit iets op tijd ga vinden...
Op marktplaats staan enkele appartementen in Breda te huur. Er zit ook een link naar een bedrijf dat aangeeft veel verschillende appartementen te huur te hebben staan ((HousiQ, nog nooit van gehoord).

Succes
Ja ik zag het al staan, ik kijk idd ook dagelijks op marktplaats. Helaas zijn die appartementen momenteel veels te duur.

Maar thanks voor het meedenken!
Wat wil je uitgeven per maand? In Terheijden (paar kilometer yen noorden van Breda) staat een appartement te huur voor ¤ 700.
Je bent nooit ergens te oud voor.
Max 650 eigelijk.

Waar kan ik dat appartement uit Terheijden bekijken?
quote:vivanoortje schreef op 11 juni 2014 @ 18:40:

Wat wil je uitgeven per maand? In Terheijden (paar kilometer yen noorden van Breda) staat een appartement te huur voor ¤ 700.Deze?

http://www.funda.nl/huur/ ... -84477595-hoofdstraat-69/
Ja, die is het, boven de Jumbo.
Je bent nooit ergens te oud voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven